Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Heippa pitkästä aikaan! Mä oon ollut erityisen hölmö kun oon vaan ihmetellyt miksei vanhaan ketjuun tuu mitään viestejä kunnes tänään tajusin vasta että mahdollisesti uusi ketju perustettu ja rupesin tarkistamaan asiaa ja löysin tänne :ROFLMAO: Plussanneille toivotan paljon onnea ja toivotaan...
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kookospieni: pahoittelut kemiallisesta! Kapsukka: voi ei! Elämä on niin epäreilua! Voimia! Joku kyseli hysteria kookasta. Mulle tehty se vuosi sitten kun kohtuun jäänyt istukan palasia ja sen jälkeen ei kyllä vuotanut oikeastaan ollenkaan. En tiedä mistä johtui.. On: kp36 eikä menkkoja näy...
  3. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Heippa ja pahoittelut tänne joutuneille! Toivottavasti pääsette taas pian yrittämään. Täällä on ihana keskustella kun saa hyvin tukea ja tietoa! Truudy: onnittelut plussasta!!! Heikura79: miten kävi? Testasitko? On: KP 30 ja dpo 14 mutta rtesti oli nega. Menkkoja odottelen jos edes tulee kun...
  4. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi hitsi, tänne on liittynyt kovin moni uusi keskenmeno kokenutta! Olen kovin pahoillani mutta tervetuloa keskustelemaan! Tämä on ihan paras keskustelupaikka! Myrtti85: ompas sulla komeat viivat! Ei muuta kuin hyödyntämään :) Itsellä ei uutta, kp25 meneillään ja dpo8-9. Niin, sen verran uutta...
  5. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Konvehtirasia: osanottoni keskenmenoon ja tervetuloa saamaan tukea! Hakeudu tarkastukseen, ei kuulosta enää normilta 4vkon vuoto ja hyytymät päälle.. On: uskokaa tai älkää mutta bongasin tänään luomuoviksen!!! Siis luomuoviksen!! Muistatteko kun sanoin 2vko sitten että mulle tuli luomumenkat...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kysymys, pystyykö joku muodostamaan uuden ja ajankohtaisemman pinon? Mä en osaa :)
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea Jutska!! Toivottavasti pääsette nyt maaliin saakka! 1986/13 Niin kauan kun menkkoja ei näy niin on toivoa, tsemppiä! MirriX, alku raskauden vuodot normaalia mutta uskon että pelottaa ja säikäyttää. Tsemppiä!
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ihan selkeä alussa toi mielestäni! Onnea!
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tropicanan greippimehua juon. Se on parasta oman kokemuksen mukaan. Mirrix: super paljon onnea! 1986/13 Monet sanoo että antaa herkästi viivanpaikkoja mutta oman kokemuksen (4) vuoden testailun aikana ei ole antanut kertaakaan vääriä tuloksia tai viivoja. Joten varovainen onnittelut jos oot...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kapsukka: paljon onnea! Uusille tervetuloa saamaan tukea! Naadis: oon käyttänyt greippimehua ja ihan 100% mehua ja ne on vahvistanut ovista jos sellainen on tulossa. Olen käyttänyt ihan kp1 alkaen. Olen kokeillut käyttää ovistiennoilla mutta silloin ei ole ollut apua. Juon sen lasillisen...
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Heikura79 voimia ja ompas hurja tilanne sulla ollut! Toivotaan että pääset nyt toipumaan niin fyysisesti luin henkisestikin! Haleja <3
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Truudy, onneksi sait km nyt päätökseen ja nyt pääset toipumaan ja uuteen yritykseen! Heikura: mikä tilanne? Kävitkö ultrassa? Tiituu: pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa saamaan tukea! Muille tsemppiä kierron eri vaiheissa ja ylipäätään tähän turhauttavaan tilanteeseen ja odotteluun...
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tsemppiä ultraan ja toivotaan että vihdoin hoitavat km.n kunnolla ja pääset uuteen yritykseen! Voimia!
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jutska: oon samaa mieltä sun kanssa siinä että kun on kokenut 3 km niin mikään viiva ei tarkoita vielä mitään mutta älä luovuta! Olen sitä mieltä että jokainen raskaus on mahdollisuus ja pohdi niin päin että ainakin tulet helposti raskaaksi niin mahdollisuuksia on paljon! Älä luovuta siis! Ja...
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Heikura79: voihan nenä! Sulla nyt tuo km pitkittyy mutta sinuna menisin ultrattavaksi, ei kuulosta siltä että kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt. Olen pahoillani! Mäkin sain perjantaina romahduksen, 4 vuotta takana tätä paskaa. Alkaa voimat ja usko loppua! Jutska: jokainen raskaus on mahdollisuus...
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tulin vaan onnittelemaan Jutskaaa!!! Paljon onnea! Nyt poistut täältä etkä enää koskaan palaa, okei?! On: menkat loppui, parin viikon päästä hyytymistekijän tutkimukset..
  17. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mä oon käynyt lukemassa ihmisten kuulumisia ja mitä bongasin: Jutska!!!! Miljoonat onnittelut :love::love: Nyt vauva tarraa niin lujaa kiinni ettei toista ja saatte ensi elokuussa? vauvan syliin! Paljon onnea!
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Heikura79: toivottavasti hCG on huomenna laskenut ja pääset uuteen yritykseen pian! Uskon että psyyke kärsii pahasti näissä asioissa mutta koita jaksaa! Haavekesä: sulla kierrot on lyhyitä, aivan päinvastainen mun kanssa. Hyvä että oot menossa gynelle niin saa apua siihen. Hipiti: voi ei...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    No voihan! Kyllä sun hermoja koetellaan! Toivottavasti saat ajan ensi viikolle! Koita viettää rauhallinen viikonloppu ja toivotaan että vuoto helpottuu ja on harmitonta! Voimia piinaaviin päiviin.
  20. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hipiti: onko lähete ultraan tullut? Mitens vuoto? Haavekesä: voi sinua! Ymmärrän niin tunteeksi ja haluaisin tsemppaa sua vaikka tiedän ettei siitä ole sulle mitään hyötyä kun tunteet on mitä on! Haleja! Kinder-kitty: hienoa että menkat alkoivat! On se jännä miten hieno tunne se voi olla kun...

Yhteistyössä