Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2020

    Hei, mäkin liityn joukkoon. Rv 10+2 nyt menossa. Aattelin, että jaksaisin hyvin odottaa nt-ultraan, mutta nyt alkanut jännittää, että mitä, jos masussa ei ookkaan ketään. Sain dopplerin lainaks ja oon muutaman kerran sitä kokeillu, mutta en oo saanu sydänääniä vielä kuulumaan. En muista että...
  2. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pitkästä aikaa kurkkasin, että vieläkö tämä ketju on aktiivinen ja muutamia tuttuja nimimerkkejäkin näkyi vielä, niin aattelin päivitellä meidän tilannetta, jos vaikka joku sattuu vielä mut muistamaan. :) Raskaana siis ollaan oltu hyvän aikaa, huomenna alkaa jo 20. raskausviikko eli puoliväli...
  3. M

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Heippa! Täällä eilen tehty positiivinen testi, nettilaskurin mukaan laskettu aika olis 6.6. Esikoinen siis kyseessä. :)
  4. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paljon onnea jenetsu! :) Meiän piti pitää raskausuutiset vielä omana tietona, mutta äiti, isoveli ja pari perhetuttua oli eilen kylässä ja ne rupes kauheesti ihmettelemään kun ei mulle viini kelvannut. Pakko oli sitten kertoa, kun ne jatko "ootko raskaana" utelujaan. Isoveljeltä vierähti...
  5. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Testi tehty ja kaks viivaahan sinne pamahti! Ei ees haamu, vaan ihan selkee viiva, melkein kontrolliviivan vahvunen. Just ennen ku heräsin, näin viel unta, että menkat alko. :D Vielä vähän vaikee uskoo todeks, mutta kai se totta on. ^^ Alko jännittämään kauheesti mua sekä miestä, mutta kyllä...
  6. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä sain nyt sitten päätettyä, että teen testin pe-aamuna, jos ei menkkoja kuulu ennen sitä. Tänään on ehkä ollut alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia, mutta toivottavasti kuvittelen vaan. @mannamakaroni - Mä en syö lihaa (en edes kalaa) ja maitotuotteitakin koko ajan vähemmän. Kananmunaa...
  7. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä en jaksa enää oottaa... Kp 32/n.30-35 menossa. Koko ajan pelottaa, että menkat alkaa. :/ Toivottavasti ei alkais. Lämmöt yli viikon pyöriny siinä about 37. Testaanko jo vai enkö testaa, en osaa päättää. Miehelle sanoin, että testaan vasta viikonloppuna mut en nyt tiiä. Viimeset 3 kiertoo on...
  8. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Miksi miksi miksi mä googlailen koko ajan noita "alkuraskauden oireita" yms... Ei kyllä auta sitten yhtään tätä odottelua. Lämpöily siis jatkuu täällä edelleen. Huomenna onneks meen taas töihin saikkupäivien jälkeen, nii on ees jotain muuta ajateltavaa. Toivottavasti kunto kestää... Testin teen...
  9. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ajatuksissa - mä oon tota synnyttämistä miettinyt jonkun verran ja tällä hetkellä on ajatus, että mahdollisimman luomuna ja haluaisin myös doulan. Mieli toki ehtii muuttua monet kerrat ennen ku/jos sinne asti päästään. Uskon, että haluaisin itekin kouluttautua doulaksi. Aika paljon oon miettiny...
  10. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En oo mittaillu lämpöjä raskaus/ovis mielessä, vaan sen takia, että on ollut kuumeinen/kipeä olo. 5. päivänä on ollut yli 37 ja sitä edellisenä en oo mitannut. Mietin vaan, että voiko tähän olla joku muukin syy, kun perus flunssa. Mä jotenki luulin, että oviksen aikaan vaan lämmöt on...
  11. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla lämmöt koholla jo viidettä päivää. En muista, että ois ikinä aiemmin ollu tämmöstä. Alkuraskaudessa vissiin aika yleistä, että lämmöt koholla - tai sit vaan on sitkee flunssa. Yritän olla innostumatta liikaa, kun ei sitä kuitenkaan vielä voi tietää onko raskaana vai ei. Miten tässä...
  12. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täälläki flunssassa. Pomo alkaa jo hermostua, ku oon jatkuvasti kipeenä. :/ Päiväkodissa oon siis töissä eli pöpöjä riittää. Mulla kp 25 menossa, menkkoja/testaamista saa ootella vielä jonkin aikaa, kun mulla on kierto ollut välillä 35 päivää. Toivottavasti tunnistin oviksen oikein ja osattiin...
  13. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jenetsu - Mä oon lähihoitaja ja päiväkodissa ollut reilun vuoden ja mä oon miettinyt, että tätä en jaksa enää kauan. Jos saan lapsen/lapsia, niin en usko, että palaan enää päiväkotiin töihin. Ainakin täällä pk-seudulla on tilanne, että lapsia on paljon enemmän kuin tiloihin on suunniteltu...
  14. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä tuntuu, että ois ovulaatio meneillään. Eli tuli onneks aika normaalisti, jos tulkitsen oikein kroppaani. On puuhailtu tänään ja toissapäivänä, voi kun tärppäis! Vähän meinas mennä väkisin yrittämiseks, kun itte oon flunssassa ja alkaa seinät kaatuu päälle ja mies on ollu tosi väsyny...
  15. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Me ei olla naimisissa tai kihloissa myöskään, mutta ostettiin yhteinen asunto (rivarikolmio) vajaa vuosi sitten ja silloin päätettiin, että rahat on yhteisiä. Meillä on toiminut hyvin mutta ei varmastikaan sovi kaikille. Mä oon säästäväisempi kuin mun avomies, mutta toisaalta myös tienaan paljon...
  16. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Saa laittaa tiedot listalle :) Lisäyksenä vielä että yrittäminen aloitettu 7/16
  17. M

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa kaikille, minäkin liittyisin mielelläni kuumeilemaan. Oon 26v, avomies 27v ja meillä on yk 3 menossa. Viime kierrossa tod näk varhainen keskenmeno, niin en tiedä miten se vaikuttaa nyt ovulaation tulemiseen. Nyt menossa kp 17/29-35 eikä vielä ainakaan oo ovulaatio-oireita ollut. Mutta...

Yhteistyössä