Hakutulokset

  1. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    @Hopeful-84 ihania ultra kuulumisia :love: ikävää, että joudut sokereita tarkkailemaan :unsure: toivottavasti kuitenkin ruokavalio riittää, että ei tarvitse lääkitä (y) ja toivottavastipahoinvointi menee pian ohi! Heips! Toivotaan juuh ettei tarvii lääkitä, vähän kuitenkin uhkaavilta näyttävät...
  2. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Hei @Aivotar Täällä menee olosuhteisiin mähden hyvin. Tänään on viikot 13+1 :love: Maanantaina oltiin nt-ultrassa ja siellä näytti olevan kaikki juuri niinkuin pitääkin. Ihana tunne oli nähdä pikkuinen siellä ruudulla. Vointi on vaihteleva. Väsymystä edelleen aika paljon. Pahoinvointia...
  3. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Täällä kans yksi hengästynyt puuskuttaja. Hengästyy ihan pienestä rappujen kävelystä ja jopa kevyestä kodin järjestelystä. Myös vatsantoiminta hidastanut. Viikonloppuna olin ihan tuskainen kun olin niin kovalla. Ei kiva!! Syödessä tuntuu että kaikki jää tohon ylävatsalle kovaksi klöntiksi...
  4. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ei @Hp8!!! :cry::cry:Mä olen niin pahoillani, voimia jatkoon.
  5. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Mulla aikaisemmissa raskauksissa auttanut tosi paljon tukivyön käyttö. Voin siis lämpimästi suositella. Itselläni vanha tallella ja käyttöön otan kun tarvetta tulee. Itsellä selkävaivoja jo ennen raskautta, mutta nyt vielä pysyneet selkäkivut aisoissa. :)
  6. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Heips pitkästä aikaan. Mulla alkoi pahoinvointi jo helpottaa noin vajaa pari viikkoa sitten, ja nyt ärsyttääkin kun parina päivänä vähän tullut takaisin. Uskalsin varata sokerirasituksenkin sen vuoksi jo nyt, koska olo helpottunut. Saa nähdä kuinka huomen aamuna käy, kun paastokin takana...
  7. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    VOI EI!! Olen niin pahoillani. Voimia ja jaksamista. :cry::cry:
  8. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei! Tänään tuli 10+0 täyteen. :love: Ja aika np-ultraan on 2.10. Niin ihanaa. Viikko sittenhän kävin siellä neuvolan alkuraskauden ultrassa ja yksi pieni onnen murunen siellä oli. Sykekin pompotti hienosti. Töihin meno ei nappaisi yhtään muutaman vapaan jälkeen. Jo senkin takia koska vähän...
  9. Hopeful-84

    Yötyö ja raskaus

    Hei! Täälläkin yksi odottava ja mietiskelevä yökyöpeli. Tutkittuani tätä asiaa ja yhtä kollegaa muistellen hän teki loppuun asti yövuoroja. Työskentelen 3.vuorotyössä asumispalveluyksikössä. Minä ajattelin tehdä voinnin mukaan öitä niin pitkälle kuin vain kykenen, jos siis vaan pystyy raskauden...
  10. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei @pillipöllö laitoin sulle yv:tä ja kaveripyynnön. :) Iiks!! Mua jännittää se huominen eka neuvola ja varsinkin torstain ultra. :ROFLMAO::love: T. Hopeful84 rv 8+5
  11. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Kiitos @Korallikala kyn viitsit listata meitä. :) Onnea hurjasti @Lellu83 :love::love: En malta odottaa ensi viikkoon, että pääsee myös. Mulla on ollut jotenkin niin hyvä fiilis pari päivää. Ei edes ne ekat oksentelut haittaa. :ROFLMAO: Tuntuu kuin olisi pikku hiprakassa koko ajan. :whistle...
  12. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    11.4 / Hopeful84 / 33 / kolmas / HYS
  13. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei! Olkaa onnellisia jos ei ole pahoinvointia. Nyt vaan nautit siitä kihelmöivästä js jännittävästä tunteesta, että kohdussasi kasvaa pieni ihme @Bluebelle :love::love: Mulla kaksi edellistä raskautta lähes oireettomia (tyttöjä molemmat, joten ei ainakaan mun kohdalla se myytti pitänyt...
  14. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    @Sano Pirkka toi ylensyönyt olo oli hyvin sanottu. Sellainen myös mulla, vaikka silti tekis mieli syödä eikä tee mieli koska oksettava olo. Yöks!! Ei tää helppoa ole!! @Jullapulla Trust me i know that feeling
  15. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei! Mullakin edelleen kirjo kaikenlaisia oireita. Rinnat vieläkin arat, varsinkin nännit. Tämä oire alkoi jo ennen plussaamista. Nyt viikot 7+4. Alavatsa kramppaa ajoittsin kipeästi, mutta ei onneksi montaa kertaa päivässä. Viikko sitten oli sitä rusehtavaa niukkaa vuotoa, nyt ei enää onneksi...
  16. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    VOI EI!!! Soita heti huomenna suoraan äitiyspolille sairaalaan. Varsinkin jos sieltä neuvolasta ei kuulu mitään. Toivotaan että pian kuuluu. :cry: Mulle tänään sanoivat että heti soittoa suoraan äitiyspoliklinikalle sairaalalle jos runsaanpaa vuotoa. Mullakin ollut sitä rusehtavaa vuotoa mikä...
  17. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei! Mä luulen, että saattaisit päästäkin. Kannattaa ainakin mainita asiasta että se sinua huolettaa. Toki on paikkakuntakohtaisia eroja. Joissakin paikkakunnilla ultrataan heti automaattisesti jo ekalla neuvolakäynnillä. Siitä mäkin soittelin tänään, että onko mitään mahdollisuuksia päästä...
  18. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Joo... ton takia en vielä uskallakaan mukaan fb-ryhmiin kun kaverit voi nähdä liikkeet siellä facessa. Vaikka siis kuinka salattu ryhmä olisi eikä sinne pääsisi urkkimaan, mutta voi jostain kautta nähdä mihin ryhmiin sinä olet liittynyt tms. :confused::eek::cool:
  19. Hopeful-84

    Huhtikuiset 2018

    Hei kaikki ihanat odottajat! Mulla on nyt tänään menossa rv 6+6. Neuvola-aika on varattu viikolle 8+6. Äsken sitten soittelin uudestaan sinne neuvolaan kun jäi mietityttämään mitä siinä ekalla käynnillä tehdään, ja kerroin myös huoleni että vaikka tämä onkin kolmas raskaus, on viimeisestä aikaa...
  20. Hopeful-84

    vieläkö iltatähti

    Kiitos @Hiekkasärkkä79 :love::love: Tsemppiä ja jaksamista loppurutistukseen. Alkuraskaudet edellisistä kerroista unohtanut lahjakkaasti, mutta ne loppuraskauden unettomat yöt ja tukalat hetket turvotusten sekä liitoskipujen kanssa jäänyt kyllä mieleen. Voimia!! (y):love:

Yhteistyössä