Hakutulokset

  1. R

    Relaatio 159

    Minä olen jumittunut tänne vähän alle 30%. Saisinko näihin apuja, niin pääsisin ehkä pikku hiljaa eteenpäin: 6. rivi 9. ruutu Mengelen pojat lor... 5 12 7 väliviivallinen 7. rivi 7. ruutu Jerikon muurit pääsanasta 10 ja 5 9 8. rivi 4. ruutu hir... 8 10 4 ja tit... 9 8 8. rivi 7. ruutu aik.. ja...
  2. R

    Relaatio 153

    Paljon radiossa soinut kappale, jonka nimessä on se mu...
  3. R

    Relaatio 159

    45 avaamatta ja yksi valmis eli kyllä on vielä paljon ratkottavaa. Valmiina vasta 26%. Olisko jollain vinkata robinson crusoe ruutua eli 7rivi, 3 sarake. Pääsanasta 11 ja sitten se 9.
  4. R

    Relaatio 159

    Ei löytynyt valitettavasti kuin tämä yksi: Länsirintamalta ei mitään uutta -ruutu (1,3): oik... 8 - ihm... 4,5 - Demetarin antama erikoiskyky (löytyy ihm... wikistä) Löytyiskö sulta 8,5 ruutu eli Patarouva oikealle menevää rajasanaa ma... 5
  5. R

    Relaatio 159

    Minulla on nyt 37 ruutua auki. Vielä ei ole tarvinnut kauheasti vihjeitä etsiä tai pyytää, kun aina on jostain suunnasta lähtenyt aukeamaan, kun on alkanut ratkoa. Mutta tosiaan ilman ruudun pääsanaa tai koordinaatteja on aika mahdoton lähteä vinkkaamaan. Minä en ainakaan pysty muistamaan mistä...
  6. R

    Relaatio 159

    Kiitos. Olin yrittänyt etunumeä siihen wal.. eteen ja eihän se onnistunut.
  7. R

    Relaatio 159

    Minulla on nyt 5 ruutua auki ja 103 sanaa. Kivalta tuntuu, mutta nyt jumissa. Olisiko vinkkiä Ivanhoe ruutuun wal... 4 6 ja rob... 6 8 Purppurarinteiden ratsastajat ri.. ja muu... välissä 4 5
  8. R

    Relaatio 155

    Kiitos! Valmista tuli. Yksi sanakin jota olin jo viikon etsinyt löytyi lman vihjeitä.
  9. R

    Relaatio 155

    Kiitos avusta. Se viimeinen kysymys liittyikin tämä ruutuun. Tämä ruudusta puuttuu myös hel 7 5 olen sen aikaisemman vinkin avulla yrittänyt etsiä ravintolaa, mutta vielä ei ole tärpännyt. Myös sotilas 6 puuttuu, mutta sen luulisi löytyvän.
  10. R

    Relaatio 155

    Kai sitä on nöyrryttävä vielä pyytämään apua: te ruudun ur...11 8 9 ja va... 11 ja myy 4 4 5 He ruudun pla... ja ske... välinen ja kei... 12 7 ja sitten vielä Te ruudun kau.. 10 10 ja sitä 6 4 joka yhdistyy sä...
  11. R

    Relaatio 155

    Kiitos näistä oli paljon apua. Nyt taas omin voimin eteenpäin. Vielä puuttuu noin 80 sanaa.
  12. R

    Relaatio 155

    Ja sitten vielä He ruudun hel...7 ja 9 ja pääsanasta 2 4 8 Kiitos Lampulle. Tämä on ollut tosi kiva relaatio!
  13. R

    Relaatio 155

    Mulla olisi nyt 6 ruutua valmiina ja 6 kesken. Pahin jumi olisi Tuo ruudussa. Voisiko joku vinkata Ra... mä luu... rajasana 2 5 mo...4 2 6 ja sek... 6 3
  14. R

    Relaatio 153

    Loppu otti tiukoille, mutta valmista tuli. Kiitos kivasta relaatiosta! Nyt taas sen Tuulen kimppuun. Siinä olen puolimatkassa.
  15. R

    Relaatio 153

    Kiitos luin huonosti. En yhtään nähnyt vinkkiäsi kirkkoisästä. Pitäsiköhän hommata uudet lasit!
  16. R

    Relaatio 153

    Kiitos. Tuo mus.. 10 oli minulle ihan vieras termi. Vielä kolme sanaa puuttuu. En saanut siitä fil... liittyy elokuuhun vinkistä kiinni.
  17. R

    Relaatio 153

    Minulta puuttuu myös nuija ruudun so... 4 ja siitä alas 10, joka yhdistyy he... al..k ja sitä myrkyllistä hä... ja nu... välissä en myöskään ole löytänyt. Mistä kannattaisi etsiä? Torvi ruudusta puuttuu tai.. 10 ja ou... 10.
  18. R

    Relaatio 153

    Kiitos vinkeistä, mutta tuo fi elokuuhun liittyvä ei aukea. Saisiko vielä rautalangasta väännettynä. Minäkään en ole keksinyt sitä mu... Puuttuu vielä 17 sanaa.
  19. R

    Relaatio 153

    Mulla ei säteile tyhmä ruudun fi ja lais välissä olevat 10 ja 9 ja siitä 10 ope... 6 8. Saiskos jotain vinkkiä. Voi olla, että kun yhden keksisi, niin saisi ne kaikki. ja typerys ruudun alakulman met... 9
  20. R

    Relaatio 153

    Saisiko vielä vinkkiä: Idiootti. big 3 3 pääsanasta 8 alaviistoon mäntti mad 3 4 nuija pääsanasta 8 alas hölmö ma ja te 8 4 torvi vi.. pu 5 8

Yhteistyössä