Hakutulokset

  1. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Fritang hui mikä koettelemus, onneksi sait hyvää hoitoa! Ultrassa näkyi syke ja pienen koko vastasi mun laskemia viikkoja, tänään siis 7+1 :love:
  2. S

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Oon kans miettiny että näin vähänkö on tulossa tammivauvoja,toki loppukuun odottajia vois olettaa tulevan vielä :) Mä täällä katson ohjelmaa Apua olen raskaana, jossa on tarinoita naisista jotka eivät oo tienneet että on raskaana ennenku synnytys alko. Samalla mietin oksetusoloissani että miten...
  3. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Voi harmi @lilja_93 :( Oli kyllä niin näkyvä haamulainen että oisko joku kiinnittymisyritys tai muu ollu sit...
  4. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mahtavaa @Jennipä että putket on auki ja sperma normaalia. Toivotaan että clomit jo auttais teitä! @lilja_93 samaa mäki huutelen että saako sut siirtää plussanneisiin?:love: Huutelen myös uuden ketjun listan päivittäjää. Mulla on varhaisultra ensi maanantaina ja ei varmaan tuu niin usein tätä...
  5. S

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Heippa kaikille uusille :) Mulla on oireet alun jälkeen lieventyneet mutta tissikipu jatkuu. Neuvola-ajasta: mä soitin heti olikohan 4+0 :D Vähän hätähousuna...mut aika meni silti vasta toukokuun loppuun. Äitienpäivänä kerrotaan meidän perheille ja maanantaina on varhaisultra:love: Menispä tää...
  6. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @lilja_93 näkyy!! Vitsi toivotaan nyt plussaa <3
  7. S

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    4.1. / Siim / 24v / OYS / 1. lapsi
  8. S

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Oon varannu neuvolan, joka on toukokuun lopulla. Varhaisultra on 10päivän päästä :love: Sillon pitäs olla 6+4 mut tää saattaa olla pidemmälläkin, epäsäännöllinen kierto ja nimenomaa tää tärppikierto oli tosi pitkä ku sain ovisplussan kp44.:D Mulla on tissit kipeät ja oksettaa. Alussa oli...
  9. S

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Minulla LA 4.1., tarkentuu varmaan varhaisultrassa joka on 15.5. :love: Esikoista odotan, ja toivon et kaikki menee hyvin.. Yritystä takana viime kesästä asti joten pelottaa kyllä keskenmeno ja kaikki mikä voi mennä pieleen:oops:
  10. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Fritang eikä :cry: Ihan hirveää, ei oo sanoja... Kovasti voimia sulle ja sun miehelle <3 :cry:
  11. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Digi sanoi aamulla "Raskaana 1-2" :love: Soitan varmaan loppuviikosta neuvolaan ja varailen varhaisultraa yksityiselle :giggle: Mä voin muuten edelleen toistaiseksi päivitellä tätä listaa, mutta jos joku innostuis tekemään vaikka kesälle uuden Nuorten vauvakuumeilijoiden ketjun, niin saa tehdä...
  12. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Jennipä tikkujen mukaan kp44 ovis :ROFLMAO: No joo, iteki googlettelin sillo pari viikkoa sitten "voiko tulla raskaaksi myöhäisestä ovulaatiosta" tms :ROFLMAO: No näköjään voi:LOL: LA olis 4.1. jos oon oikeissa dpo:ssa menossa. Varmaan tarkentuu ultrassa:love: @vilmu Anna mennä vaan ostosten...
  13. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Kiitos kaikille :love: Mulla ei oo mitään kovinkaan mainittavia oireita. Eilen oli menkkakipuja, mutta ne meni ohi. Melkeen toivoisin oireita niin tää ois helpompi uskoa :ROFLMAO: En todella uskonu että tällasesta kierrosta tulisin raskaaksi ja kaiken lisäksi seksiä oli tasan kerran ja mun...
  14. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tuotaaaaa... eilen kirjoitin että EN testaa, mutta jostain syystä pissin tännää iltapissasta pregcheckin, hetken mielijohteesta. Siihen pärähti PLUSSA :eek::eek: http://aijaa.com/JAzWxv Siis mä oon raskaana?! :love::ROFLMAO::whistle: En tiiä miten päin olisin. DPO11 tänään!
  15. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Heh, kävin tänään hakemassa vaihteeksi Zalandon vauvanvaatepaketin postista :giggle: Meillähän siis mies ei halunnu katella/ostaa mitään vauvajuttuja koko viime syksynä, mut sit ku yritystä oli joku 5kk takana niin perustelin että mulle tulee parempi mieli ku saan ostella vauvanvaatteita vaikka...
  16. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Onneks digi ei valehtele, varmasti kaikkia menee teillä hyvin <3 Hauska sattuma tosiaan tuo LA jos se sattuu samalla päivälle :LOL:
  17. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @eevas kiitos <3 Varmaan @Nems ja @vilmu saa siirtää plussanneisiin? :)
  18. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @vilmu haamu näkyy :) Melkeinpä uskaltaisin jo onnitella sua kuten myös @Nems iä :)
  19. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Kyllä siinä selkeä viiva on,väri näyttää kännykässä aika harmaalta mutta en usko että tulis noin vahvaa viivaa ilman hcg:tä. :love: Onko luonnossa punainen?
  20. S

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Nems mäkään en pystynyt lisäämään täältä,kokeile sitä aijaa.com . Olispa nyt plussa!

Yhteistyössä