Hakutulokset

  1. zammakko

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Larus, onpa kyllä törkeää toimintaa teidän eka klinikalta :confused: Meillä oli samantyyppinen tilanne kuin teillä; 7 pakastettua munasolua tuotti yhden elinkelpoisen alkion. Mutta meillä siirto onnistui ja tuloksena syntyi poika 1kk sitten. Klinikka kuitenkin veloitti munasolujen hinnasta vain...
  2. zammakko

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikku poikamme syntyi lauantaina, nyt ollaan kotona kolmatta päivää ja totutellaan uuteen järjestykseen talossa :barefoot:
  3. zammakko

    40+ so what wol.13

    Meille syntyi pieni poika lauantaina aamuyöllä :barefoot:
  4. zammakko

    40+ so what wol.13

    Hei, saa toki kysya :) Paadyimme lahjasoluun minun ian ja matalan AMH-arvon takia. Olin tutkimuksen aikaan 42, AMH-arvoksi tuli vain 0,3 ja munasarjat nayttivat miltei taysin sammuneilta. Laakari ei juuri antanut toivoa onnistumisesta etenkin kun olisimme viela tarvinneet alkioseulonnan...
  5. zammakko

    40+ so what wol.13

    Kysasenpa tassa teilta, joilla jo on lapsia: onko Suomessa miten yleista kerata kolostrumia/ternimaitoa talteen ennen synnytysta? Taalla sita suositellaan aika monessa tilanteessa, ja olen itsekin sita nyt kerannyt ja pakastanut. Ideana on siis se, etta jos vauva jostain syysta tarvii...
  6. zammakko

    40+ so what wol.13

    Liimaampa laiskana tahan saman tekstin, minka kirjotin toiseen ketjuun, niin tulee kuulumiset tahankin. Tanne kuitenkin paljon kirjoittelin vaikka viime aikoina jaanyt vahemmalle :) Kayhan taalla viela mulle tuttujakin, vaikka paljon on myos uusia kirjoittelijoita. Mulla loppu haamottaa...
  7. zammakko

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkasta aikaa tanne mitaan kirjoitan,vaikka kayn kylla palstaa kurkkimassa ajoittain. Mulla loppu haamottaa, vaikka ei kylla ole mitaan merkkeja synnytyksesta. Kivuttomia harjoitussupistuksia on paivittain, mutta eipa ne mahda mitaan tehda. Liitoskivut ja hengastyminen hairitsee olemista, kun...
  8. zammakko

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sukkis me oltiin hoidoissa Ovumiassa viime syyskuussa luovutetuilla munasoluilla. Meillä seitsemästä solusta saatiin vain yksi alkio, muut lähtivät kehittymään epänormaalisti ja yksi ei edes hedelmöittynyt. Jouduttiin maksamaan munasolujen hinnasta vain puolet, kun saatiin vain tuo yksi. Me ei...
  9. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Roxanne, joo kyllä se siellä muljuaa, mieskin jo tuntee liikkeet mahan päältä, jos vinkkaan sen tunnustelemaan sopivalla hetkellä :) Eilen mulla taisi olla ensimmäinen harjoitussupistus, kun oli niin kummallinen tunne kohdun seudulla hetken. Mutta se oli tosiaan vaan se yks niin en tiedä...
  10. zammakko

    40+ so what wol.13

    Kasenja, superpeukutukset täältäkin sulle (y)(y)(y)
  11. zammakko

    40+ so what wol.13

    Helou mitäs tänne? Kasenja, onnistuiko siirto? Ja mites Karhuemon ultra? Kettuperhe, hyvä on kun sait lääkityksen, onpa sitten sekin asia hoidettu pois. Ja simpatkin kunnossa (y) Vuorikristalli, toivottavasti pääsitte lapsosilta karkuun edes hetkeksi :whistle: Tatti55, eikös ovistesti...
  12. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Hannele ja pojalle pulskistumista :love: ON: Käytiin rakenneultrassa, kaikki näytti hyvältä ja odotellaan kuulemma pikkuista poikaa. Lupasin miehelle, että nyt voi alkaa vähitellen kertomaan raskaudesta kavereille. Se on vaan niin innoissaan, että loppuviikosta varmaan tietää jo...
  13. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onpas täällä hiljaista, on menny joulut ja uudetvuodet että hyvää loppiaista vaan! Täällä on raskaus puolessa välissä, ja ihan viime päivinä vasta on ollut tunnistettavia sikiön liikkeitä. Tosin nyt kun tiedän miltä ne tuntuu, luulen, että on niitä ollut aiemminkin ja oon vaan ajatellu että...
  14. zammakko

    40+ so what wol.13

    Hyvää loppiaista vaan kaikille, täällä tikahdutaan hellepäivän puristuksessa. Onhan se lämpö mukavaa, mutta kun alkaa mittari nousta lähelle +40 niin :confused: kettuperhe, tuohan kuulostaa hotellilta tuo sun miehen näytteenantopaikka :LOL: karhuemo kovasti tsemppiä ultraan (y) Sinäkö se...
  15. zammakko

    40+ so what wol.13

    Onnea karhuemo ja pysyvää plussaa :love:(y)
  16. zammakko

    40+ so what wol.13

    Voi Molly, onpa ollut karmea kokemus sulla :( Varmasti haluaa vetää vähän henkeä tuollaisen jälkeen ennen kuin tekee päätöksiä jatkosta. Kovasti toipumista sulle, mihin suuntaan nyt sitten päätättekin tuosta edetä. Todellakin käyn täällä kurkkimassa, ei sitä osaa yhtäkkiä poiskaan lähteä. Vähän...
  17. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Roxanne, joo olin niin tyytyväinen, kun ei ollut radia! Voihan se tuomio vielä napsahtaa, kun myöhemmin joudun uuteen rasituskokeeseen. Ei vaan oikein innostanu ajatus siitä, että ruokavalion tarkkailu&sokerien mittailu alkaa jo joskus rv 16 :confused: Missä vaiheessa sulla todettiin? Tai muilla...
  18. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Severinitar! Ja tervetuloa Eepos, toivottelen näin omalla vahvalla viikon ketjukokemuksellani :D En kärähtäny sokerirasituksessa, jee! Ja lääkäri kuunteli sydänäänet ihan pyytämättä, en vain tiennyt, että mulla olikin käynti lääkärillä eikä kätilöllä :LOL: Niin ainakin tiedän nyt, että...
  19. zammakko

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onkohan täällä enää ketään, kun kaikki on jo saaneet vauvansa :D Mistä tietenkin suuret onnittelut :love: No kirjoitanpa kuitenkin jotain esittelyä, kun en tiedä ketä täällä on. Mää olen 43v ulkosuomalainen ja odotetaan miehen kanssa ekaa lasta. Raskaus sai alkunsa klinikalla, lahjoitetusta...
  20. zammakko

    40+ so what wol.13

    Molly oon pahoillani, tosi kurjaa ettei sitten jaksanutkaan :( Virkille peukkuja, että jatkuis kuitenki (y) Iid@lle tärppionnea :) Roxanne, eii en kestä, sulla on siellä jo vauva nyt :love::love::love: Uusia kirjoittelijoita on ilmestynyt, hyvä hyvä ja tervetuloa :) Oma napa: tänään oli...

Yhteistyössä