Hakutulokset

  1. H

    Elokuu 2017

    Tervetuloa uudet! :) Koko ajan alusta asti täytynyt syödä koko ajan, nälän ja sen takia ettei lennä oksennus :/ edelleen sama juttu! Väsymys seurana edelleen! Sais jo loppua! Edelleenkään ei uskalla nauttia raskaudesta, vaikkei pelko ehkä ole niin voimakkaana koko ajan mukana kun alussa...
  2. H

    Elokuu 2017

    Mulla oli eka neuvola 9+5 ja toinen varattiin muistaakseni 16+5 :) mä sain jo 8+ ekan kerran äönet kuulumaan ja silti eilen 13+1 jouduin ettimää 45min! Ei ne aina nii helpolla kuulu!
  3. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi sua! Toivotaan että toipuminen sujuu hyvin!! Tää palsta on hyvä tuki! Vaikkei tänne kenenkään toivoisi joutuvan!
  4. H

    Kolmannen kuumeilua <3

    Mä käyn välillä kurkkimassa, vaikka kuumeilu meidän osalta ohi :) kolmas siis tulossa ja tänään 13+1 :)
  5. H

    Elokuu 2017

    Kaikkea hyvää teille! Nyt vaan surette rauhassa ja onneksi on ystäviä tukemassa! Ja ihan varmasti on vielä teidänkin vuoro!
  6. H

    Elokuu 2017

    Mä sain doplerilla äänet kuulumaan 8+0 ekan kerran, heikosti ja hetkellisesti. Siitä viikko niin kuulu jo paremmin. Edelleen pitää välillä hakea kauan mutta sieltä ne lopulta aina on löytyny :)
  7. H

    Elokuu 2017

    Samaa mietin kans että miss maksullinen ultra? Face ryhmä on ollut kyllä hyvä :) nyt viikot menkkojen mukaan 11+6! Viikon päästä np-ultra! Sen jälkeen ehkä uskaltaa jo luottaa ja uskoa raskauteen :)
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Uskaltaiskohan mut siirtää kans plussanneisiin.. @Fujin Viikkoja nyt 11+6! Ja näyttäis siltä että viikkojen veren vuotokin olis loppunut! Ehkä! Viikon päästä ultra niin tietää paremmin missä mennään :)
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    mulle tuli päiväs sillon ku tilasin :)
  10. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen. 5viikkoa vuotoa, 4 viikkoa kirkasta verta ja sen jälkee enemmän j vähemmän.. Silti edelleen kaikki hyvin.. Nyt menos 11+4.. Mutta keskenmenon pelko on kyllä edelleen kamala :/ mutta ei vuodot aina tarkota huonoa!
  11. H

    Elokuu 2017

    Tervetuloa @Golla :) Tsemppiä ultraan menijöille :) Väsyttää! Oksettaa! Siinäpä ne tärkeimmät :D viikot menny lähes maaten ja syöden :/ toivottavasti alkais pian helpottaa.. Verta ei nyt oo enää tullu oikeastaan ollenkaan! :) silti ei uskalla täysin vielä raskauteen luottaakkaan! Ensi...
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla mun miälestä tummi aika hitaasti! Ja kesti kauan ennen kun sain tasavahvat viivat..
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en oo koskaa saanu viivanpaikkaa noilla :)
  14. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä ultraan :)
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ootko testannu?
  16. H

    Elokuu 2017

    Aavistelikkos jossain kohti että olis kaksoset? Vai mietitkö vaan kauhulla? :D
  17. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Sofia90 varhaisultras olin 8+4, silloin löytyi elävä sikiö ja syke! Löyty myös kohdusta iso hematooma! Hematooma vuoti 4viikkoa koko ajan ja nyt viimesen viikon vähempi! Ekas neuvolas olin viime viikolla ja tänään lääkärillä! Toistaiseksi kaikki hyvin hematoomasta huolimatta :) sydänäänetkin...
  18. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mulla meni kans kauan ennen ku sinne ultraan pääsin.. Sillon oli menkkojen mukaan 8+4 ja vuotoa jatkunu 3,5vko.. Kerro sitten heti kuinka kävi :)
  19. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Just koitinkin kysellä sun kuulumisia elokuisissa! Onnea ultraan!! Toivon todella että sielä kaikki hyvin! Aika kummaa ettet päässy neuvolan kautta! Paljokos sulla nyt on viikkoja?
  20. H

    Elokuu 2017

    @Jutska Mikä sielä tilanne? Ootko käyny uudelleen ultrassa? Koitin selata mutta en ainakaan löytänyt sun kuulumisia?

Yhteistyössä