Hakutulokset

  1. K

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    @Kath toivottavasti kivut helpottaa pian! Josko olisivat vain raskauteen liittyviä.. Itselläni selkä jo kauemmin juilinut ja pahimmillaan säteilly jalkoihin.
  2. K

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Precosaa saa kyllä ottaa raskaanakin. http://www.terve.fi/laakeopas/71316-precosa Toivottavasti menee pian ohi! :)
  3. K

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Kiva, että täälläkin on ollut taas elämää. :) Minäkin kävisin tarkistuttamassa, ettei mistään vakavammasta ole kyse. Oletko syönyt Precosaa? Mulla se auttoi aikanaan matkan aiheuttamiin vatsavaivoihin. Liikkeet tuntuvat jo päivittäin. Mutta minulla on alkanut vasta heinäkuun lopulla...
  4. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @susannas86 olen pahoillani. Voimia tuleviin päiviin <3
  5. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Hui, tuo on varmasti ollut kamala tunne Kath! Onneksi löysit äänet lopulta! <3 Tsemppiä tähän viikkoon, on varmasti vaikea. Minä olen ollut huomaavinani myös liikkeitä muutaman kerran. Tiedä tuota sitten. Nyt on maha pullahtanut esille. Täytynee lähteä vaateostoksille alkuviikosta. Mulla on...
  6. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ultrassa oli kaikki hyvin. Kovasti liikkui pikkuinen. <3 LA:ksi vahvistui 25.1. (vaikka koko vastasikin yhtä päivää isompaa). Kävin sitten ostamassa kirppikseltä kantotakin, mitä ajattelin käyttää myös äitiystakkina myöhemmin. Lisäksi ostin aivan ihanan Kimperin syöttölapun. Ne saa riittää...
  7. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ja tuloksin oli tullut. Juuri ja juuri paastoarvo alle, muut selkeästi alle. Huh. Ainut, että homma pitää ottaa uusiksi joskus syksyllä...
  8. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Me ei kysytty ensimmäisestä, mies ei missään nimessä tahtonut. Toisesta kysyttiin. Nyt tästä kolmannesta ei olla vielä päätetty. Todennäköisesti kysytään, jotta osataan sitten luopua "turhista" vaatteista, kun tuota säilytystilaa on niin vähän. Meillä on siis tyttö ja poika ennestään. Kävin...
  9. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Kylläpä sitä on tapojensa orja. Ihan tylsää, kun illalla ei saa napostella sohvalla... ;) Juonpa tässä sitten vettä... Saapa nähdä, kuinka kamalan olon huomisaamun sokerirasitus ja syömättömyys saa aikaiseksi. Verenvuotoa ei ole enää ollut, joten jospa kaikki olisi yhä hyvin. :)
  10. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Onnea ultrakuulumisista! <3 Mulla ultra vasta ensi keskiviikkona. Hiukan on alkanut jännittää, varsinkin kun on ollut pientä tiputtelua vessakäyntien yhteydessä tällä viikolla. Jospa olisi vain limakalvot herkkinä... Maha alkaa näkyä jo hiukan, mutta menee vielä liian hyvän ruokahalun...
  11. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ihania ultrakuulumisia täällä. Onnea <3 Mulla on vielä 1.5-viikkoa np-ultraan. Varhaisultrassahan kaikki oli hyvin, mutta niin sitä alkaa mieli tehdä tepposia.. Nla:ssa ei kuulunut sydänäänet, mutta viikkojakin oli vain 9+ Ja keväällä ainakin papa-kokeessa todettiin kohdun olevan taaksepäin...
  12. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Täällä on useita iloisia ultrakuulumisia - onnea! :) Minä olen pitänyt hiljaiseloa työkiireiden, sairastelun ja älyttömän väsymyksen vuoksi. Tällä hetkellä ei saa mitää aikaiseksi iltaisin (jos ei saanut aikaisemminkaan,niin nyt ei jaksa edes sen vertaa - kiitos sairastelun). Ensi viikolla...
  13. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Ihania ultrauutisia tullut minun hiljaiselon aikana. Onnea! En ole ehtinyt tänne ja iltaisin on ollut aivan järkyttävää väsymystä, mitä aikaisemmista en muista ollenkaan... Vuodet tehneet tehtävänsä...? Minulle voi päivittää 25.1.2018, khe2017, - , - , 3. Jätetään nuo pari kohtaa vielä auki :)
  14. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Tänään käyty ultrassa - ja siellähän se pieni oleili täysin oikeassa paikassa. Sydänkin pamppaili. <3
  15. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    @Tonks ja @Kesänlapsi35: Minäkin olen pohtinut tuota ratsastusta. Ajattelin ratsastaa suunnilleen viikolle 12, jos nuo housut menee vielä jalkaan. Minä käyn ihan vain tallilla, missä kiltit hepat, mutta ainahan voi vahinkoja sattua. Tallille kyllä eksyn vielä esikoisen kanssa varmasti läpi...
  16. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    @Kinder_Kitty Todennäköisesti juuri niin. :) Mullakin kiristelee ja juilii vähän väliä, varmaan ihan normaalia. Perjantaina kuulen toivottavasti ultra-ajan. Halusivat ottaa eka nuo verikokeet. Mun tuurilla sanovat, että noilla tuloksilla eivät ultraan laita. Saapas nähdä. Eka nla mulla on...
  17. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    @Kinder_Kitty Siihen ultraan ei onneksi ole enää kovin pitkä aika. =) Mutta jos ne kivut pahenee ja tulee vuotoja, niin sitten kannattaa varmaan olla yhteydessä nla:an. Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin! Saapas nähdä, milloin minä pääsen ultraan varmistuttamaan tilanteen. Kuulemma...
  18. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    @Kinder_Kitty Juu, mulla oli edellinen kohdunulkoinen. Se huomattiin viikoilla 11+. Mulla oli oireina muutoin erittäin vähäiset oireet (en edes tajunnut aluksi testata), mutta sitten jossain vaiheessa (ehkä 6+ viikoilla??) alkoi tiputteluvuoto. Nla:n "neuvova puhelin" piti sitä aina "normaaliin...
  19. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mukava, kun täällä on taas keskustelua syntynyt. :) Minäkään en halua fb:iin siirtyä. Kävin eilen mittauttamassa hcg-arvon. Se oli korkea näille viikoille... Yli 26 000 ja viikkoja oli eilen 5+2. (Viitearvon yläpää taisi jäädä hitusen alle 8000.) Loppuviikosta sama testi uusiksi. Joko on...
  20. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Me taidettiin olla viime kesän lopulla samassa odottajien ryhmässä (huhtikuu). Ikävä kuulla, että sinulla meni tuolloin raskaus kesken. Toivotaan kummallekin nyt onnellisempaa loppua. <3 Minulla on jäätävä väsymys koko ajan päällä. Ja ärsyynnyn todella helposti ja ihan kaikesta. Vielä ei ole...

Yhteistyössä