Hakutulokset

  1. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Vakuutuksista. En tiedä vaatiiko Kaikki yhtiöt sen seulonnan. Mut osa ei kuulema anna vakuutusta myöskään jos kärähtää sokerirasituksessa... Meillä on vakuutukset op:ssa ja aion siirtää ne pois. Voisin sanoa et mikään ei ole meillä siellä toiminut, ois pitänyt heti aluksi vaihtaa ne pois tai...
  2. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kolmonen, meillä oli noilla isommilla Emmaljungan tuplat. Olihan ne hyvät työntää, mutta... Pirulliset laittaa kokoon ja älyttömän leveät! Ei mahtunut meidän ovesta sisään... Joten joutu lyödä kasaan ja ne painoi ja aaargh kannattaa se ainaki tsekata! Hookoo, oon siinä uskossa et vaikkei...
  3. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Babies, ekasta yöstä selvitty. Meni hyvin! Kaks jäljellä :) mä kans koitan nostaa tuloja, v. 2015 oon ollu ilman palkkaa jokusen kk ja yrittäjä enkä ole maksanut yelliä. Tulot on siltä vuodelta aika pienet. Nyt oon yrittäjä (toki nostin yelliä vähän korkeammalle :D), oon osa-aikatyössä ja teen...
  4. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Hei kaikille! Viikonloppuna oltu reissussa ja siitä selvitty... :) laivan buffetin kaikki ihanat kalapöydät ois kyllä houkuttanut mutta ei auttanut kuin puputtaa muuta. babies, mulla kans tällä vkolla 3 yövuoroa. Mitenhän selviän... Oon aina normaalisti aika yökyöpeli ja tehnyt muutamia vuosia...
  5. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Joavi, luin sun viestin ja vasta nyt tajusin et tosiaan, vaikka nyt saa verhoutua löysiin talvivaatteisiin kun näyttää vaan pullealta eikä siltä että olisi raskaana niin ens kesällä näytän tosiaan kauhealta
  6. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Hienoa Milliaani et sulla oli kaikki kunnossa! Tuleeko sulle vielä kontrolleja? Mulla alkaa kyl maha näkyä. Tai siis näytän vaan lihavalta :D Kaveri huomasi raskauden kun mulla on yleensä kuulema litteä maha (arvatkaa kuinka paljon kiitin sitä noista sanoista :D :D ) ja nyt se on tollanen...
  7. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Milliaani, mekin ollaan paljon reissattu. Oltiin jo melkein varattu lentoliput ensi kesäksi, nyt suunnitelmat vähän siirtyy... :) kai sitä sit pienenkin kanssa taas pääsee kun isommatkin on jo aika isoja ja helppoja! :) Miten muilla näkyy mahat? Mulla alkaa olla pömppis, en oo töissä vielä...
  8. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Milliaani, oliko sulla ultrattu aiemmin? Vallan hyvä merkki että sykkeet löytyi! Josko siellä olisi ollut joku hematooma tai toinen joka on mennyt kesken ja vuotanut nyt pois? Tsemppiä! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! :)
  9. P

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Vieläkö mahtuu mukaan? Kolmatta odotellaan, alun järkytyksen jälkeen jo ihan hyvillä mielin :) välillä vähän kauhulla, kun kaikki alkaa alusta, yövalvomiset, joudutaan vaihtaa molemmat autot ja kääk... :D Isommat lapset jo 8v ja 5v. Mutta voi sitä onnea millä he odottavat vauvaa <3 viikkoja nyt...

Yhteistyössä