Hakutulokset

  1. J

    Miten te ratkaisisitte tämän 2,4 vuotiiaan "uniongelman"?

    Lyhentäisin päiväunia ja laittaisin illalla 1-1½h aiemmin nukkumaan.
  2. J

    Ajokortti lähti niin että pätkähti

    Jälkiviisaus on viisauksista parhain, mutta silti... Tuota varten meillä on lapsilla oaina kännyt mukana, että voin soittaa, jos olen myöhässä, niin ei tarvitse odotella tai kiirehtiä. Tosin yleensä sovitaqan puolen tunnin haarukka mihin aikaan tulen ja pyrin menemään silloin heti.
  3. J

    Emmaljungan Scooter ja Scooter 2.0 , Mitä eroja?

    Oli meillä ainakin "vanhoissa" (-08) jalkapeitto.
  4. J

    Koululaisten vanhemmat?

    Meillä on 3 koululaista, eikä kukaan ole ollut ip-kerhossa.
  5. J

    Kysta sikiön aivoissa

    Meillä on 2 lapsella huomattu moinen. Ensimmisen kanssa jouduin tosi tarkkaan "syyniin" (12v sitten) Naistenklinikalle (olen muualta suomesta), mutta kaikki hyvin molemmilla kerroilla. Googlaa vaikka Plexus chorioideus kysta, niin saa ihan asiallista tietoa ja luottoa, että ei hätää =)
  6. J

    Helmet 2008 *** vuonna 2011 ***

    Meillä täytettiin 4v jo 9.2. =) 4v neuvolassa mitat 96vm ja 14kg :heart: Päiväkodissa neiti on ollut jo 1½-vuoden ikäisestä, samassa paikassa =) Esikoisen kanssahan meillä meni samoin, kuin SEEllä, ettei mennyt päivähoitoon ollenkaan, kun olin 3 vanhimman lasten kanssa kotona 7v yhteen...
  7. J

    Vasenkätiset jotenkin muita "heikompia" ihmisiä?

    No entäs ns. molempikätiset o.O
  8. J

    G: mitä täysi ostoskorisi maksaa?

    Minäkään en ikinä koria käytä. Kärryllinen maksaa 120-250e. Käyn pääsääntöisesti kerran viikossa kaupassa.
  9. J

    Kummat voittaa, jos nenät lasketaan,

    Kolme poikaa, yksi tyttö.
  10. J

    4-vuotiaan harrastuksista

    Meillä täyttää 4v kuukauden päästä, ei ole harrastuksia vielä tulossa. Jos sitten koulun alettua.
  11. J

    Kun haette lapsen hoidosta ja hällä on kuravaatteet....

    Jos ne on ns. puhtaat, että voi autoon istuttaa, niin jätetään päälle, mutta kuraiset käydään huuhtelemassa pk:n kuraeteisessä ja otetaan pois.
  12. J

    Kuinka te uskalsitte ostaa oman talon/aloittaa rakentamisen?

    Tarvittiin tilaa ja olisihan se ollu hullua maksaa vuokraa saman verran mitä lyhennetään lainaa nyt. (Ollaan asuttu vain n. 6kk vuokralla ennen omistusasuntoja/taloa.)
  13. J

    Oireita joulukuusesta - kokemuksia kenelläkään?

    Mulla oli 3 joulua aivan sama!!!! Nyt tä'mä oli 2. joulu muovikuusen kanssa eikä mitään oiretta kumpanakaan vuonnaa! :) Eli ihan hyvin voi herkistyä!
  14. J

    Gallup: Elämän merkittäviä virstanpylväitä

    a) 18v, amis b) 16v c) 18v d) 19v
  15. J

    Jos tolla pojalla on astma niin kuinka nopeesti pitäis aloittaa hoitava lääkitys?

    Kyllä muutaman viikon pärjää ihan hyvin ilman hoitavaa lääkettäkin. Ja siis hänelläkö ei vielä edes ole todettu astmaa, vasta tutkimuksiin menossa, näin ymmärsin? Ihan normaali käytäntö tuo on, ei tarvitse hätäillä.
  16. J

    Miten estää katkeroituminen lapsista???? Odotan neljättä lasta...

    Tähän yhdyn kyllä ihan täysin ainakin omalla kokemuksella :D
  17. J

    Miten estää katkeroituminen lapsista???? Odotan neljättä lasta...

    Kyllä tuo viimeistään unohtuu, kun saat lapsen syliin ja näet kuinka ihana persoona hän on!
  18. J

    Kuinka usein teidän ala-aste- ikäisillä on kavereita yökylässä?

    9-vuotiaalla on ollut pari kertaa, samoin itse pari kertaa ollut kavereilla. 11-vuotiaalla on n. 1-2krt/kk ja saman verran suurin piirtein on itsekin kaverilla (oikeastaan yksi, jonka kanssa vuorotteleevat).
  19. J

    Suomipopin aamulypsy loppui, mitä Petra ja Perälä aikovat?

    Minäkin työmatkalla aamuisin kuunnellut....harmittaa kun loppui :(

Yhteistyössä