Hakutulokset

  1. C

    Elokuu 2017

    Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille. :) Kiva kun keskustelu on vilkastunut. Täällä ei edelleenkään ole oikein mitään oireita, ehkä vähän normaalia enemmän väsymystä. Ja jotain alavatsatuntemuksia on kyllä myös, pieniä repäisykipuja jos esim. kääntyy liian nopeasti sängyssä. Olen töissä...
  2. C

    Elokuu 2017

    @Sleiz , hui, kyllä tuollainen kuitenkin aina säikäyttää, vaikka ihan normaalia onkin. @Bea.S, varmasti hyvä päätös jättää futis nyt tauolle. Tärkeintä on kuitenkin kuunnella omaa fiilistä kaikissa asioissa. :) Ihanaa tosiaan kun tulee pitkä viikonloppu. Meillä olisi kotona muutama...
  3. C

    Elokuu 2017

    Huomenta! Tein siis eilen digin ja sieltä tuli raskaana 2-3, ihan niin kuin pitikin. :) Ihanaa, kun sai viime yönä pitkästä aikaa keskeytymättömät yöunet. Esikoisella on ollut joku vaihe päällä, että yöllä pitää heräillä muutamia kertoja ja sitten mielellään myös nautiskella vähän maitoa, jos...
  4. C

    Elokuu 2017

    Täällä ei ole edelleenkään havaittavissa mitään oireita. Menin sitten eilen sanomaan miehelle, että onpa jännä olo, ihan kun ei raskaana olisikaan. No mies se vasta riemastui ja alkoi tenttaamaan, että miten niin ja pitääkö tässä nyt olla huolissaan ja kuinka kauan musta on tuntunut siltä...
  5. C

    Elokuu 2017

    Mahtavaa, lisää porukkaa, tervetuloa. :) Mut voi lisätä listaan 2.8. / Chummy / 27 / P-HKS / 2. lapsi @Bea.S Harjoituksissa voit varmasti jatkaa hyvillä mielin vielä pitkäänkin (tietysti omaa kehoa kuunnellen), mutta pelit miettisin erikseen. Millä tasolla pelaatte, onko ok jos menet...
  6. C

    Elokuu 2017

    Niin, noista ultrista. Nt-ultrat taitaa meillä mennä johonkin tammikuulle, mutta mä luulen, että meillä Päijät-Hämeessä on ultra ensimmäisellä lääkärikäynnillä viikoilla 9-11. Tai ainakin näin luki äitiysneuvolan nettisivuilla. Tuli mulle ihan uutena tietona. Saatiin kunnalliselta alkuraskauden...
  7. C

    Elokuu 2017

    Jee, kivaa kun tulee lisää porukkaa! Tervetuloa myös koiramamalle! :) Meillä mies olisi valmis kertomaan suurin piirtein kaikille tästä ilouutisesta, mutta mä olen yrittänyt toppuutella. :ROFLMAO: Tällä hetkellä raskaudesta tietää molempien äidit ja yksi ystäväpariskunta. Odotellaan ekaan...
  8. C

    Elokuu 2017

    Tervetuloa Minga! :) Foolihappolisä kannattaa varmaan ainakin aloittaa. Mun täytyy tällä kertaa pyytää, että neuvolassa katsotaan joka kerta hemoglobiini, kun viimeksi se pääsi yllättäen tippumaan. Mulla on muutenkin taipumusta anemiaan, niin en välttämättä huomaa omasta olosta sitä...
  9. C

    Elokuu 2017

    Meilläkin on todennäköisesti tää toinen viimeinen, vaikka eihän koskaan pitäisi sanoa ei koskaan. Mulla ei oo oikeastaan ollut vielä mitään oireita, ehkä jotain pieniä alavatsatuntemuksia. Mulla oli kyllä edellinenkin raskaus aika vähäoireinen. Pahinta oli se kauhea väsymys joka alkoi joskus...
  10. C

    Elokuu 2017

    Kiitos! Ja onnittelut myös sinulle. :) On tää vaan niin jännää, vaikka kaikki pitäis olla jo tuttua. :LOL: Onko sulla @Bea.S minkä ikäiset lapset ennestään? Mulla on -15 syntynyt tyttö.
  11. C

    Elokuu 2017

    Mä voisin liittyä keskusteluun mukaan. :) Tänään soitin jo neuvolaankin ja ensimmäinen käynti olisi 5.12. 2.8. Chummy/27/PHKS/2
  12. C

    Mikä dpo plussasit?

    9dpo hyvin haalea plussa pregcheckillä, digillä ei raskaana 10dpo haalea plussa pregcheckillä, digi raskaana 1-2

Yhteistyössä