Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuiset 2020

    Onko joku siis perustanut jo Facebook ryhmän? Voisin mielellään liittyä siihen kun ei täällä palstalla tule käytyä niin usein kuin facebookissa
  2. T

    Huhtikuiset 2020

    Moikka, voisin tänne liittyä nyt kun rv 12 ultra ohi, eikä hervantautia todettu, sillä sikiö liikkui todella hyvin :) Eli siis toinen lapsi tulossa ja neljäs raskaus menossa. Ensimmäisellä lapsella todettiin hervantauti rv 20 ultrassa ja geneettinen keskeytys jouduttiin tekemään rv 21. Sen...
  3. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Itse olen nyt jo odottanut liittymispyyntöä fb ryhmään yli viikon (n) taitaa Louhilla olla niin kiire töissä että ei kerkeä lisäilemään uusia ihmisiä ryhmään. Toivottavasti työt kohta helpottais :)
  4. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Hei nt-ultrassa käyty ja kaikki oli loistavasti! Ei tarvinnut ottaa istukkabiopsia kun sikiö liikkui sen verran hyvin. Lääkäri epäili vahvasti jo nyt että kyseessä olisi terve sikiö jolla ei olisi hervan tautia. Saatiin onneksi jo rv16 varhaisrakenne ultra jossa vielä tarkastetaan sikiön kunto...
  5. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Apua huomenna vihdoin ja viimein lääkärin tekemä nt-ultra samalla otetaan istukkabiopsi ja varmistetaan onko sikiöllä kaikki hyvin vai joudutaanko keskeyttämään taas raskaus :unsure: Maha ollut viikonlopun sekasin ja tänään töihin lähdössä lensi laatta pihamaalle, soitto pomolle että en uskalla...
  6. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Cumina harmi tuo turvotus toivottavasti tosiaan olisi vain väärä hälätys :/ Ja kiva kuulla että muilla on tuo nt-ultra mennyt hyvin! :) Itse sain ajan nt-ultraan 19.9 eli saa vielä jonkun aikaa odotella. Onko keneltäkään otettu tuolloin näytettä siköstä/istukasta? Meillä otetaan ja...
  7. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tosi kiva kuulla teidän onnistuneista ultrista! :love: itsellä huomenna eka neuvola ei kyllä jännitä yhtään :D Mutta... Omalla kohdallani nt ultra pelottaa sillä meillä on 25% mahdollisuus hervan tautiin. Sikiöstä/istukasta otetaan tuolla käynnillä näyte joka tutkitaan ja viimeistään rv 15...
  8. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Heissan, täällä on näköjään menossa paino keskustelut, itse en niihin pysty liittymään muuta kun sanomalla että olen normi painoinen enkä liho todellakaan helpolla. Saa nähdä mitä raskaus tuo tullessaan. Toinen puheen aihe on pahoinvointi no en pysty liittymään siihenkään koska minulla ei...
  9. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tänään varhaisultrassa käyty, syke löytyi ja kaikki hyvin onneksi. Olikin oletettua pienempi ja viikkoja vain 6+1 ja La siirtyy näillä näkymin 1.4.2018. Voinko silti jäädä tähän keskusteluun kun ei aivan varmuutta ole vai siirrynkö suosiolla huhtikuu ryhmää? o_O:)
  10. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei minäkin voisin tänne liittyä tuolta piinailijoiden puolelta kun vihdoin tärppäsi! :) Tässä ois nää perustiedot mitkä vissiinki pitää kertoa :D Tiuva, 24v, 1 keskeytys ja 1 keskenmeno, LA 23.3 Huomenna on varhaisultra, jossa selviää onko mukana sikiö vai pelkka tuulimuna, mutta myös...
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selvä viiva! Onnee :love:
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ite kun jätin pillerit pois nii kesti yli puol vuotta että menkat alko :D kävin jo siinä välissä gynellä ku aattelin et on jtn vikaa, mut gyne sano et iha normaalii että keho palautuu hitaasti "normaaliks" :)
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tee uus testi aamulla aamu virtsasta, tulee varmempi tulos ;)
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tälläsen testin sain tänä aamuna vihdoin! Poistun täältä joksikin aikaa nyt, ellei tule taas jotain takapakkia. Yk 9 Kaksi aiempaa raskautta toinen jouduttiin keskeyttämään rv 20+ ja toinen meni kesken heti alku tekiöissä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta tämän kohdalla :love: Tsemppiä...
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos :) Nyt vaan pitää toivoa, että kestää matkassa. Joulukuussa viimeks plussannu ja sillon pääty jo heti alkujaan keskenmenoon. Nyt yk 9 menossa. Onnee kaikille plussanneille ja plussa tuulia muille :)
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jatkoa eiliselle ovulaatio raskaustestinä kuvalle. Tein tänä aamuna ennen reissuun lähtöä raskaustestin näyttää tältä! Dpo12 menossa :) Omasta mielestä kyllä plussa:love: mittees teijä mielestä?
  17. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo mietin että teenkö huomenna aamulla raskaustestin kun olen lähdössä reissuun huomenna ja tulen takaisin lauantaina :) Reissussa en viiti tehdä testejä :D
  18. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voisiko tämä tarkoittaa plussaa? Oon nyt kokeillu ovistestejä raskaustesteinä :D
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tuossa ois vähä miun ovis historiaa. Vieläkään ei ole tärpänny vaikka oviksia olen bongannut tikulla ja näytöllisellä testillä. Tässä kuussa tuli kahtena peräkkäisenä päivänä vahvat plussaviivat, mistäköhän mahtaa johtua ei ole ennen tullut? Pupusteltiin ennen ovista ja ovikset ja vielä...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ovis bongattu tikulla 1päivä tätä kuuta, viikkoa myöhemmin menkkamaista kipua kiinnityskipua? Turvotus, väsymys, maha sekasin, päänsäryt. Nyt menossa kp 35/37 ja testi näyttää negaa :(

Yhteistyössä