Hakutulokset

  1. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Minulla oli hematooma toisessa raskaudessa. Se alkoi vuotaa kirkkaana verenä rv8. Sen takia pääsin sitten ultraan ja hematooma näkyi. Välillä verta ei vuotanut päiviin ja sitten taas uudelleen. Väri myös vaihteli ruskeasta kirkkaaseen. Rv10 ultrasivat uudelleen ja silloin lääkäri sanoi, että...
  2. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Plussa vahvistuu eli ehkä uskallan ajatella, että raskaana olen vaikka toki näin varhaisessa vaiheessa kaikki on vielä hyvin epävarmaa. Olen aika laiska käymään näillä foorumeilla, niin laitoin viestiä että voisin liittyä sinne FB-ryhmään :)
  3. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Hei, varovasti kurkistan täältä haalean plussan kera En tiedä, uskallanko vielä liittyä listalle kerta kuukautiset eivät ole virallisesti myöhässäkään mutta jotainhan tuo kaksi viivaa tikussa kertoo. Laskettu olisi vasta 30.6. mutta takana sektioita 3, joten vauva numero 4. syntyisi kuitenkin...
  4. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Sitä piti vielä kysyä liittyen tuohon epiduraaliin: olen aika monesta paikkaa lukenut, että ihmisiä pelottaa sen laittaminen ja se, että se sattuisi. Minut on sektioiden ohessa puudutettu ja sehän on vastaavanlainen. Itse en tuntenut sitä pistosta lainkaan. Kävikö minulla tuuri vai luullaanko...
  5. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täällä Keski-Suomessa vauvat pääsee ihokontaktiin isän kanssa sillä välin, kun äiti on heräämössä. Molempia lapsiani on myös käytetty heräämössä ensi-imetyksessä :) Mutta toki ymmärrän, että vauvan kanssa haluaisi olla ensihetkestä lähtien tiiviisti.
  6. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Mulla esikoisesta todettiin viikoilla 40+4, että oli lapsivettä tihkunut (aikaisemmin edellisenä päivänä lähti limatulppa). Tuossa tilanteessa oli siis pakko käynnistää. Vuorokausi sitä yritettiin, avauduin kolmeen senttiin mutta kun ei edennyt, niin mentiin sektioon. Syynä siis pysähtynyt...
  7. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täällä kuulutaan kanssa niihin, joiden mies ei neuvolassa käy. Esikoisen aikaan oli miltei jokaisella käynnillä mukana, kuopuksesta kävin sitten yksin mutta mies oli mukana ultrissa. Tälläkin kertaa mennään niin, että mies tulee ultrakertoihin mutta neuvolassa tykkään käydä yksin. Niin harvoin...
  8. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Kävin tänään ensimmäisellä neuvolakäynnillä ja siitä tulikin hirmuisen paljon jännittävämpi... Nimittäin mahalta ultrattiin ja siellä näkyi oikeassa paikassa yksi vauva kauniin sykkeen kera <3 Laskettu aika muuttui parilla päivällä, mutta kunhan se virallinen nt-ultra on niin näkee, onko...
  9. A

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täällä ihan sama juttu! Ei varsinaisesti okseta, mutta lähestulkoon kaikki ruoka ällöttää ja syöminen tuntuu melko vastenmieliseltä jo ajatuksen tasolla. Miellyttävin ruoka on juurikin tuo mehujää :D Näköjään silti saan syötyä ihan kiitettävästi, koska paino on ainakin noussut yllättävän paljon...
  10. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Kiitos noista raskaussovellusvinkeistä, latasin sen ensimmäisenä mainitun Ovian ja se vaikutti riittävän selkeältä tarpeellisine juttuineen :) Naimisiin menemisestä: Mieheni kanssa mentiin viime vuonna naimisiin ihan vaan maistraatissa ja sitten käytiin syömässä. Kaksi lasta oli siis jo. Oli se...
  11. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Nyt on tännekin pahoinvointi rantautunut, tosin sellaisena tyypillisenä etovana olona ja ruokahaluttomuutena. Väsymys on myös kovaa. Mulla on tosiaan kaksi suht pientä kotona (päälle 1v ja 3v), niin pitää tietoisesti tsempata kun en halua, että heidän arkensa kärsii. Edellisistä lapsista...
  12. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Lueskelin tätä ketjua ja kun tuolla oli useampi juttu noista verenvuodoista, niin ajattelin kertoa oman tarinani: Viime raskaudessa aloin vuotamaan verta joskus raskausviikon 11. tienoilla. Verta tuli aika paljon ja pidin tapausta melko varmana keskenmenona, vaikka kipuja ei erityisemmin...
  13. A

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Heissan! Hyppään minäkin nyt mukaan, kun vähän taustalla olen tätä viestiketjua seuraillut. Elikäs siis: Ataraksia / 28 / Laskettu aika 19.4. / K-SKS / 3. lapsi Tosin kaksi edellistä lastani on syntynyt sektiolla, joten sillähän tämä kolmaskin syntyisi eli voin melko varmasti odotella lapsen...

Yhteistyössä