Hakutulokset

  1. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Lumi87 Pco tarkoissaa vaan polykystisiä munasarjoja, pcos on koko oireyhtymä. Oon kokeillut joskus lukiossa noita kahvimaidon korvikkeita ihan laajemmin (koska iho-ongelmat.. oon kamppaillut näiden kanssa 13 tai 14 vuotiaasta alkaen) ja vaan yksi kelpasi tehtävään ok muttei päivittänyt...
  2. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä on ollut pco pinnalla (vaiko pcos, kumpaahan tarkoitatte?). Minulla on pcos diagnoosi ja tein pientä läpimurtoa tossa yksi yö kun aloin googlailemaan eri hormoneja jne. jonkun e-pilleri blogikirjoituksen seurauksena. Minulla esiintyy hieman liikakarvoitusta (suun ympärillä, alavatsassa...
  3. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Kinder_Kitty tunnistan itteni näistä kirjotuksista. Välillä oon miettinyt ettei oma suhtautuminen oo aivan tervettä, mutta onneksi sieltä on aina hetkeksi itse päässyt nousemaan ylös. Meni pitkään etten itkenyt itteäni uneen, mutta nyt taas olin tällä viikolla siinä pisteessä :cry:
  4. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Yuna meillä ihan samanlaisia kokemuksia. Letrot sain mutta ei muuta "koska olet niin nuori". ARGH. @Wolt pahoin pelkään että itsellä on sama kohtalo edessä ja siksi jo nuorena iskikin tää hätä että entä jos ei ehdi saamaan lapsia ja kun ei saa nyt mitään apua mihinkään (koska ilmeisesti ei...
  5. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia Joo, tää jossittelu ja "paikalleen jääminen" on vaan pahempaa kuin eteenpäin siirtyminen. Ellen tätä päätöstä olisi tehnyt nyt, olisin varmasti ollut aivan loppu henkisesti pelkkään yrittämiseen. Nyt sentään elämässä on jotain sisältöä, vaikka se toivotuin puuttuukin..
  6. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Sori, jäänyt ihan vastaamatta. Mutta oon 3v määräaikaisella sopimuksella nyt franchising yrittäjä :D Piti tulla täältä kaivelemaan millon viimeks on ees ollu menkat.. :eek: Ja ei hitsi onnea tänne, täältä keskustelustahan löytyi plussaa ja haamua!!! :love:
  7. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    En näköjään pysy täältä pois vaikka yrittäisin kovasti ihan vain taustailla. Ens perjantaina on erään isomman sopimuksen allekirjoitus, joka tarkoittaa sitä että ~3v ei tarkoituksella voi oikein raskautta yrittää. Nyt tuli hirvittävä rimakauhu ja hätä. Entä jos me ei koskaan tulla saamaan sitä...
  8. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    On kyllä tosiaan suuria ajatuksia. En edes pystynyt lukemaan kuin lauseen sieltä ja täältä kun alkoi tulla suru omaan silmään :( Täällä kp4 ja yrittäminen "lopetetaan" toistaiseksi. Jään taustailemaan. Lapsi otetaan tottakai vastaan jos olisi tullakseen.
  9. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia @Nonsk @Nanna-87 Täällä kans saanut taas kuulla. Jo aiemmin muutamalla kyselijälle tai vitsailijalle kyllä oon töksäyttänyt että tehtäis kyllä jos vaan tulis, mutta nyt sitten kysellään "kuinkas se teidän projekti etenee". No ei yhtään mitenkään :mad: Eräs herra sitten alkoi puhumaan että...
  10. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Oon ite kanssa ollut tosi räjähdysaltis ja huonolla tuulella. Shalutkaan ei oo normaalit kun letroilin tämän kierron. Alan tosissaan inhota moisia nappeja :mad: Ei mitään kummempia oloja, tänään aamusta tuli jotain limoja?! Oviksen olis pitänyt olla noin viikko sitten. En kylläkään tikutellut...
  11. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- kiitti linkistä, pistin itekkin tilausta menemään! Kp18, ei oo vielä ees piinailuolo :ROFLMAO:
  12. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Lumi87 ovuloin kp14 letroilla. Yksilöllistä ja riippuu siitä miten hyvä vaste kenelläkin tulee. Myös annostus vaikuttaa.
  13. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Yuna minun kohdalla etukäteen ei edes puhuttu mitään tutkimuksen tekemisestä joten en ollut ottanut särkylääkettä ennakkoon. Olisi kannattanut.. Loppuilta menikin sängyssä kivuissa särkylääkkeitä napsien. Lähtiessä sain siteen pöksyihin ja "ota jotain särkylääkettä mitä sulla on". :(
  14. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Gizette Jaan tuntemuksesi aukiolotutkimuksesta täysin, meillä se ei tosin tuonut plussaa :( Sattui sillä reissulla vielä mies olemaan mukana ja jälkikäteen kommenttina tuli vain että meinasi pyörtyä.. Kaikkea sitä joutuukin kärsimään!
  15. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Se on ihan suht normaalia että kierto venyy sen oviksen jälkeen pidemmäksi kuin olisi "tarkoitus". Myös minulla käy usein niin, letrojenkin kanssa.
  16. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Ei mitään pahaa töistä mutta ei selvinnyt asioita tänään vielä siinä mittakaavassa missä piti o_O @Siim Niinpä.. Nyt kun seuraavan kerran joskus siellä käyn niin lyön kyllä nyrkkiä pöytään että nyt ei enää hermot ja mieli muutenkaan kestä tämmöstä touhua. Kuitenkin aikuisia ihmisiä tässä ollaan...
  17. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Karkki95 VOI EI :( Harmittaa tosi paljon teidän puolesta :( @kunnon kinttaat Tekikö kipeetä/muuten inhottavaa? Peukut pystyssä! Taitaa vauvakuume taas pahentua kun tulee eksyttyä tänne teidän pariin monta kertaa päivässä. Hupsista..
  18. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Voi iik kun ihan mahasta vääntää ja oksettaa tänään kokoustaminen "isompien pomojen" kanssa :D Voi olla että tää kierto jää ihan turhaksi stressin ja jännittämisen kannalta. Tänään ratkeaa niiiin paljon asioita tulevista työkuvioista että oon suorastaan kauhuissani :eek: @Jennipä Laskisin...
  19. I

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Yuna Oon koettanut syödä enemmän kasviksia (onnistunut helposti ja tää on muutenkin vaan plussaa omaa terveyttä ajatellen!), rajoittaa kofeiinia (vaikeaa) ja lisätä veden juontia (onnistuu töissä). Alkoa käytän varmaan alle kymmenen annosta vuositasolla ja tupakoin tosi vähän (saatan ostaa...
  20. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Siim Julkisella on tehty tutkimuksia ja olen saanut näitä lääkehoitoja, mutta varsinaisiin järeämpiin hoitoihin ei päästä kun tämä gyne pitää minua liian nuorena. Eipä tässä enää ole ajallisesti mahdollistakaan hetkeen (muutamaan vuoteen...) sinne lähteä kun en tosiaan voi työelämästä olla...

Yhteistyössä