Hakutulokset

  1. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Huomenna 37+0:eek:Nopeasti tuntuu tämä aika menneen ja onneksi ei edelleenkään mitään ylitsepääsemätöntä vaivaa ole ilmaantunut,välillä jopa tuntuu että ihan mukavaahan tämä raskaana olo on:rolleyes:Kaukaiselta tuntuu siis se alun 2kk:n jatkuvan pahoinvoinnin ja oksentelun aika,jolloin ajattelin...
  2. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Multa otettiin jo joskus pari kk sitten kun ol7 ylimääräinen lääkäriaika (harjoitus)supistelujen vuoksi ja se streptokokki b oli siis positiivinen ja kovasti siitä kyllä järkytyin kun en tarkemmin siitä tiennyt ja kun kyseessä kuitenkin ilmeisesti mahdollisesti vakavatkin seuraukset jos vauvaan...
  3. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Hyvin huono oon tänne kirjoittelemaan,mutta luettua tulee kyllä usein täältä uusimmat viestit:)Laitoin juuri pyyntöä Fb-ryhmään,jos siihen vielä mahdollista päästä. Onnea suuresti kaikille jo vauvan saaneille!:love:Näin se pikkuhiljaa alkaa konkretisoitumaan tämä vauvan tulo itsellekin...viikko...
  4. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Tänään viimein oli kauan odotettu rakenneultra ja oli kyllä helpottavaa kuulla että kaikki näytti olevan niin kuin pitääkin ja pieni kasvanut viikkojaan vastaavasti:)Ja toive tytöstä toteutui❤! (mitään "oloja"ei kyllä ollut mihinkään suuntaan ennen tätä tietoa ...)Muutaman päivän on tuntunut...
  5. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Kauhean pitkältä tuntuu odottaminen tuonne rakenneultraan (vajaa 2 vk vielä).Haluaisin kovasti jo kertoa raskaudesta laajemmin,esim töissä,mutta en viitsi ennen tuota ultraa kun kauhean epävarma olo,että onko siellä mitään elävää kun en kertakaikkisesti mitään liikkeitä tunne :unsure:Toki...
  6. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Onpas aika vierähtänyt sitten viime kirjoittelun!Muutamaan viikkoon on mahtunut niin nt-ultra,lääkärineuvola kuin suuhygienistinkin ohjaus☺Viim. mainittua täällä tarjoavat näköjään kaikille esikoista odottaville.Käynti oli kyllä hyvä ja kannustava siinä suhteessa esim miten paljon sitä voikaan...
  7. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitti ja toivotaan näin! Oon mä itsellekin järkeilly että vaikka oireiden syy ei oo sairaus niin yhtä lailla nää oireet voi aiheuttaa esim työkyvyttömyyttä ja sitä myöten on yhtä lailla ok hakea esim sairauslomaa kuin jos olis sairaus kyseessä.
  8. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Maya123: todella ikävää tuollainen mitätöinti:mad:! Mulla kanssa tosi paljon ollu pahoinvointia viimeiset puolitoista kuukautta ja ei ainakaan yhtään helpottamaan päin tunnu olevan...nyt siis 12+1 ja toiveikkaana tässä jo olin että eikös se näillä hetkillä ala jo helpottamaan.Oksentanu oon tänä...
  9. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    https://www.thl.fi/fi/web/rokottaminen/eri-ryhmien-rokotukset/raskaana-olevien-rokotukset Itsekin etsiskelin äskettäin tietoa influenssarokotteesta raskausaikana ja Thl:n mukaan hyötyinä näyttäisi olevan ainakin toki se että odottava äiti ei sairastu, mikä voisi olla riskialtista ja sitten...
  10. daalia82

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    16.5/daalia82/33v./1.lapsi Voi laittaa listaan☺
  11. daalia82

    ** Toukotenavat 2017 **

    Nyt on kyllä ollu pahoinvointi huipussaan pari päivää Töistäkin poissa joutu olee tän päivän.Vähän stressaa et jos tää ei tästä helpotu parin viikon päähän kun ois kaikenlaista velvollisuutta hoidettavana.Eilen aamusta oksensin ekaa kertaa, tilanteesta kun aukasin jääkaapin oven,kaikki ruuan...
  12. daalia82

    ** Toukotenavat 2017 **

    Mulla eilen varhaisultra ja viikot pitikin sit paikkansa vaikka epäsäännöllinen kierto ollut.Eli nyt ois 7+2☺Pienen pieni sydämen syke oli selkeästi nähtävissäja sit sikiökaiku (?!)Kai siellä se itse sikiökin sitten oli eikä "pelkkä" kaiku,en tajunnu kysyä..vähän epäselviä nämä termitYmmärsin...
  13. daalia82

    ** Toukotenavat 2017 **

    Minäkin tosiaan luin jostain ettei yrttiteetä pitäis juoda,tosin se perustelu tais olla jotain "ettei ole tutkittu yrttien vaikutusta tarpeeksi".En toki oo kuitenkaan sittemmin juonu vaikka tavallisesti useita kuppeja nimenomaan eri yrtein maustettuja teetä menee.Nythän tilanne siis reilun...
  14. daalia82

    ** Toukotenavat 2017 **

    Ei ole uskaltanut tänne mitään kirjoitella kun tuntuu edelleen aika epätodelliselta...Onneksi parin päivän päästä ultraääni ja toivon kovasti että siellä jotakin näkyisi.Mietityttää vaan että jos ei näykään, kun tuolloin olis 7+1 edellisten kuukautisten alkamispäivän mukaan,mutta kun kierto tosi...
  15. daalia82

    ** Toukotenavat 2017 **

    Ekaa kertaa elämässä plussaa näytti viime viikonloppuna, yht. 3 liuskatestiä tein,1. lapsi olisi siis tämä. Ymmärrykseni mukaan nyt ois 5+1 viikot. Järkyttynyt ja onnellinen, siinäpä ne päällimmäiset tuntemukset ja oikein mitään muuta ei oo pystyny viime päivinä ajattelemaan☺Paljon on mielessä...

Yhteistyössä