Hakutulokset

  1. T

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Ja jos joku osaa perustaa salaisen FB-ryhmän, liittyisin mielelläni 😊😊
  2. T

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Hei kaikille! Oireiden perusteella (aamupahoinvointia) ja uupuvien kuukautisten takia tein testin tänä aamuna joka näyttikin plussaa 🥰🥰🥰 Ennestään meillä siis 4v lapsi. Toista ollaan yritetty nyt jo pari vuotta, olen saanut 3 keskenmenoa… aikaisessa vaiheessa ollaan (LA 15.10), mutta toivon...
  3. T

    Tammikuiset 2020

    Väsyttää. Eilen nukahdin sohvalle yhtäkkiä, täysin ennenkuulumatonta mulle. Vatsassa nipistelee. Siinäpä ne. Rinnatkaan ei oo mun mielestä turvonneet, sen takia mietinkin että onko tämä edes totta
  4. T

    Tammikuiset 2020

    Heippa vaan kaikille! Tänään tuli haalea haamu tikkuun, tein testin kun oli kuukautiset myöhässä. Tämä on täysi yllätys meille. Olin kyllä sillä mielialalla että lapsi saa tulla jos on tullakseen, mutta en uskonut että raskautuisin ilman vakavaa yritystä. Esikoista yritettiin yli puoli vuotta...
  5. T

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Tänne syntyi tismalleen laskettuna aikana (7.4) poika mitoin 52cm/4364g Onnea kaikille muillekin huhtikuun hurmureille!
  6. T

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heippa kaikille! Meillä oli tänään rakenneultra. Pienellä oli kaikki hyvin ja meille tulee POIKA :) Tyttöolo oli minulla vahvana, pieleen meni :D . Mutta aivan järjettömän onnellinen olen. Ja päivä päivältä pieni vahvistuu ja liikkeet tuntuvat paremmin <3
  7. T

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mulla on tosi ristiriitaiset tunteet. Mulla on koko raskauden ajan ollu tyttö-tunne, mutta eilen illalla näin enneunen että poika olisi tulossa... meillä siis enneunet kulkee suvussa. Mutta siis mulle vois laittaa kuitenkin että tyttö olisi tulossa, niin on sellanen tunne...
  8. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Papurinsessa: mulla ihan sama tilanne. Oisin kovasti halunnut olla naimisissa ennen lasta, mutta mies ei sitten vaan ole kosinut... Aiheesta ollaan kyllä puhuttu ja mies vakuuttelee että kyllä hän kosii kun on valmis mutta... Reilu 2 vuotta siis oltu yhdessä... Juuri tuo sukunimi juttu ahdistaa...
  9. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Bosch: minun kätilö sanoi ihan samaa! Eli siis ei sydänäänien kuuntelua ennen rv 12.
  10. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mippis: me lähdetään ulkomaille ensi viikolla, noin 4 tunnin lento ja silloin mulla (toivottavasti) rv 9+2. Googlettelin asiaa pitkään ja kaikki vaikuttavat olevan samaa mieltä, että alkuraskaudessa lentäminen ei aiheuta keskenmenoriskiä :)
  11. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tänään kävin varhaisraskauden ultrassa ja siellä muuttui tuo LA. Eli uusi LA 7.4, jos trillian jaksaa muokata.
  12. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Niin onko se nyt niin että jos liittyy tuohon FB-ryhmään, niin se ei näy kenellekkään? Me kun ei olla kerrottu vielä raskaudesta läheisille, niin aika kurjaa olisi jos esim. tulevat isovanhemmat saisivat tietää sen siitä että olen liittynyt siihen ryhmään :D Tänään oli sitten pakko kertoa...
  13. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    m.a.m: minulla ainakin oireet vaihtelee. Esim. lauantaina oksensin useamman kerran, mutta sunnuntaina ja maanantaina en kertaakaan. Pahoinvointiakin oli vähemmän. Nyt sitten taas tänään on ollut hirvittävä pahoinvointi ja oksentaminen koko ajan lähellä... Eli minullakin siis oireet vaihtelee...
  14. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Kiitos vielä kerran vinkistä sintssa! Varasin ultran rv:lle 8+3 :)
  15. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Minulla ollut myös noita mielialanvaihteluja... Kuulosti tosi tutulta tuo "pelkkä miehen olemassaolo ärsyttää". . Onneksi se nyt on laantumaan päin, pari viikkoa sitten olin aivan hirvittävä tapaus.
  16. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Avantasia: nuudelit ja suklaa näyttää olevan ainoat mitkä menee alas ja pysyy alhaalla tällä hetkellä Vesi onneksi myös.. Sinnittelen töissä niin pitkään kun jaksan... Sintssa: kiitos paljon!
  17. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    No niin, nyt se oksentelu sitten alkoi... Mitenköhän ihmeessä sitä nyt sitten jaksaa töissä..
  18. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Sintssa: saako kysyä että mihin menet varhaisraskauden ultraan? :) Googlettelin eri paikkoja, mutta noin halpaa en ole viel löytänyt.
  19. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Pahoitteluni maisa :( Minulla oli myös muutamana aamuna ihan krapulainen olo! Päätä jyskäsi ja oli yleisesti hirvee heikotus ja huimaus. Minulla tuo taisi johtua tosin siitä, että join näköjään liian vähän. Aloin juomaan enemmän vettä ja nyt ei oo pariin aamuun ollut "krapula".
  20. T

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Minullakin on sellainen tilanne töissä, että on pakko kertoa aika ajoissa... Teen nimittäin yövuoroa pääasiallisesti. Nyt vaan sattui ajoitus osumaan niin hienosti, että minulla on vain 4 yövuoroa jäljellä jotka alkoivat eilen ja sitten siirryn päivävuoroon. Ainoana poikkeuksena tässä nyt vaan...

Yhteistyössä