Hakutulokset

  1. S

    Pitääkö soittaa ennen synnyttämään lähtöä?

    Pitää soittaa, arvioivat kiireellisyyden puhelimitse. En tiedä noista kotisynnytysten yleistymisestä, onko tosiaan niin että kätilöiden puhelinarvioiden ja neuvojen takia nämä ovat yleistyneet? Olisko syy kuitenkin harvaan-asuttujen alueiden lakkautetut synnytyssairaalat. Itse soitin ensin...
  2. S

    Haluaisin oppia osto- ja myyntireskontraa, missä?

    Taloushallintoa, kirjanpitoa, laskentatointa... Katso aikuiskoulutuskeskusten tarjontaa.
  3. S

    kohta 3 vuotias ruinaa korvakoruja!

    En ihan noin pienelle itse antais reikiä laitattaa, mut kyllähän niitä liikkeitä on jotka laittaa vaikka vauvalle. En osaa paremmin kantaani perustella, kuin että reiät voivat aikuisena olla ihan vikapaikassa jos ihan pieniin korviin ne laittaa. Näin olen kuullut ja yks kokemuskin kertoo.
  4. S

    kohta 3 vuotias ruinaa korvakoruja!

    Osta tytölle tarrakorviksia ens alkuun :)
  5. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Kaikilla ei ole esim.työajanseurantaa. Tehdystä työstä ja aikatauluissa pysymisestä raportoidaan esimiehelle, etätyöhön jos mihin tarvitaan molemminpuoleinen luottamus. Toisaalta työnantaja voi taas vaatia että etätyötä tekevä hoitaa työnsä silloinkin kun esim.lapset sairastavat.
  6. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    No hyvänen aika! Jos työmatka on suuntaansa yli 100km, miltä ja kenen kantilta on huono asia että henkilö tekee etätyötä? Mitä ajat tässä takaa? Niitä matkakustannusvähennyksiäkö? Ja vielä huomautuksena, itsellä työmatka on alle 15km.
  7. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Työtehtävät vaativat aika ajoin ajatustyötä, joka tosin voi katketa helposti jos esim.olen kotona lasten kanssa. Plussia on tähän mennessä enemmän kuin miinuksia, ainut joka mietityttää on se, tuleeko työt liian lähelle kotioloja sekä työn ja vapaa-ajan raja muuttuu epäselvemmäksi.
  8. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Heh :)
  9. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Nostelen jos olis vielä kokemuksia..
  10. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Miten etätyötä tekevät ootte sen kokeneet? Esim.silloin kun lapset sairastaa tai itse sairastatte? Seuraako työt liikaa kotiin tms? Positiivisia & negatiivisia kokemuksia?
  11. S

    Golden Cap -makuja?

    Tuossa piti Sinebrychoffin kilpailuun osallistua ja peukuttaa parasta siiderimakua menneisyydestä. Ei ollut vaihtoehdoissa mitään erityisesti mieleenjääneitä, muistelkaas mitä kaikkia niitä nyt on ollutkaan :) Talviomena oli ainakin hyvää, siitä ei ole kauaa aikaakaan kun sitä kaupasta sai...
  12. S

    Tahraamaton deodorantti

    Triple dry apteekista. Ei tarvitse laittaa edes joka päivä.
  13. S

    Mirena runsaisiin kuukautisiin

    Hmm. Mulla kesti vuoto (ei sentään niagara) lähes keskeytyksettä 7kk.. Mutta siitä seuraavat oli sentään niukahkot ;) Ei ihan mun juttu...
  14. S

    Pystytkö käyttämään ex-kumppanin lahjaksi antamia koruja eron jälkeen?

    Samat sanat. En yleensä liitä esineisiin tunteita.
  15. S

    Näkeekö instagramin käyttäjät ketkä on käyneet katsomassa niiden kuvia?

    En usko että mistään näkee kumpaakaan. Sitä että olet käynyt tai sitä että olet ottanut screenshotteja. Ehkä tyyppi vaan itse tajus että yksityisyysasetukset oli pielessä.
  16. S

    Suosittele mulle kirjaa josta itse tykkäsit valtavasti? :)

    Khaled Hosseinin Leijapoika sekä Tuhat loistavaa aurinkoa. Sofi Oksasen Baby Jane on hyvä ja "helppoa" luettavaa. Stalinin lehmät ja Puhdistus ovat myös mukaansatempaavia.
  17. S

    Miten teette kauniit laineet pitkiin hiuksiin?

    Lämpöpatukoilla kierrän isoja osioita ja alle jotain muotoiluvoidetta + lakkaa päälle.

Yhteistyössä