Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2019

    Viikonloppuun asti aikaa päästä mukaan salaiseen faceryhmään. :) Jos olet laittanut minulle jo aiemmin täällä viestiä, mutta et jostain syystä ole tullut lisätyksi, niin viskaa uudestaan viestillä.
  2. M

    Marraskuiset 2019

    @Camy mun lasketun ajan saisi muuttaa, se on nyt 11.11. Facebookin salainen ryhmä sulkee ovensa kuun vaihteessa, jonka jälkeen mukaan ei enää pääse uusia. Eli jos haluaa vielä face-ryhmään mukaan, niin minulle täällä yksityisviestillä nimi/tuntomerkkejä minkä avulla löydän oikean hekilön...
  3. M

    Marraskuiset 2019

    Mut voisi lisätä kanssa listaan: muttakun - 4.lapsi - K-HKS Faceryhmään mahtuu vielä ja tarkoitus olisi pitää se auki siihen asti että kaikilla oletettavasti np-ultra takana, sen jälkeen ovet kiinni. Tällä hetkellä ryhmässä 35 jäsentä ja tarkoitus olisi pitää ryhmä maltillisen kokoisena...
  4. M

    Marraskuiset 2019

    Onnea kaikille uusille plussanneille! Mulla on nyt elämää suurempi dilemma kun en tiedä laskenko lasketun kuukautisten mukaan jolloin la olisi 11.11 ja tänään laskureiden mukaan 4+3 vai ovulaation/hedelmöityksen mukaan jolloin la olisi 14.11 ja tänään 4+0. :D Ovulaatio oli vasta kp21 eli melko...
  5. M

    Marraskuiset 2019

    Salainen faceryhmä luotu! Ryhmään pääsee mukaan laittamalla minulle täällä viestillä oman nimen (tuntomerkkejä profiilikuvasta jos monta saman nimistä)/linkin profiiliin. Lisään kaveriksi hetkeksi jotta saan lisättyä ryhmään, sen jälkeen poistan kavereista. :)
  6. M

    Marraskuiset 2019

    Varovasti tulen minäkin tähän porukkaan mukaan. Eilen tein päiväpissasta haalean plussan, tänään aamulla hieman selkeämmän plussan. Takana 8kk tjottailua, imetän vielä 10/17 taaperoa, joka saattanut hieman hankaloittaa raskautumista, aiemmat raskaudet alkaneet ekoista yrityiskierroista...
  7. M

    Marraskuun murut

    Vessahätä herättää lähes poikkeuksetta joka yö vähintään kerran, tänään rv5+3! Unet on myöskin muuttuneet aidon tuntuisiksi ja tuntuu että näkisinkin enemmän unia tai sitten vaan muistan ne paremmin. Kaikkeen se raskaus vaikuttaakin! Päällimmäisinä oireina kokoajan nälkä ja järkyttävä väsymys...
  8. M

    Marraskuun murut

    Esikoiselle otettiin aikanaan äitiyspakkaus, kohtuunkuolleelle toukokuiselle ei oltaisi otettu vuoden 2016 pakkausta, mutta jos tämä pieni pysyy matkassa niin aiotaan pakkaus todennäköisesti ottaa! :) Mä soittelin tällä viikolla neuvolaan ja sain ekan ajan jo parin viikkon päähän, varhaisultra...
  9. M

    Marraskuun murut

    Minäkin varovaisen innoissani ilmoittaudun mukaan! Tänään sain haalean plussan ja testailla aion kunnes viivat tasavahvoja ja menkat oikeasti kunnolla myöhässä. Nythän niiden olisi pitänyt alkaa huomenna/ylihuomenna, eli eivät ole myöhässä vielä edes. Oireita ei oikeastaan ole vielä, niitä...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Minäpä isken itseni mukaan tänne, moi kaikki! muttakun / 26v / kkm 12/16 rv20+ / toista yritetään Meillä 5v esikoinen jolle oli pikkusisko tuloillaan (la 5/17), mutta jo nt-ultrassa todettiin massiivinen turvotus jonka aiheuttajaksi selvisi Turnerin syndrooma. Päivä rakenneultran jälkeen rv20+2...
  11. M

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Aivan alkuraskaudesta tulin tähän ketjuun mukaan ja melko pian siirryinkin sitten pelkästään Facebookin toukokuisten ryhmiin kirjoittelemaan. Nyt muistui mieleeni, että täälläkin on nämä tunnukset! Moi niille jotka facesta tunnistaa! Meidät saisi valitettavasti...
  12. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Eilen plussasin, kuukautisten oletettuna alkamispäivänä. :) Olin kyllä jo uumoillut olevani raskaana edellisen viikon ajan; vatsa oli sekaisin, turvotti, aamuisin oli omituinen lämmin olo vaikka normaalisti palelen umpijäässä, rinnat ei olleet ollenkaan arat vaikka yleensä rupeavat kipeytymään...

Yhteistyössä