Hakutulokset

  1. K

    Nutrauspäivittelyä

    Huh, ootpas ollut reipas! Mä käyn treeneissä kaksi kertaa viikossa ja muuten sitten hyötyliikuntaa ja koiran lenkitystä aikalailla päivittäin. Hienoa jos huomaat että on massaa tullut (y) kokeilin ite joskus Jutan dieettiä ja hyi olkoon! Varsinkin rahka todella alkoi tökkimään. En siis tiedä...
  2. K

    Nutrauspäivittelyä

    Joo-o, meni taas vaihteeks plörinäks laihdutukset. Mutta nyt TAAS uudella innolla takaisin tämän touhun pariin jos täällä nyt vielä joku muu laihduttelee :D Latasin ruokapäiväkirja-appin ja sen mukaan olen nyt päivitellyt syömiset ja liikunnat parin viikon ajan. 1200 kaloria syön päivässä, yhden...
  3. K

    Nutrauspäivittelyä

    Meillä taas mies jarruttelee, viimeks kun mainitsin asiasta oli vastaus: "Ootsä hullu?" :D että kahtellaan nyt. Pientä lämpenemistä kuitenkin ilmassa, jospa sitä pian pääsis hommiin :D:rolleyes: Mulla menee vähän aaltoillen nää fiilikset, mutta nyt on selkeesti kovempi kuume ku aiemmin. Oon...
  4. K

    Nutrauspäivittelyä

    Oon ihan tyytyväinen pudotukseen mutta enempi jännään maanantaiaamun mittoja :X3: oon nyt alottanu pari uutta harrastustakin niin luulis senttien haihtuvan :D Mulla on vauvakuume tehny nyt jonkun superharppauksen, haluisin alkaa heti yrittää! :alien: vaikka lapsetkin on riiviöitä, mies töissä...
  5. K

    Nutrauspäivittelyä

    Toivottavasti olet jo parantunut flunssasta mimmi92! Meillä on lapset nuhassa ja pienemmällä kuumettakin :( Otinkin mittanauhan avuksi tähän painonpudotukseen, nyt torstai on vaakapäivä ja maanantai mittapäivä. Tämän aamun paino 84,3 eli -500g viime viikon torstaihin (y) katotaan maanantaina...
  6. K

    Nutrauspäivittelyä

    Ootan jo sun lukemaa maanantaille, nyt vaan tsemppiä viikonloppuun! (y) Huomasin ettei meidän vaaka ole edes luotettava. Ensin 84,3 mistä innostuneena nousin vaa'alta ja otin yökkärin pois että saisi kaikki grammat mukaan :D lukema olikin 84,6.. vielä kerran uudelleen vaa'alle ja tulos 85,7 eli...
  7. K

    Nutrauspäivittelyä

    Oon koko ajan ajatellu ettei uhma voi enää mennä pahemmaksi mutta niin se vaan on mennyt :confused: täällä siis tapellaan ihan kaikesta mahdollisesta ja ihana uudehko spesiaali on itkupotkuraivarit. Oon syöny tosi kiltisti eilenkin, 2 nutripirtelöä ja 2 ateriaa (kasviksia ja vähän savusiikaa...
  8. K

    Nutrauspäivittelyä

    2v7kk ja 1v2kk. Mulla sama homma, välillä kamala kuume ja välillä taas en halua enää yhtään enempää lapsia :D hyvin kaksveen uhma vaikuttaa.. noh, oon ajatellu että keskityn toistaseks painonpudotukseen ja katellaan lapsiasiaa sitten myöhemmin. Ei tää uhma voi ainakaan pahentua enää, eihän...
  9. K

    Nutrauspäivittelyä

    Tarkistin onneksi kalenterin ja se olikin viime viikon torstai kun punnitsin sen 86,5kg. Tänä aamuna 84,8kg eli laskua 1,7kg viikossa (y) oon tosi tyytyväinen kun ottaa huomioon viikonlopun mässäilyt. Osanutrilla eteenpäin! Eilen söin kaksi kertaa oikeaa ruokaa, 2 kananmunaa, salaattia ja lidlin...
  10. K

    Nutrauspäivittelyä

    Kaksi ja puoli päivää täysnutrausta takana ja sitten riitti. Nii pöljä olo kokoajan, päähän sattuu, väsyttää.. ja kahden lapsen kanssa pitäisi jaksaa olla. Luulen että mulle sopii paremmin osanutraus ja sitä nyt aionkin kokeilla, juurikin iltasyömisen aion korvata nutreilla. Jospa sillä saisi...
  11. K

    Nutrauspäivittelyä

    Kirjottelenpa nyt yksinäni täällä :ROFLMAO: Selvisin eilisestä täysnutraamalla ja oon kyllä todella ylpeä itsestäni - iltasyöpöttely kun on suurin paheeni. Tänä aamuna olikin paino tipahtanut takaisin viikonlopun mässäilyjä edeltävii lukemiin: 85,5kg :giggle: toinen paheeni on vaa'alla käynti...
  12. K

    Nutrauspäivittelyä

    Hei apua, kello ei ole vielä edes kolme ja nyt jo tosi huono olo :sick: päähän sattuu, väsyttää, vähän heikottaa ja muutenkin tuntuu että oon ihan pihalla kaikesta. Ketoosi tule jo! :confused:
  13. K

    Nutrauspäivittelyä

    Täältä ilmottautuu uusi nutraaja mukaan! :) Meillä sellainen tilanne että minulla vauvakuume taas päällä ja mies vielä jahkailee. Kotoa löytyy siis kaksi pientä taapertajaa ja kolmas haaveissa :love: Ajattelinkin tässä odotellessani laihduttaa vuosien varrella kertynyttä extraa pois ja ostin...

Yhteistyössä