Hakutulokset

  1. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Tsemppiä @hermoilija_ , ehkä miehesi tosiaan tarttee aikaa käsitellä asiaa. Onhan se iso juttu kuitenkin, vaikka loppupeleissä ei rakkauden määrään lastakohtaan vaikuta. Ja @heltsuli , voi hyvää päivää mitä kusipäitä siellä töissä tullut vastaan. Oon tosi pahoillani. Ylipäänsä ulkonäön...
  2. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Oon ymmärtänyt että voi olla merkitystä, jos on kovaa stressiä. Mut joku tavallinen pikku stressaaminen ei vaikuttais, koska se on kropalle normaalia. Ootko soittanut tk, jos pääsisi hcg mittaukseen? Saattaisit helposti päästä, kun sanot että yritystä ollut, menkat myöhässä mutta testit nega.
  3. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Täällä ovisviikko. Ovulaatiota odottelen to tai pe. Uudella toivolla tähän kiertoon. 😍🙏🏼 On tää kunnon vuoristorataa. Ensin itkeä vetistelee menkkaviikon ja seuraavalla viikolla on taas intoa täynnä tekemässä vauvaa. 😆 En tiiä kumpi on enemmän raukka, minä vai mies kun joutuu kuuntelemaan ensin...
  4. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    ❤️ Sinne Noi vauvauutiset on kyl pahoja. Mulla on sukulaisen vauvan ristiäiset kuukauden päästä. Tää vauva on 2vko vanhempi, mitä meidän pisimmälle menneen km raskauden laskettuaika olisi ollut. Ahdistaa niin paljon mennä sinne juhliin. Onneks ei olla tän sukulaisen kanssa muuten kovin...
  5. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Jatkan ovistesteistä vielä! Jos haluaa säästellä digitestien liuskoja, niin aloittaa testaamisen normi liuskatesteillä. Sit kun alkavat pikkusen jo tummua niin vaihtaa digeihin. Melkeen jo yhden kierron aikana sen oppii katsomaan milloin kandee vaihtaa. Mä aina otan kuvia niistä liuskoista...
  6. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Joo näin yleensä. Mut joillain se lh huippu on niin nopea, että ovus+ on dpo0. Mulla on nöin. Edellisenä iltana näyttää negaa, ovis aamuna plussaa ja illalla ovis.
  7. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Mut vois poistaa täältä listalta!
  8. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    No mä nyt malttamattomana sit kuitenkin testasin tänään ja negaahan näytti. Vähän tietty pettynyt olo (taas kerran), mutta osasin odottaa koska ei tosiaan oviskipua ollut tässä kierrossa eli ovis jäi tulematta. Säästyypähän loput terolutit ens kiertoon. 😌 Vauva 2025 täältä tullaan! 🙏🏼❤️‍🩹
  9. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Täällä dpo11 ja vihloillut kohtua pitkin päivää. 🤔 En nyt kauheesti vielä innostu nosta, koska epäilen että ovis olis jäänyt kokonaan tulematta. Mutta toki pientä toivoa herättää, kun ei tällasta vihlasuja ole ikinä muuten kuin raskauksien alussa ollut. Normaalisti en testais ennenkun menkat...
  10. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Kyllä siinä tosiaan jotain näkyy! Mut kieltämättä ajankohta näyttää posia ja toisaalta noin haalealla niin aika erikoista. Mut toisaalta mulla pc ei ole IKINÄ antanut haamuja vaan tuommosetkin viivat on olleet raskauden alkua. Jännää!
  11. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Tiedän 😊 Ohjeiden mukaan alotin 2-3pv oviksen jälkeen.
  12. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Minäkin nyt sit hyppään tänne, kun muutkin. 😄 Kolmas lapsi toiveissa ja yritystä takana 2v. Viime kesänä 3x keskenmeno joista pisimmälle mennyt rv11, joten aika todella rankkaa on tämä yrittäminen ollut. 🥺 Toivottavasti v 2025 olisi meidän puolella. 🙏🏼 Yksityiseltä gyneltä olen saanut terolutit...
  13. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Onko muilla terolutia käytössä tukemassa loppukiertoa/kiinnittymistä? Onko tullut sivuoireita? Mulla nyt toinen kierto teroluteilla ja oumaigaad mikä turvotus. 😅 Mietin johtuuko terolutista vai jostain muusta. Samaten oli pää kipeenä koko päivän, joka ainakin on listan yleisimpiä...
  14. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Vielä on viitteissä hb. Onko sulla yhteys jonnekin lääkäriin? Tai että muuten hb:ta pääset kontrolloimaan? Jos alkaa enemmän lähennellä ylärajaa niin kysyisin sit lääkärin mielipidettä uskaltaako vielä rautaa syödä. Mutta itse ainakin tuolla hb:lla vielä jatkaisin raudan syöntiä.
  15. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Mä olen syönyt vuoden verran Sideralia (folic versiota). Mulla nostanut ferritiiniä kivasti. Kolmesta keskenmenovuodosta huolimatta oli noussut 25->41 6kk aikana. 👏🏼 Muistakaa kaikki myös seurailla hemoglobiinia ettei se lähde liikaa nousemaan. Liian korkea hb on on oikeasti vaarallista...
  16. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Onko noi 4 päivän testit niitä liloja testejä?
  17. Mollama

    Haaveena vauva 2025

    Mä kanssa kuikuilen suorilta jo tänne. Epäilen ettei tässä kierrossa tullut ovista, kun ei tullut oviskipuja ollenkaan, joita tulee normaalisti joka kuukausi. Turvotus ja limat yms muut oireet oli sekä ovistesti plussa, mutta kivut puuttui. No parin viikon päästä selviää, mutta aikalailla...
  18. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    No tässä 2v yrittämisen aikana on aika hyvin oppinut oman kroppansa tuntemaan, että halusin nyt vaan kysyä tuota tuleeko se lh huippu vaikkei ovista sit tapahtuisikaan.
  19. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Näyttääkö ovistesti positiivista, vaikkei ovuloisi siinä kierrossa? Ihan itseni puolesta kyselen ja olen hieman malttamaton. 🙈 Aamulla ovisplussa digiin, mutta kipuja edelleen ootellaan.
  20. Mollama

    Haaveena vauva 2024

    Ootko terkkarin kautta kokeilkut? Mä olen saanut kilpparikokeet ja jotain muita peruskokeita (hb, ferritiini jne) ihan terveysaseman kautta. Soitin vaan ja selitin, että yritystä ollut x aikaa, että pääsiskö gyne tarkistukseen ja saisko perusverikokeita.

Yhteistyössä