Hakutulokset

  1. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Heippa kaikille! Oon nykyään facessa ja siksi kirjottelu on vähentynyt täällä, käyn täällä kuitenkin päivittäin lukemassa. Tällä viikolla tuli 16 täyteen ja ekan kerran pystynyt juomaan kahvia ja syömään terveellisesti keittoja sekä salaatteja. Eilen oli ihanat +23 astetta ja tänä aamuna...
  2. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Tänään 15+0. Pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Oon keventänyt ruokavaliota ja päässyt kuntosalille vaikka vähän rajottaa kivut lantiossa. To toinen neuvola, tapaan oman neuvolatädin ekan kerran. Toivon että kuunneltais sydän äänet koska kaaduin mahalleni yksi päivä..
  3. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Mä voisin liittyä eli miten?
  4. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ultrassa nt käyty ja tyyppi vastasikin isompaa kuin odotimme. 14+0 olis tänään ja LA muuttui 9.1.2018. Synnytyssairaala naistenklinikka koska Kättäri suljetaan lokakuun loppuun mennessä. Oli upeeta nähä vauva tänään ja mieskin oli tosi innoissaan❤️ Tekis mieli kertoa kaikille. Jospa ekaks...
  5. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Huomenna nt-ultra! Viikot on joko 13+1 tai jo 14 viimesimmän ultran mukaan. Oon haaveillut rantalomasta ja nyt vihdoin tuli lämpimät kelit tänne eteläänkin...! Olin viime viikolla ylpeä kun salaatti alkoi maistua ja sainkin kilon pois turvotuksia. Nyt on takas se paino kun eilen mässättiin...
  6. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Mä en ole kuullutkaan sähköisestä äitiyskortista mutta kyllä se paperiversio vie voiton! Toivon sydämestäni että kaikki saisi rauhan sydämeensä hyvien ultrauutisten merkeissä! Pian ollaan turvallisilla vesillä kaikki! Meilläkin ensi viikolla se virallinen mutta eiline rauhoitti mieltä :)
  7. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Viikot vastasti eilen 12+6 mutta omien laskujen mukaan ei ihan niin iso pitäisi olla.. 12+2 olis pitänyt neuvolan viimesimmän ultran mukaan olla ja oli kuitenkin sama huone ja sama ultraaja..o_O Senttejä 6,5 ja viimeks vaan 1,5cm.. :barefoot: mutta kuitenkin ihanaa mennä kohti viikonloppua...
  8. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Mulla oli eilen neuvolalääkäri ihan vaan sen takia että mulla on edelleen se kutina pahentunut alapäässä... Siellä ei kuitenkaan selvinnyt mitään hälyttävää ja lääkäri ehdotti että voidaan ultrata jos haluan. Meillä on nt-ultra siis vasta ensi viikolla ja en ole nähnytkään vauvaa neljään...
  9. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Moikka! Kävin eilen töissä Kätilöopiston sairaalassa ja samalla tulin kysyneeksi millonhan kutsu ultraan on tulossa... Selvisi että lähete oli tullut mutta täysin käsittelemättä. Ne epäili että olis mennyt naistenklinikalle ja siellä olevan ruuhkaa joten varattiin aika paikan päällä kättärille...
  10. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Hui ompa jännää kuulla miten muilla menee :) tsempit kaikille. Kyllästyttää ainainen valitus mutta tää pahoinvointi ei vieläkään hellitä:( oon niin maassa ja väsynyt tähän. Se on niin lamaannuttavaa.. Ultra aikaa ei vieläkään tullut postitse. Tänä aamuna turvotus oli laskenut niin näytin...
  11. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Eka neuvola oli aamulla ja kaikenlaista tuli höpöteltyä. En saanut ultra-aikaa mutta tulee kuulemma postitse. Ja se voi olla jopa 13+6 viikoille asti...?!nt siis... Nyt olen kaksi tuntia odottanut autoa huollosta. Syön jotain ja lähen kaupoillle pariksi tunniksi metsästämään ekoja äippähousuja...
  12. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Huomenta! 10+0 tänään Maanantai ja pitkä työpäivä edessä. Mä en saa nukuttua öisin. Nukahdan alkuyöstä mutta herään joskus 4-5 maissa ja en saa enää unta. Selkä vähän kipuilee mutta otin siihenkin lääkkeen ja silti viime yö oli samanlainen kuin edelliset... Monilla nt-ultrat lähestyy. Omalla...
  13. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Kaikki menee päin persettä. Kaikki jolle oon kertonut raskaudesta ei ole iloinneet puolestamme. Ja samaan syssyyn miehen kanssa kärjistynyt viikon jälkeinen riita niin pahaksi että haukuin sen ihan lyttyyn ja nyt se ei edes puhu mulle. Puhumattakaan oksennuksen lentämisestä ja koko päivän...
  14. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Tonks nostan hattua että oot selvinnyt tosta ja luot toivoa että ehkä mullakin helpottais. Olo on nimenomaan kulahtanut, lihoneen, turvonneen ja kalja/lonkeromahan tyyppinen... Aivan kuin ois viikon ryypännyt etelässä. Aamulla maha oli taas poissa koska eihän se ole kuin turvotusta... Farkut...
  15. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Onneks jo perjantai! Tää kuumuus on vähän ahdistavaa kun on pahoinvointia ja turvotusta. Ja kiire koko ajan eri paikkaan töiden takia( käyn 3-4 eri paikassa päivän aikana) mutta kiva että kesä on täällä. Kauheesti vaan hikoilen:(
  16. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Mulla on eka aamu ilman sea band rannekkeita. Oon töissä, alotin kello 8 jo ja voin sanoa että nukuin 23.30-5.30 eikä riittänyt alkuunkaan. Mutta aiemmin en päässyt kun tyttö nukahti vasta silloin. Tänään oon töissä kokonaiset 8 tuntias toimistolla. Olo on suht paha mutta oksettaa vaan...
  17. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    aivan juurikin näin:) oot oikeessa. Muuten osaatteko sanoa Kättärin ilman suhteen mitään uutisia? Uskaltaako siellä synnyttää? Naistenklinikka ei nappais eikä Jorvi..
  18. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Mitenhän sä sait ulta-ajan ennen neuvolaa? Täällä päin mulle sanottiin että neuvolasta vasta tilaavat ulta-ajan...?
  19. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Mulla on 21.6 vasta neuvola ja en tiedä miten ne ajatteli sitten ultran varata silloin.. menee aika tiukalle kun ultran pitäis olla tuosta neuvolasta viimestään kahden viikon päästä.. Eli heinäkuun ekalla viikolla... Tsemppiä oloihin.. on kaameeta kun mitään ei tee mieli mutta pakko pakottaa...
  20. K

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Hyvää sateista maanantaita täältä etelästä:) 9+0 tänään ja aivan kamala pahoinvointi jatkuu. Olen vielä töissä. Koko viikonloppu ja tänään olo tuhat kertaa pahentunut perjantaisesta ja mikään ei auta.. en tiedä miten jaksan tätä.... oksettaa 24h.

Yhteistyössä