Hakutulokset

  1. R

    Toukokuiset 2020

    Laita Melsaelsalle viestiä :)
  2. R

    Toukokuiset 2020

    Laita priva viesti Melsaelsalle ja sun nimi FBssä niin Melsaelsa lisää sut!
  3. R

    Toukokuiset 2020

    Moikka! Varovaisesti liityn tänne joukkoon! Tänään plussattu, LA olisi 21.5 eli nyt 3+2. Toinen lapsi tulossa ja takana yksi keskenmeno (rv6). Tämä siis tärppäsi heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta, eli hieman pelokas olo ja toivon, että nyt olisi kaikki hyvin! Nyt vaan jarrusukkia...
  4. R

    Huhtikuiset 2020

    Siis aivan mahtavaa Unicorn! :love: Mulla ei ole ollut mitään oireita ja oli yhdet valemenkakin tässä, joten en todellakaan arvannut. Tikuttelin siis seuraavaa ovista ja kahden päivän ovistesti hymynaamojen jälkeen tein huvikseni raskaustestin ja siinä olikin plussa! Eli pienessä epäuskossa...
  5. R

    Huhtikuiset 2020

    Hei! Liityn varovaisesti joukkoon :) Laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 1.4 ja toista odotamme (esikoinen on nyt 2v). Täällä myös alkoi vähän yllättäen tavallaan, kun yhdet valemenkat tuli ja testailin seuraavaa ovista. Varasin ajan varhaisultraan, jotta pääsee katsomaan onko siellä...
  6. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moikka! Mä olen käynyt Brunolla Bulevardin klinikalla raskausviikoilla 6+6 (varhaisultra), 12+1 (nt-ultra) ja 21+4 (rakenneultra). Lisäksi olen käynyt niissä julkisenpuolen ultrissa myös. Mä olen kokenut Brunon ultrat hyödyllisiksi ja sieltä saa aina mukaan paperit, jossa on kaikki...
  7. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Suosittelen kyllä sitä pilatesta! Muistaakseni Kirppanoilla alkaa ainakin helmikuun loppupuolella/maaliskuun alussa taas uusi ryhmä. Käytiin myös Brunolla Bulevardin Klinikalla, joo hän on pieni ja hiljainen :) Ymmärsin työkavereilta, jotka on mös käyneet Brunolla, että hän on paljon...
  8. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Mä olen käynyt Kirppanoiden mamapilateksessa ja on ollut kyllä todella hyvä! Ilmoittauduin kevääksikin tunneille, että varmasti tulee tehtyä jotain :) Mä voin kuvitella tuon ähisimisen ja puhkimisen siellä, onneksi tuolla mamapilateksessa on varmasti rauhallisempaa :LOL: Oi ihanaa Rukalle...
  9. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Joo mullakin alkaa olemaan jo mahaa silleen, että ei niitä suoria vatsalihaksia kyllä tulisi tehtyä. Välillä on vaikea nousta sohvaltakin suoraan ylös :p Mäkin olen kävellyt, käynyt jumpissa kevennetysti ja sitten mamapilateksessa. Toi mamapilates onkin ollut tosi hyvä ja ajattelin jatkaa sitä...
  10. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moikka pitkästä aikaa! En olekaan muistanut käydä täällä hetkeen. Mikäs vointi on nyt näin puolivälissä? Ja ehkä tärkeimpänä, miten meni rakenneultra? Tajusin, että oltiin varmaan tänään samassa fyssariryhmässä Töölössä (y) Sain maanantaina siis peruutuspaikan tälle päivälle. Mitä mieltä olit...
  11. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Joo se FB-ryhmä meni joskus kuukausi sitten kiinni. Meillä on onneksi Lauttasaaressa kolmio (johon vasta muutettiin) niin onneksi ihan pian ei tarvitse muuttaa mihinkään. Muuttaminen on vaan aina yhtä hirveetä :D Kyllähän isommassa kaksiossa pärjää ihan hyvin parikin vuotta yhden lapsen kanssa...
  12. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Olen tuolla huhtikuun hurmurit ryhmässä, mutta aika vähän tulee kirjoiteltua mullakin sinne (olen mukana siinä FB-ryhmässä ja siellä ehkä sitten enempi kirjoittelua). Raskaus on mennyt ihan hyvin tähän asti (perusraskausoireet olleet kuitenkin läsnä) ja joulukuun alun rakenneultraa kovasti...
  13. R

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moi! Mulla on laskettu aika 20.4 ja mielelläni löytäisin myös samassa tilanteessa olevia pääkaupunkiseutulaisia. Itsellä kaverit ovat joko tehneet jo lapset tai sitten ei ole ihan heti näköpiirissä.
  14. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Oskama, mulla sama tilanne, muutetaan Helsingin sisällä toisen neuvolan piiriin. Mulle sanottiin neuvolasta, että ei tarvitse vaihtaa neuvolaa vaan voi jatkaa samassa. Suositeltiin kuitenkin vaihtamaan siinä vaiheessa kun vauva syntyy siihen lähimpään neuvolaan.
  15. R

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    Ihania ultrauutisia ja tsemppiä niille jotka odottaa vielä ultraa! Mä en ole koskaan ennen ottanut influenssarokotusta, mutta tänä vuonna ajattelin sen ottaa ensimmäisen kerran ihan varmuuden vuoksi. Nimistä sen verran, että meillä olisi pojalle aika varma nimi jo keksittynä, mutta tytölle...
  16. R

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Ataraksia, mulla on käytössä Ovia Pregnancy ja pidän siitä hurjasti! Rinnalla kulkee myös The Bump joka on myös ihan kiva, mutta en sitä selaile niin usein kuin tuota Oviaa (sisältää vähemmän infoa, mutta hienoa sikiö 3d kehitysvaiheet kuvat löyttyy joka viikolle). Oviassa on se kätevä puoli...
  17. R

    Huhtikuun hurmurit 2017

    mippis, mä olen ainakin ensi viikolla lentämässä Keski-Eurooppaan ja en usko, että siitä mitään haittaa on (silloin rv7). Meillä on muutama matka suunniteltu myös raskausviikoille rv10, rv14 ja rv24. Lennot ovat suurrimmaksi osaksi n.2-3h pituisia paitsi tuo rv24 reissu jonka lento on sen n. 6h...
  18. R

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tervetuloa uusille! heettanen, kävitkö tarkistuttamassa tilanteen? Toivottavasti kaikki on hyvin! Reese 4+6
  19. R

    Huhtikuun hurmurit 2017

    bosch, mulla sama tuon makean kanssa, olen normaalisti sellanen pullahiiri että oksat pois ja nyt ei tee mieli mitään makeaa. Muu ruoka uppoo kyllä, tuli syötyä lounaan jälkeen välipalaksi hampurilainen ja nyt illalliseksi taas hampurilainen, hups :whistle::geek: Pahaa oloa ei ole ollenkaan...
  20. R

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Ihanaa rriude (y):love: Mahtavaa palvelua ja nyt on varmasti niin huojentunut olo!

Yhteistyössä