Hakutulokset

  1. H

    Jyväskylän mammojen miitti elokuussa!

    Jos meette hyvissä ajoin syömään ni sitte voin lähtee mukaan, mutta kasin jälkeen pitää mennä töihin....
  2. H

    Jyväskylän mammojen miitti elokuussa!

    Voi hitsi, mieluusti olisin mukana, mutta just tuollon alkaa mulla yövuoroputki... Seuraava viikonloppu olis kyllä käyny...
  3. H

    JKL Mammat hohoi!

    Mä joudun nyt ikävä kyllä peruun tuloni....Olin laskenu työvuoroni väärin ja tuo ilta osuu just pahinpaan kohtaan eli just ennen keskimmäistä yötä ja mun on pakko nukkuu kunnon unoset ennen sitä, että jaksaa... Ja sitte meillä on koko komppania kotona tuollon ni ei senkään takia viitti kotoota...
  4. H

    Kuvailkaa 2-vuotiastanne kolmella sanalla?

    äänekäs, pirteä, ihana :)
  5. H

    joko ootte ostaneet lapsillenne talvikamppeet?

    Katottu on jo, mutta kaikki odottelee vielä kaupassa :D
  6. H

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Terveisiä maalta: Joo mä tiän tuon tunteen... Mä oon pari kertaa hakenu sisäsellä haulla tuohon taloon töihin missä nyt oon, haastatteluun oon joo päässy, mutta paikkaa en oo saanu. Missä lie sitte vika, ei hajuakaan.... Ehkä se etteivät halua menettää melki ainoata pitkäaikasta sijaista... Mut...
  7. H

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Terveisiä maalta: Toivottavasti saat uuden työpaikan :) Voi kun itekkin...alkanu tökkiin tuo paikka jo enemmän tai vähemmän, mutta toisaalta pitää olla tyytyväinen, että töitä on... Täällä pikku-ukko alkanu puhuun päivä päivältä enemmän ja selvemmin. Ja huumorintaju on iha mahdoton tuolla...
  8. H

    JKL Mammat hohoi!

    mä laittelen kanssa tuon illan kalenteriin ylös ja ilmottelen sitte lähemmin miten töitten kanssa käyn, mutta kyl mä ainaki käymäseen tulen, oli mikä oli :D
  9. H

    City Jonathan toppahaalari

    Etusivu | Jesper Junior siellä on tietoo tuosta haalarista :) ei oo mun mielestä pahan hintanen..
  10. H

    JKL Mammat hohoi!

    meillä tortilloissa on yleensä jaukkalihaa, jonka seassa tacomaustetta, salaattia, tomaattia, turkkilaistajugurttia ja tacokastiketta. tai sitte iha hunajamarinoituu kanaa, jos ei tuota mausteseosta satu oleen laatikossa.... Nams, tulee nälkä :D
  11. H

    JKL Mammat hohoi!

    mut kyl kolmeltaki passaa alotella ni on ainaki aikaa :D
  12. H

    JKL Mammat hohoi!

    kyl mä varmaan kerkeen jos alotellaan viiden aikaan :) ku sitte puol ysiks pitää keretä töihin jos nyt tosiaan töitä sillon on...
  13. H

    JKL Mammat hohoi!

    Mä voisin kyllä osallistuu alkuillaks tuollon jos nyt sattuu oleen töitä tuollon. Työvuorolistat saan vasta lokakuun puolen välin aikaan ni sitte tiän varmaksi onks töitä vaiko ei.... jos siis jollekki muulle passaa mennä nyyttärimeiningeissä :)
  14. H

    JKL Mammat hohoi!

    Meillä olis tilaa, mutta tuo päivä ku ei mulle sovi näillä näkymin :(
  15. H

    JKL Mammat hohoi!

    Tuo päivä ei näillä näkymin mulle sovi, mutta jos hyvissä ajoin ootte menossa syömään ni sitte voisin syömään tulla...mut puol ysi mun pitää jo töissä olla :)
  16. H

    JKL Mammat hohoi!

    Pikkujoulut passaa kyllä mullekin jos ei sitte työt ole esteenä...mut kattelkaa te ajankohtaa ni mä sitte kattelen käykö se vai ei :) laskujen mukaan mulle vois käydä marraskuun viimenen lauantai :D jos nyt noi yötyöt jatkuu samalla tavalla kun nytkin.....
  17. H

    JKL Mammat hohoi!

    Mä jo näin aamutuimaan heittelen parit päivämäärät kehiin mitkä mulla sopis :) eli 15.10 tai 22.10...tuon pitemmälle mulla ei oo vuoroja tiedossa....
  18. H

    JKL Mammat hohoi!

    Porukka tuolla on yli 20-vuotiaita, mutta eihän sillä iällä ole väliä :) Mukaan vaan Tiudeliini :) Nii mä täyttelen tänä vuonna jo 33v eli melko vanha pieru täälläkin :D
  19. H

    JKL Mammat hohoi!

    Toi Gringos on iha ok paikka ja kaupunkiinha aukee se toinenkin saman tyylinen paikka, joka on ainaki Tampereella tosi kiva :) Mut tosiaan jos ajankohta vaan mulle sopii nii toki lähden mukaan ja jos nähdään hyvissä ajoin alkuillasta, niin että on syöty ennen kasia niin mulle sopii millon vaan...
  20. H

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Hrr, koleeta huometa! Eipä oo tullu hetkeen kirjoteltuakaan....Tänne ei ihmeitä, normi arkea mennään. Edelleen teen vaan yötöitä ja tänään alkokin ruhtinaallinen viiden päivän vapaa :) Eipähän tarvi pojan mennä hoitoon vaan saa olla kotona mun kanssa. Huomenna ajattelin mennä perhekahvilaan ja...

Yhteistyössä