Hakutulokset

  1. Elli_

    Marraskuun murut

    Kastepisarainen: Neuvolan lääkäri määräsi rentoutusharjoituksia unettomuuteen:DTiedä sitten miten hän luuli niiden auttavan. Tämä vuorotyö vaan vaikeuttaa nukkumisyrityksiä.. Nyt jo pari edes hieman paremmin nukuttua yötä takana (en kylläkään rentoutusta kokeillut) ja toivottavasti vielä...
  2. Elli_

    Marraskuun murut

    Meillä oli rakenneultra eilen ja kaikki oli kunnossa. Olin niin varma tähän asti, että tulokas on poika, mutta tyttöhän se oli:love: Onko muilla ollut unettomuutta? Jo puolitoista viikkoa olen kärvistellyt 2-4h yöunilla, enkä millään saa päivälläkään nukuttua.. Töissä keskittyminen on vaikeaa ja...
  3. Elli_

    Marraskuun murut

    Onko moni joutunut sairaslomaa pitämään syystä tai toisesta? Itse olen nyt kesäloman alkuun asti saikulla todella kovien alavatsakipujen takia. Tänään aamulla astioita kaapista kurotellessa vatsa tuli kipeämmäksi ja meni sitten kovaksi, supistus? Fyysisesti raskasta työtä tehdessä en uskalla...
  4. Elli_

    Marraskuun murut

    Heippa! Mullakin paineet ollut aika matalia. Töissä usein 100/50 tai 60 luokkaa joka tuntuu aina kamalana huimauksena ja silmien sumenemisena. Myös alavatsa- ja selkäkivut ovat pahentuneet. Varsinkin raskasta hoitotyötä tekevänä pitää yrittää muistaa hyvä ergonomia vaikkei se kipuja poistakaan...
  5. Elli_

    Marraskuun murut

    Meilläkin harkinnassa isompaan asuntoon muuttaminen viimeistään syksyllä jos sopiva osuu kohdalle :) Mulla oli tänään ensimmäinen lääkärin tarkastus ja kaikki oli ok. Sisätutkimus kauhistutti etukäteen muttei se niin kamalaa ollutkaan:D Tosin mulla on ollut sen jälkeen koko päivän mahakipuja...
  6. Elli_

    Marraskuun murut

    Meillä lääkäri 16+2 eli ensi viikolla:) Tällöin varmaankin tehdään jo ensimmäinen sisätutkimuskin? Rakenneultra vasta 3.7.. en millään malttais odottaa:D Meilläkin jo kerrottu suurimmalle osalle lähipiiriä. Vaikka jotain sattuiskin niin on ainakin paljon tukijoita:) Nyt voisin elää pelkillä...
  7. Elli_

    Marraskuun murut

    Mäkin kirjoittelen täällä mielummin :) Toisessa neuvolassa käyty ja parin viikon päästä jo ensimmäinen lääkärikäynti. Masu alkaa pikkuhiljaa jo näkyä ja olo on muuten niin kun ei raskaana olisikaan! Kuinka moni aikoo kysyä sukupuolen rakenneultrassa? Itse haluan tietää vaatteiden värin...
  8. Elli_

    Marraskuun murut

    Täälläki nt-ultrassa käyty. Turvotusta oli 1,9 eli normaalisti ja pieni oli 5,7cm pitkä :) Kaikki oli kunnossa ja nyt vaan jännäämään rakenneultraa heinäkuussa:D Onneksi ultraaja kertoi koko toimenpiteen ajan paljon mitoista jne. ei siinä tullut mieleen kysyäkkään mitään kun pientä vaan...
  9. Elli_

    Marraskuun murut

    Täälläkin raskaus muuttui ns. todelliseksi vasta sydänäänet kuultuani:love: ultraan on vielä pari viikkoa.. Pahoinvointi on jo väistynyt mutta väsymys vaan lisääntyy. Nyt iski vielä kunnon vatsatauti kuumeen kera puolisolta.. Sitä alkaa tässä olossa jopa kaipaamaan raskauspahoinvointia:D Paino...
  10. Elli_

    Marraskuun murut

    Onkos täällä muilla kotidopplereita?:) Ja oletteko saaneet kuulumaan vielä sydänääniä? Itse sain lainaksi pari erilaista ja toisella sain kuulumaan äänet eilen 10+4. Pahoinvointi ja muut oireet jo helpottaneet, joten sain mielenrauhan kun vihdoin äänet kuului:love: Miten muiden raskaus sujuu?
  11. Elli_

    Marraskuun murut

    Täällä myös yöllisiä heräilyjä! Herään joka päivä paljon ennen herätystä ja yöllä tuntuu etten nuku ollenkaan. Päivisin sen sijaan voisin nukkua, mutta työtkin pitää hoitaa:D
  12. Elli_

    Marraskuun murut

    Täällä mennään viikoilla 7+1. Olin jo tohkeissani että pääsen helpolla ilman pahoinvointia ja oksentelua, mutta tänään se sitten taisi alkaa. Koko päivän ollut huono olo ja pyörryttänyt(n) Kyllä tästä selvitään:)
  13. Elli_

    Marraskuun murut

    Minäkin liityn joukkoon:) Laskureiden mukaan la 10.11 ja ensimmäinen lapsi tulossa. Plussasin jo 6.3 mutta päätin olla varma ja liittyä vasta nyt:ROFLMAO: Alussa oli hieman pahoinvointia mutta nyt olo aika normaali lukuunottamatta menkkakivun tyylisiä jomotuksia alavatsalla ajoittain...
  14. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Pupuiltiin tässä kierrossa vaan yhden ainoan kerran ovulaatiopäivänä, joten odotukset ei olleet korkealla. Ennen menkkojen alkua mulla alkoi tulla hieman punertavaa vuotoa, mikä kesti kaksi päivää. Menkkakivut alkoi ajallaan. Kun kunnon menkat oli päivän myöhässä pikkuhousunsuojaan oli tullut...
  15. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Onnea plussista!!:love: Täällä alkoi yk 7..:(
  16. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tässä kierrossa kokeilin syödä geleitä ekasta päivästä ovikseen saakka ja tuloksena kierto piteni noin viikon ja ovulaatio oli myöhemmin kuin yleensä mutta luteaalivaihe piteni päivällä:) Viime yönä menkat sitten alkoivatkin ja tänään alkaa yk 6.. Toivotaan parempaa onnea ensi kiertoon:love...
  17. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tällä edelleen seurailen vaikken itse ehdi paljon kirjotellakaan:D Tässä kierrossa en ole saanut ovulaatiota tikutettua ja muutenkin ihan ihmeellinen kierto..(n) Muistan kun äitini joskus varoitteli vuosia sitten mua ja siskoa että meidän suvun naiset raskautuu helposti, mutta ei siltä näytä:D
  18. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Yk 5.. ja kaks päivää odotettua aikasemmin eli kierrosta jäi tällä kertaa vaan 28 päivänen:cry: Nyt kp 1/28-30.
  19. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Täällä alkoi yk 4 nyt kp 2/28-30.. On: Mietiskelin tässä että vaikuttaa varmaan mulla raskautumiseen se, että ovis on nyt ollut usein vasta kp 18 eli luteaalivaihe taitaa jäädä vähän lyhyeksi. Jos kierto vielä tasoittuis ja ovis olisi vähän aiemmin? eihän siitä ole kun se 4kk kun e-pillerit...
  20. Elli_

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kiitos uudesta ketjusta! :) Meille vois päivittää yk 3 kun siitä aiemmin unohdin mainita:ROFLMAO: On: nyt meneillään kp 10/28-30 eli kohta alkaa ovistikuttelu:p

Yhteistyössä