Hakutulokset

  1. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mä poistun tästä ketjusta, meidän odotus päättyi keskenmenoon. Hyvää jatkoa kaikille! ❤❤
  2. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla on kaksoset ja odotusaikana jo tosi alussa alkoi pahoinvointi ja sitä kesti kuukausi :sick: oli kaameeta! ! Mikään ei oikein pysynyt sisällä..
  3. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    15 mammaa siellä jo on :)
  4. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Onko nyt oikein ? :)
  5. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Tää alkuvaihe on niiin äsryttävää just ton takia :D
  6. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Onpas meitä jo paljon ! :LOL: Ja tiedoksi "epäileville" , faceryhmä on täysin salainen ! Sinne vaan turvallisin mielin ! Minä ainakin itse pidän sitä jotenkin mukavempana paikkana kirjoitella kuin tätä kakplussaa. :)
  7. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Heippa , minkä ikäinen olet jos saa kysyä ? Itekin olen 40 ja kyllähän kaikki mietityttää..
  8. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Lisäsin sut danissa :)
  9. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Tuota mietinkin että otetaanko sinne vaan rajallinen määrä jäseniä. Se on hyvä niin ei paisu ihan mahdottomaksi!
  10. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla tämä on jo kuudes niin kaikki on jo tuttua, raskaus menee siinä sivussa ;) Vaikkakin aina se on yhtä jännä fiilis kun plussa ilmestyy :)
  11. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla samat oireet kuin Mayalla, vatsa nipistelee ja tuntuu että jotain siellä on ;) Muuten ei mitään, väsymystä kyllä. Mä niin jo haluisin että maha kasvaisi niin tulis todemmaksi kaikki. :)
  12. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Uusia lisätty. Ilmottakaa jos jonkun tiedoissa virhe niin korjaan. Puhelimella näitä päivitän niin voi olla että menee huti ;)
  13. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Uudet lisätty listalle ! (y) kivaa kun meitä on jo useampi :)
  14. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mitä kuuluu ? :)
  15. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Laittakaa mulle yv niin lisään tiedot tohon alotukseen, eli laskettu aika , nimimerkki, ikä ,monesko lapsi ja sairaala. Kiitos :)
  16. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Tässä nyt ketju meille (y);) Tulkaahan kirjottelemaan! 29.4 /Mikayla / 4. lapsi 1.5./NancyC/34/toinen/? 1.5 / EtanaLilli /33 / toinen/Hki 2.5. / Jammaillen / 26 / toinen / tyks 3.5./Kastehelmi_/26v./toinen/ps tai hys 5.5 /Maya123 /31/1.lapsi 5.5 /mommy76/40/6.lapsi/phks 6.5...
  17. M

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Tervetuloa kaikki ! (y) Mä voin vaikka tehä uuden ketjun meille :)
  18. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voisko joku lisätä listoille uuden odottajan ? :) Eli ite oon 40, kuudetta odotan ja l.a alustavasti 5.5 :)
  19. M

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Ei sen kummoisempia kuin sinullakaan. Piti tänään tehdä vielä digitesti varmistukseksi :D tää tulokas on mulla jo kuudes :) Ja l.a olis 5,5.
  20. M

    Toukokuu 2017 odottajia ?

    Kiva että muitakin ilmestyy ! :) Onnea sullekin :)

Yhteistyössä