Hakutulokset

  1. S

    Etätyö - siunaus vai rasite?

    Miten etätyötä tekevät ootte sen kokeneet? Esim.silloin kun lapset sairastaa tai itse sairastatte? Seuraako työt liikaa kotiin tms? Positiivisia & negatiivisia kokemuksia?
  2. S

    Golden Cap -makuja?

    Tuossa piti Sinebrychoffin kilpailuun osallistua ja peukuttaa parasta siiderimakua menneisyydestä. Ei ollut vaihtoehdoissa mitään erityisesti mieleenjääneitä, muistelkaas mitä kaikkia niitä nyt on ollutkaan :) Talviomena oli ainakin hyvää, siitä ei ole kauaa aikaakaan kun sitä kaupasta sai...
  3. S

    Äidit itsekeskeisiä, raskausdiabetes äidin oma syy

    http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/411561/Odottavat+aidit+liian+itsekeskeisia++tuhannet+sairastuvat+raskausdiabetekseen "–?Meillä on tavattoman itsekkäitä ja itsekeskeisiä aikuisia. Meillä ei enää ajatella yhteisön parasta, vaan omaa itseä, sanoo aiheesta väittelevä sisätautien erikoislääkäri...
  4. S

    Pikkujoulut ja pukeutuminen

    Plääh, ilmoittauduin pitkästä aikaa firman pikkujouluihin ja huomasinpa että eihän mulla ole mitään kivaa päällepantavaa. Jakkupukuja sun muita "asiallisia" juhlavaatteita löytyy ja jotain biletoppeja, mut nyt pitäis löytää jotain muuta. Tilaisuus on illalla, ja jatkot varmaan yökerhossa. Ei...
  5. S

    Lattian (laminaatin) väri

    Minkä värinen teillä on? Mitä hyvää/mitä huonoa? Muistatteko vielä mikä merkki kyseessä? Meillä nyt ihan tumma lattia ja laitetaan se vaihtoon. Ärsyttää kun nyt näkyy kaikki pölyt ja p*kat lattiassa :(
  6. S

    Talvivaatteista vielä .. Mitä alle?

    Oletteko hankkineet jo alempia kerroksia talvivaatteiden alle/syksyn kylmiin säihin? Mä hankin isommalle alle merinovilla-kerraston, mutta pitää vielä löytää sellainen minkä tarhassa saa laitettua sisävaatteiden päälle. Pienemmälle funtsin sitä pop:in villahaalaria, oisko hyvä valinta? KAIKKI...
  7. S

    Kun lapsi käsittää kuoleman

    Lapseni on puhunut ja kysellyt jonkin verran kuolemasta viime aikoina ja leikeissäänkin sitä käsittelee. Ikää on n.5v. Iltana eräänä tälle iski kuin salama taivaalta - äitikin kuolee joskus. Ja sitä sitten itkuisena minulle tilitti, kuinka ikävää se sitten tulee olemaan ja kysyi koska äiti...
  8. S

    Paras suklaa?

    Mikä on parasta suklaata JUST NYT? Oma valintani Marabou premium sitruuna&inkivääri :p Kiasus että on hyvää! Vääntäkää veistä haavassa, mulla ei oo kaapissa mitään hyvää...
  9. S

    Ammatti johon ET koskaan kykenisi?

    Tiedä mistä tällainen aloitus nyt tuli mieleenkään, on varmaan ennenkin kyselty. Mä en pystyisi olemaan ainakaan poliisi. Mun pinna ei siihen riittäisi, enkä sais varmaan mielestäni niitä kaikkein ikävimpiä työkeikkoja. Ensihoitajan työkin tuntuisi itselle ihan utopistiselta. Eipä sillä...
  10. S

    Liseberg?

    Onko joku hiljattain käynyt? Tarjoaako mitään pienille (ikä 2-5v)? Entäs muita vinkkejä Ruotsiin/Tanskaan? Auto käytössä ja sillä tarkoitus suhailla ristiin rastiin. Ehdotuksia otan tosi mielellään vastaan :)
  11. S

    Minkä hyvän kirjan luit viimeksi?

    Kesälukemisia pinoon :) Mä sain juuri päätökseen Laura Gustafssonin huorasadun. Hillitömän viihdyttävää luettavaa ja antoi myös paljon ajattelemisen aihetta perinteisten sukupuoliroolien muovautumisesta ja asemasta nyky-yhteiskunnassa. Ehdottomasti suosittelen lukemaan :) Lisää?
  12. S

    Punkkien torjunta

    Vinkkejä punkkien torjuntaan lapsille? Vaatetus nyt tietysti paras keino, mut onko muita tehokkaaksi todettuja? Itse kuulin sellaisen vinkin, että leikkaa koirille tarkoitetusta (yrtti?)pannasta palasen ja neuloo esim. paidanhelmaan kiinni. Onko joku koittanut niitä karkotteita? Tehoaako ja...
  13. S

    Lapsi kuorsaa

    Joo, korva- ja kurkkulääkärille ollaan menossa asian takia. Mut onko teillä lapset kuorsanneet jossain vaiheessa? Minkä ikäisenä? Selviskö syy? Mitä toimenpiteitä tehtiin? Lapsi on 2v, paljon sairastellut pitkin vuotta. Korvalääkärillä ollaan käyty useastikin, mutta risoista ei ole sanottu...
  14. S

    Onko teillä nyt/ollut jotain eksoottista/harvinaista lemmikkiä?

    Miten olette päätyneet sellaisen ottamaan? Kerro siitä/niistä jotain? :) Tahtoo kuulla lemmikkitarinoita muista kuin koirista, kissoista, hamstereista, jne =)
  15. S

    Ootteks olleet Legolandissa?

    Oliko kivaa? =) Oliko ryysikseen asti turisteja? Minä kuukautena olette siellä olleet? Mitä muuta nähtävää/koettavaa siinä lähistöllä keksis?
  16. S

    Mihin noista oikein ilmoittaisi?!

    Viikonloppuisin täällä meidän "kylillä" ihan hirveä ralli. Moottoripyörillä ja autoilla ajetaan ihan törkeitä nopeuksia tiellä jossa 50-60km/h nopeusrajoitus (pitkä kiva suora). Nyt yöaikaan ihan levottomia ylinopeuksia. En ole ratsioita tuossa koskaan nähnyt, pitäiskö niistä alkaa soittelemaan...
  17. S

    Mineraalikividödö

    Onko joku koittanut, kellään käytössä? Toimiiko? Kohtahan sen itsekin tiedän kun sain sellaisen kokeiltavaksi. Ajattelin nyt kuitenkin kerätä käyttökokemuksia. Laitetaanko se kostealle iholle vai mitenkä? Jääkö siitä jotain ihon pintaan? Kauanko kestää käytössä? Kuinka usein sitä laitetaan?
  18. S

    Siitepölyallergia ja omenat

    Allergia-aiheet näemmä tapetilla, joten kysynpä minäkin. Mulla ei ole testattu koivuallergiaa (heinät kyllä laittaa aivastamaan). Ei ole ollut allergiaoireita tänä keväänä, mutta parina kertana kun olen nyt syönyt omenaa on alkanut kasvot kutiamaan, varsinkin suun ympäriltä. Kurkku tulee myös...
  19. S

    Voi hitsinhitsi :D Lapsi möläytti ennen nukkumaanmenoa huomisen ä-päivälahjan...

    ...mut näin viime metreille jaksoi pitää salaisuuden. Kai sitäkin voi saavutuksena pitää? :) Tiedättekö te jo mitä huomenna tuleman pitää?
  20. S

    Tyttöjen lappuhaalarit hakusessa

    Onko joku/kukaan nähnyt lähiaikoina kaupassa/nettikaupassa tyttöjen lappuhaalareita? Nyt käytössä olevat tulee ihan pian liian pieniksi ja mä niin haluaisin ostaa neidille uudet.. Kokohaarukka 92-98cm eli ei enää vauvojen kokoa. Dpam:llä oli vaan pienille ja useassa muussa (pikku)liikkeessä koot...

Yhteistyössä