Hakutulokset

  1. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Pharaoh minulla on myös ollut kumma olo kropasta. Olen aina ollut melko tyytyväinen itseeni mutta ensimmäisen kerran koskaan nyt on tullut välillä jopa pieni paniikki. Olen liikkunut ahkerasti ennen raskautta, mutta voinnin vuoksi liikunta loppui kuin seinään. Nyt huomaan ajattelevani turhankin...
  2. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Täällä kanssa yksi vaunu innokas ilmoittautuu. Plussauksesta asti niitä oon selannut ja nyt ois hirvittävä kytö jo ne saada hankituksi. Operaatiota on vaan hankaloittanut se että olen melkoisen lyhyt ja aisan pitäisi saada tarpeeksi matalalle. Meidän kaupungista ei löydy kovin hyvää valikoimaa...
  3. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Pitihän fb- ryhmästä muuten laittaa viestiä nimenomaan *louhi*:lle? Enhän ole viestitellyt kenellekään tuntemattomalle kun en ole saanut vastausta :D Liittyisi mielelläni myös sinne.
  4. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Hurjaa miten anopit ja äidit niin onnistuu tavaran hamstraamisesta. En yhtään kyllä osaa arvata mitä meillä käy kun molempien vanhemmille tämä on ensimmäinen lapsen lapsi. Minun vanhemmat on ehkä vähän hamsteriluontoisia mutta onneks tähän saakka ovat kuunnelleet. Miehen vanhemmat taas ehkä...
  5. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Voimia @Cumina odotteluun. On varmasti tosi haastavaa jaksaa töissä tuossa tilanteessa. Mutta ehkä se jopa auttaa sinua saamaan ajatukset hetkeksi muualle. Toivotaan että sieltä tulee hyviä uutisia ja terve vauva :)
  6. I

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Tuut1kk1 minäkin oon miettinyt nuita neuvola käyntejä. Minulla on aika samalla tavalla kun sinulla @antsukka ja tuntuu tosi vähältä. Onko teillä ollut mitään puhetta lääkärikäynnistä? Tuleeko se vasta sitten myöhemmin. @Uuna minua ei niinkään mies ärsytä vaan kaikki muut:ROFLMAO: myönnettäköön...
  7. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mielialan vaihteluista kun on ollut puhetta, niin mulla kyllä on ainakin pinna tosi kireellä. Pahin pahoinvointi on alkanut helpottaa, mutta syöminen on vieläkin tosi hankalaa. Kuitenkin nälkä yllättää tosi nopeesti, ja silloin kun se yllättää taidan olla aika kamala miehelle. Ja kai vähän...
  8. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Happyellow voi kuinka kurjia uutisia. Voimia matkaan. Täälläkin viimein saatiin aika nt-ultraan ja reilu 2 viikkoa pitäisi malttaa elää jännityksessä.
  9. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Voi että nyt alkoi odottaa np-ultraa vielä vähän innokkaammin että pääsee sitten liittymään FB:n puolellekkin. Oon jotenkin hirmu huono kirjottelemaan täällä. Tuohon ultraan tuntuu olevan vielä pieni ikuisuus, vaikka tosiasiassa varmaan aika meneekin nopeaan. Kutsuakaan kun ei vielä ole tullut...
  10. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Aivan ihania ultra kuulumisia täällä monella! :love:Alkaa ihan jo jännittää koska se oma aika on ja mitä siellä selviää. Huomenna ensimmäinen neuvolakin vasta meillä.
  11. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tässä kun viimeistä lomapäivää viettelee oksentaen alkaa hiipiä pieni jännitys työssä jaksamisesta. Oletteko työssä käyvät miten jaksaneet työpäivät? Nukkuminen on tosi huonoa ja jatkuva ellotus ja vaihteleva oksentelu on aiheuttanut sen että kahden viimeisen lomaviikon suurimman urotyöt on...
  12. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Minä kysyin muuten tuosta kotidobblerin käytöstä siellä varhaisultrassa. Hän sanoi ettei sille varsinaisesti mitään estettä ole, mutta itsensä tekee hulluksi sen kanssa jos sykettä ei löydykään. Näytti siinä ruudulla miten tarkkaan sen aina pitäisi umpimähkään osua että pienestä saisi sykkeet...
  13. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Lisäys lista merkintöihin: 28.3 iiel 27v k-sks 1.lapsi
  14. I

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei vaan taas, Kirjoittelin pari viikkoa sitten tuonne viime kuun palstaan. Kirjoittelu tosin jäi sillä pahoinvointi alkoi ihan huolella. Toissa viikko meni täysin sängyn pohjalla ja oksentaen. Tällä viikolla alkanut jo vähän olo paranemaan, ja muutamana päivänä oksensinkin vain heti herättyä...
  15. I

    Maaliskuiset 2018

    Hyvin muuten valvotuttaa. kahtena aamuna herätty 1,5h ennen kellon soittoa ja odotteleppa tässä että mies herää :ROFLMAO:
  16. I

    Maaliskuiset 2018

    Voi vitsit, tännehhän on tullut tosi paljon tekstiä! Ollaan miehen kanssa mini lomalla, niin pari päivää jäi lukemiset välistä. Monta sivua oli sinä aikana tullut tekstiä :) @Uuna vatsan pahimmat jomotukset ovat onneksi hellittäneet hiukan, ja jäljelle jäänyt vaan repäisykivut. Onneksi...
  17. I

    Maaliskuiset 2018

    Ihanan vilkasta keskustelu täällä :) Vaikka plussauksesta ei olekaan kuin jokunen päivä, on oireita ollu selkeästi enemmän kun edellisillä (huonosti päättyneillä) kerroilla tähän mennessä. Huono ja heikko olo iskee useammin, ruoka ei maistu, rinnat kipeät, alavatsa kivut jne. Onneksi loma alkoi...
  18. I

    Maaliskuiset 2018

    Ja totta tosiaan, onnesta sekaisin kun kirjottelen niin olen 27 vuotias ja laskettu aika pitäisi olla 27.3.
  19. I

    Maaliskuiset 2018

    Vieläkö mahtuu mukkaan? :) Tänä aamuna plussattu ja hymy ei pysy millään kurissa. Meillä on keskeytynyt keskenmeno ja keskenmeno takana nin hieman varovaisin mielin mennään. Ensimmäinen lapsi siis toiveissa. Siksi onkin kiva päästä täällä sulattelemaan näitä uutisia, sillä toistaiseksi pidetään...
  20. I

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Minutkin voi poistaa listalta. Huoli oli kun plussat eivät sen vahvemmiksi muuttuneet ja niukka vaaleanpunainen vuoto alkoikin muutama päivä sitten. Eilen illalla alkoi kovat krampit vatsassa ja veren vuoto. Merkit taitaa olla selvät. On tällä kertaa että keskenmeno alkoi itsestään. Toivon...

Yhteistyössä