Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Olihan tänne taas kirjoiteltu! Onpa muuten kiva tuo äitiysavustuksen korotus 140€->170€. Paitsi, että koskee niitä joilla la 1.6 2018 jälkeen. Se on pienestä kii (la 27.5) Me otetaan rahana, paketti ei houkuttele yhtään. Huomenna rakenneultra ja jännittää niin paljon. Aktiivisesti liikkuva...
  2. J

    Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

    Olihan tänne joku kirjoitellut taas! Faceen voisin siirtyä, mutta mietin että pääseekö ryhmiin vielä mukaan? Täällä lääkärineuvola viime viikolla, sydänäänet kuunteli ja teki sisätutkimuksen, kun on ollut pientä vuotoa. Kaikki hyvin, kiinni oli paikat Nyt sitten vaan ootellaan ultraa 3...
  3. J

    Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

    Eilen tuli 15+0 ja päätettiin kertoa lapsille. Lapset olivat aivan ihmeissään, mutta niin innoissaan, 7 vee tyttö vaan hymyilee, tirauttaa välillä onnenkyyneleet ja puhuu vaan mun mahalle Käytiin sitten myös kertomassa isovanhemmulle, mun äiti sanoi, että oli ihmetellyt, että jotenkin olen...
  4. J

    Alkuraskauden keskenmeno + kuvia

    Todella kurjan kokemuksen olet kokenut Alkuraskauden keskenmenon, jotka ovat niin yleisiä, mutta se yleisyys ei helpota kun omalle kohdalle sattuu. Eikä sille syytä löydy eikä etsitä ennenkuin kolmannen peräkkäisen keskenmenon jälkeen. En avannut kuvia, koska en kokenut tarvetta. Itse kokenut...
  5. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Seuraa omanapavalitus: mun päätä särkee koko ajan ja kun samalla on yskä, niin jokainen yskäisy oikein jysähtää päässä Ja mun astmalääkitys ei riitä, jouduin aloittamaan uudestaan kortisonin. Ehtihän tässä olemaan viikko mukavaa aikaa.. onneksi on vapaapäivä, nyt mä painun nukkumaan, jos vaikka...
  6. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Halutaan tietää sukupuoli niinkuin edellisistäkin! Uskon, että on tyttö tulossa, mutta tammikuussa selviää. Itselleni helpottaa hankintoja ja saa ostella juuri mitä haluaa eikä neutraalia sopivaa. Huomenna 14+4 ja neuvolalääkäri, en muidta että näillä viikoilla oon aiemminkäynyt. Mitäköhän...
  7. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mä ajoitan hankinnat sit aika loppuun, vaunuista kiinnostaa Bugaboot, todnäk käytettynä. Kaukalo saadaan varmaan joltain kaverilta. Kantoreppu löytyy, mutta loput mietitään tarkkaan mitä tarvitsee. Mitään ei juuri ole säästössä isommilta lapsilta. Liikkeet esikoisesta tunsin rv 22, toisesta rv...
  8. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Ihania ultrakuulumisia täällä monilla! Mekin käytin perjantaina ultrassa ja kaikki hyvin! Kyllä se on uskomatonta kahden keskenmenon jälkeen saada nähdä vilkkaasti liikkuva pieni❤️ Vastasi viikkoja, nt 1,3 mm. Laitteet on kyllä kehittynyt 6 vuodessa, silloin ei kyllä yhtään näin selkeästi...
  9. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Nt-ultra-aika tuli, 17.11 jolloin 12+5! Naikkari oli ihan täynnä, joten mennään Jorviin! Ihan hyvä käydä sielläkin, Helsingistä saatetaan hyvin ohjata sinne synnyttämään. Tuntuu, että aika kuluu suht nopeasti ja vointi jo normaali. Salitreenin pariin palattu ja töissäkin jaksaa valvoa yövuorot...
  10. J

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kasassa 10+6 ja neuvolassa kävin pari päivää sitten. Ultra-aika tulee ensi viikolla, menee parin viikon päähän, ei jaksaisi odottaa. Pahoinvointi siirtynyt iltaan, kuten aiemminkin, aaltoilevaa kuvotusta, oisin jo valmis luopumaan siitä.. Kahdelle ystävälle kertonut, toisen kanssa ollaan...
  11. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Osanotot @Mini-n-n Ja voimia kovasti. Viikon saanut lomailla talvilomaa ja huomenna reippaana töihin. Kuvotus ei ole enää ihan jatkuvaa, mutta en tiedä onko syömättömyys vai syöminen pahempaa. Mitään mielihaluja ei kyllä ole. Ja yhtään ei ole nälkä. Ja röyhtäisyttää, turvottaa ja närästää koko...
  12. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    27.5/jen81/kolmas/36
  13. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Käytiin eilen varhaisultrassa ja kyllä meille taitaa tulla vauva toukokuussa. Vastasi viikkoja 7+2 ja sydän jumpsutti kovasti❤️. Ja yksi vauva. Nyt voi huokaista ja odotella nt-ultraa, joka varmaan kk päästä! Hirveästi ei huvittaisi kertoa vielä kaikille, mutta ennen 12-viikkoa on ainakin 4...
  14. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    @kipaaa voimia! @Kristallli onnea tuplalupauksesta! Oliko tulossa ensimmäiset lapset? 3 päivää varhaisultraan ja aika malttamaton olo. Yksi pieni sydän saisi löytyä, en tiedä miksi itsellä kamala kaksospelko. Oma mummini on kaksonen ja äiti on aina pelotellut, että hyppää yhden sukupolven yli...
  15. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Onnea uusille, ainakin Pampulax! Täällä vasta 6+2, en kestä viikot matelee. Tasan viikko vielä varhaisultraan. Mieliala vaihtelee suuresta ilosta suureen epätoivoon, kyllä keskenmenot jättää jälkensä. Mitään ei voi tehdä kuin odottaa.. Hyvää on, että oireet vahvat, miehen mielestä paljon...
  16. J

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mäkin ilmoittaudun mukaan toukokuisiin. Kotona -10 ja -12 syntyneet lapset. Taustalla 2 peräkkäistä keskenmenoa viikoilla 9 ja 10. Tänään olisi 5+4 LA 27.5. Oireita löytyy, mutta niin oli keskenmenoissakin kunnes alkoi vuotaa. Varhaisultra varattu tällä kertaa perhe-Arteen, uskon tämän raskauden...
  17. J

    Elokuu 2017

    Eka neuvola tänään, samalla terkalla kävin kuin syyskuussa juuri ennen keskenmenoa. Aattelin, että ihan turha käynti löpistä samat jutut, mutta henkisesti jotenkin huojentunut olo! Nyt on menty pari päivää viime km:n päivämäärän yli. Se oli siis 7+4. Jotenkin alkaa hiukan iloitsemaan tästä...
  18. J

    Riitaisa, seksitön avioliitto. Onko enää toivoa?

    Aina kannattaa yrittää vielä, mikäli on tunteita ja halua yrittää. Ensin pitää saada puheyhteys kuntoon ja saada sitten seksi takaisin parisuhteeseen. Parisuhde ilman seksiä ei vaan pidemmän päälle toimi.
  19. J

    Elokuu 2017

    Täällä aaltoilevaa pahoinvointia, totaalista väsymystä ja voimattomuutta. Tuttua edellisistä raskauksista ja odotan pahenevan ens viikolla.. Välillä melkein toivois, että oksentais, että helpottais hetkeksi Me ei olla vielä kerrottu lähipiirille, joten joulussa oli säätämistä. Kalapöytä...
  20. J

    Elokuu 2017

    Heipä hei! Viime viikolla plussasin ja nyt menossa 5+2 12.8/Jen81/35/3.lapsi Kolmatta odotellaan, isommat lapset 4 ja 6 vee. Taustalla keskenmeno rv 7+4 syyskuussa, ja nyt yllätystärppi, kun ei olla uskallettu varsinaista yrittämistä edes aloittaa. varhaisultraan joulun jälkeen, jos sitten...

Yhteistyössä