Hakutulokset

  1. U

    PAS-siirto ja myöhäinen syke?

    Olin alkuraskauden ultrassa 6+2 ja sykettä ei näkynyt vielä:cry:ruskuaispussi oli ja oli hyvään paikkaan tarrautunut, mutta lääkäri vaikutti huolestuneelta kun syke ei näkynyt. Kuitenkin oon kuullut, että syke voi joskus näkyä vasta viikolla 7, eli toisin sanoen alkion kehitys olisi jäljessä...
  2. U

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Peikkoeukko oikeassa olet, Tsekeissä hoitoja saa vaan heteropariskunnat. Mutta, tiedän muutaman sinkun jotka siellä olleet, ei tarvi olla naimisissa hakiessa hoitolupaa joten riittää jos joku miespuolinen ystävä suostuu auttamaan...mut onnea sulle raskaudesta ja tsemppiä odotukseen! Milpin...
  3. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo oikeassa olet, Tsekeissä hoitoja saa vaan heteropariskunnat. Mutta, tiedän muutaman sinkun jotka siellä olleet, ei tarvi olla naimisissa hakiessa hoitolupaa joten riittää jos joku miespuolinen ystävä suostuu auttamaan...Hoitohinnat vaihtelee todella paljon, olin yhteydessä useampaan...
  4. U

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Kiitos:)Oon edelleen ihmeissäni mutta ehkä tämän tästä ymmärtää kun oireet alkaa kunnolla!! En asu ulkomailla mutta kuulin Tsekeissä olevan hyviä klinikoita paristakin paikasta, ja niin olikin, joten sinne päädyin. Ja väsymystä on täälläkin, onko sitten kevätväsymystä tai tästä siitepölystä ja...
  5. U

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Kiitos:) Vähän meni mönkään listausyritykset mut kiitos ku korjasit(y)
  6. U

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Hei ja onnea meille plussanneille:) Itse myös vihdoin tässä onnellisessa asemassa, IVF-hoitojen jälkeen lahja-alkiopuolelle siirtyneenä (hoito tehty Tsekeissä) ja LA 4.12.:) Ehkä meille plussanneille syntyy Suomi100-vaaveja!! Yksin siis hoidoissa ja ensimmäinen sekä hyyyyvin kauan odotettu lapsi...
  7. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, kirjoittelen taas pienen tauon jälkeen:) Joo sori tuo klinikkakommentointi, varmasti samalla klinikalla voi olla toisilla hyvät ja toisilla huonot kokemukset. Riippuu myös nimenomaan lääkäristä, jotka siis vaihtelevat klinikoiden välillä. Itselläni oli todella huono kokemus Helsingin...
  8. U

    Lahja-alkiohoidot Tsekeissä/Praga medica tms kokemuksia?

    Kiitos IOK vastauksesta!! Ja sori se oli jotenkin jäänyt multa huomaamatta. Joo oon lueskellut noita Brittien palstoja, aika vaikeaa sieltä on tietoa kaivaa mutta sitä kyllä löytyy myös:) Itselläni hoito myös etenee loppujen lopuksi Reprofitin kautta, on kyllä ollut todella hyvä kokemus! Kaikkea...
  9. U

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei kaikille, ja isot onnittelut raskautumisista ja jo nyyttien saaneille:) Olen seuranut palstaa pitkään ja välillä tänne kirjoitellutkin. Taustana, olen yksin lähtenyt hedelmöityshoitoihin muutama vuosi sitten, takana kaksi IVF:ää ja kaksi keskenmenoa, toinen hyvin hyvin varhainen (lähinnä...
  10. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei JustHope, ihan nopsaan reagoin sun viestiin Fertinova-pohdinnoista. Mulla on sieltä hyvinkin huonot kokemukset, oli kyllä rahastuksen makua koko 'hoito' ja yksilöllinen palaute ja varsinkin tuki puuttui täysin. Kuitenkin näistä hoidoista pulittaa melkein jokaisella yksityisellä klinikalla...
  11. U

    Lahja-alkiohoidot Tsekeissä/Praga medica tms kokemuksia?

    Hei, Olen selvittämässä lahja-alkionsiirtohoitoja Tsekeissä lopetettujen hoitojen jälkeen Suomessa. Toistaiseksi olen ollut yhteydessä Praga Medicaan/Gestiin Prahassa sekä Gennetiin Prahassa. Todella suosittu näyttäisi olevan ReProfit Brnossa, mutta sinne kuten Gennetiin on jonoa. Tosin niissä...
  12. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Siis oli tarkoitus kirjoittaa että ikäraja on 40-vee eikä mistään palstoista...:oops:
  13. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kyllä yksinkin pääsee julkisella puolella hoitoihin, jonotusta tietty tulee niin kuin kaikillepalstaltalukea on 40-vee, eikä saa olla aiemmin tehtyjä hoitoja pariskuntana tms. Tekevät tosin rajatun määrän hoitoja, en nyt muista miten ne meni. Mun gynekologi jopa sanoi, et hae julkiselle ja ala...
  14. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    MamaBlue, hyvä jos tästä on jotain apua:)Täytyy sanoa, että itselleni tuli jotenkin yllärinä miten kamalasti rahaa tähän uppoaa! Tosiaan kun mulle ei inseminaatio toimi, niin siirryttin heti järeisiin keinohin eli IVF:ään ja sehän tuli kalliiksi: sperma (3 olkea) maksoi noin 1900 euroa, labrat...
  15. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No niin, täällä taas kirjoittelen kun ei mihinkään muuhunkaan keskittymiskyky riitä tänään eikä varmaan ennen maanantaita:rolleyes:JustHope mietit klinikoita, en tiedä onko enää ajankohtaista mutta voisin kertoa omista ja vähän tuttavapiirinkin kokemuksista. Yhden ystävän kanssa meni kokemukset...
  16. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Iiris80, voi harmi mikä lopputulema! Tiedän miten kovasti sitä odottaa ja toivoo, että pääsisi yrittämään mutta mysteerisiä on hormonien tiet:oops:Mullekin lääkäri sanoi, et he näkee parhaiten munasolujen lahjoittajien kanssa mitä eroavaisuuksia voi olla hoitojen välillä: vaikka hoito...
  17. U

    ** Toukotenavat 2017 **

    Vauveli Vanhalle, Omppu_, Maya123, Maria82, Kiitos kovasti tuesta(y) En tajua, miten ne ultraisivat näin aikaisin jos kerran ei ole varmaa näkyykö sydänääniä? Ehkä mun pieni on vaan pikkasen jäljessä, ihan muutama tuntikin voi kai ratkaista? Tosin moni, jotka tulee ultraan vasta viikoilla 8-9...
  18. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hups, katsoin vähän nuo päivämäärät väärin, onhan täällä kovinkin aktiivista vielä:ROFLMAO:Sen verran vielä, että 40-vee lähestyy joten tuntuu että viimeisiä hetkiä viedään, ja sama tarina taustalla kuin useimmilla, ei ole miestä löytynyt. Viimeistä 39-veetä kun treffailin niin sanoi ettei ole...
  19. U

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei, uutena täällä huhuilen että onko ryhmä vielä aktiivinen? Olisi kiva löytää foorumi, jossa olisi näitä yksin hoitoihin lähteviä tai muilla keinoin siihen lopputulokseen päätyneitä, että yrittävät yksin lasta. Vertaistuki olisi tarpeen, sen verran rankkoja ovat nuo IVF-hoidot ja piinailut...
  20. U

    ** Toukotenavat 2017 **

    Kiitos viestistä:) Eihän tämä tilanne kauhesti toivoa anna mutta pakko se on sinnitellä viikonlopun yli. Hienoa että sulla näkyi syke odotetusti, sitä niin toivoo kovasti hyviä uutisia kaikille kovasti yrittäville ja odottaville!!

Yhteistyössä