Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset

    Kahdet mammafarkut hommattu.Käsittämätön turvotus.Ummetus vaivaa. 9+0
  2. H

    Kesäkuiset

    Neuvolassa käyty.Ihan mukavan oloinen neuvolantäti:) Sokerirasitukseen passitti ihan siitä syystä että pojat oli syntyessään niin isoja (3950g ja 4530g) itsellä ei ole ikinä ollu sokereiden kanssa ongelmia,ei ylipainoa jne. Verenpaina oli loistava.Sykettä ei saatu vielä kuuluviin mutta onneksi...
  3. H

    Kesäkuiset

    Mitenkäs se yksityisviesti lähetetään??:LOL: huomaatteko miten uuno olen tietokoneiden kanssao_O
  4. H

    Kesäkuiset

    Minulla näky sykkeet 5+5.Meillä on 1.11 ultra terveystalolla.Ollaan reissuun lähössä ja todettiin lääkärin kanssa että katotaan vielä ennen matkaa että kaikki ok. Vessa reissut palasivat kuvioihin.Koetan nyt uskotella ittelleni että olen raskaana kunnes toisin sanotaan.Murehtiminen ei ainakaan...
  5. H

    Kesäkuiset

    :(Samoissa fiiliksissä minäkin.Tosin minulla takana 1 yö ilman vessareissua.Aamulla jomotti selkään ja omituista vatsakipua.Kipu ei ole kovaa,mutta kuitenkin niin että huolestuin. Minulla siis takana kkm 11/2016.Mitään vuotoja tai kipuja ei ollut silloin..kaveri ei vaan ollu...
  6. H

    Kesäkuiset

    Onnea uusille plussanneille:) Minulla on edelleen tosi vähäoireista.Jatkuva nälkä vaivaa ja vessajuoksut.Tissit painaa tonnin jne. Edelliset raskaudet ollu samanlaisia.Myös Kkm.Siksi pieni pelko hiipii että onko kaikki edelleen kunnossa. Tänään rv 8:love:
  7. H

    Kesäkuiset

    Mites muilla? joko housut kiristää? Minä jouduin jo karsimaan housuja kaapista.Kun kiristää niin kiristää:LOL: Ja tämä nälkä on älytön.Jatkuvasti joutuu jotain syömään. 7+5
  8. H

    Kesäkuiset

    :eek:Minä taas joudun piilottelemaan kotona .Maha on niin valtava että sokeakin huomaisi:LOL: Tarkotus olisi kertoa vasta isänpäivän tienoilla.Voi olla ettei onnistu salailu sinne saakka! Kotikiss@ kysiin menen minäkin,tosin ihan alkukuusta.Ellei veny yliaikaseksi niinku 2 aiempaa raskautta.
  9. H

    Kesäkuiset

    Mulla on ollu kaikki raskaudet ihan erilaisia.Ekassa oli vaan hajuherkkyys,tokassa olin ihan päästäni sekasin ja nauroin ihan kaikelle:LOL: ja nyt hajuherkkyys ja itken myös ihan kaikelle mahdolliselle.Muistelen että ekassa oli loppuraskaudessa tuo itkuherkkyys. Eli täysin normaalia.
  10. H

    Kesäkuiset

    7+0 :love: Missähän vaiheessa sitä lakkaa laskemasta päivän tarkkuudella:LOL: Minunkin raskaus kun on jo kolmas niin tuntuu hölmöltä tämä hössötys.Tosin onhan kuopuksen odotuksesta jo 15v aikaa. Turvotus on tullut jäädäkseen.Samoin tissien kutina.
  11. H

    Kesäkuiset

    Tarrasukkia kaikille jotka keskenmenoa pelkäävät.Minäkin pelkään vaikka sykkeenki oon jo nähny,vuotoja ei ole,mutta silti pelottaa.Toivotaan että pysyvät mukana:) Tänää yritin sulloutua farkkuihin.Kyllä seisaallaan mahtuvat,mutta kun autoon piti istua niin piti nappi avatao_O Kaksosetko siellä...
  12. H

    Kesäkuiset

    Voimia Koivis.Ite jouduin kanssa pistämään Klexanea 3kk joskus vuosia sitten.Pelkäsin pistämistä,mutta pakkohan se oli. Omaanapaa.Järkky tämä väsymys:sleep: syönnin päälle iskee ja tuntuu että seisaalleen sammuu. 6+3
  13. H

    Kesäkuiset

    Muilla ongelmia mahan toiminnan kans? Täällä ihan armoton ummetus.Ei auta veden juonti joten pegorionit kehiin:D aamulla pääsi navetalla itku:cry: olin justiinsa saanu käytävän hinkattua puhtaaksi niin yksi lehmä herkesi kuselle keskelle käytävää.Parkuhan siitä pääsi:LOL: Esteri1 onko vuoto...
  14. H

    Kesäkuiset

    Minulla kanssa ollu koviakin vihlasuja.Yleensä ne tulee jos on ollu pitkällään esim. sohvalla ja nopeesti lähtee siitä nousemaan.Kaksinkerron jää ja varovasti pitää ittensä oikasta.Normaalia sanosin minä.
  15. H

    Kesäkuiset

    Santso mulla ihan sama siivousvimma.Se on kumma miten pitää jemmata kaikkea ihme roinaa jolla ei oikeesti koskaan ole eikä tulla tekemään mitään. Tänään 6+0
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Hei kaikille ,uusille ja vanhoille ! Tulin ihan pyörähtämään ja kertomaan vähän kannustinta niille joilla usko plussaan on menny. Vuosi vierähti Kkm:n jälkeen että plussa tuli(18.9) ja eilen käytiin varhaisultrassa.Sydän oli juuri ruennu sykkimään (jopa isäntä erotti kuvasta:D) viikot 5+5...
  17. H

    Kesäkuiset

    Miiuli7 minä olen maitotilan emäntä.Eli teen töitä kotona 24/7:LOL: tervetuloa mukaan. Eka neuvola 24.10.Ihan mukavan kuuloinen nlatäti:)
  18. H

    Kesäkuiset

    5+5 oli viikot.Lääkäri arveli että sydän on alkanu sykimään ehkä eilen (en kysyny mistä sen näkee?).Eli jos raskaus on normi niin 25päivää hedelmöittymisestä pitäisi sykkeen kunnon laitteilla näkyä. Kiitos kaikille onnitteluista:) Seuraava ultra 1.11 ennen Thaimaan matkaa.
  19. H

    Kesäkuiset

    :love:Ultrassa käyty,ja sydän löi:love: 5+5 lääkärin mukaan.Eli la ois toukokuun lopussa.Saanko silti roikkua teidän seurassa?
  20. H

    Kesäkuiset

    Anteeksi omanapailu! Mutta olen tulossa hermoraunioksi täällä:eek: Huomenna on siis ultra..väkisin pukkaa mieleen se vuodentakanen-ei sykettä homma. Jos tuolla masussa nyt oikeesti joku on niin tämä stressi ei varmasti ole hyväksi:unsure: Tänään ensimmäinen päivä kun on ollu etovaolo.Vessaan...

Yhteistyössä