Hakutulokset

  1. T

    Kokemuksia keskenmenosta?

    Mulla on takana 2 keskenmenoa. Tuulimunaraskaus 2014 ja 11/2016 tuli toinen km. Sikiö oli kuollut rv 8+1 ja jouduin käynnistykseen osastolle. Sain kipulääkettä ja kohdunsuulle pariin otteeseen käynnistävää. Supistukset alkoivat ja lapsivesi meni. Henkiset kivut olivat paljon suuremmat mitä...
  2. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Milliaanin kuulumiset oli pakko käydä vielä lukemassa, ihanaa!! Oon niin onnellinen teidän puolesta ♡
  3. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Milliaani: Toivon sydämestäni että sulla ja vauvalla kaikki hyvin :cry: Lämmin halaus ♡ !
  4. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitos kaikille myötäelämisestä ❤ Neuvolassa ultrasivat ensin mahan päältä ja kun ei siitä saanut kunnolla näkyviin niin arvasin heti että nyt tulee huonoja uutisia. Alakautta ultrattuna löytyi pieni sikiö joka vastasi viikkoja 8+1 eli on kuollut melko heti sen alku-ultran jälkeen. Sykettä ei...
  5. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Meidän pikkusesta tuli enkeli :cry: Poistun ketjusta. Hyviä vointeja teille muille.
  6. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Parin tunnin päästä neuvolaan näytille. Pelonsekavin tuntein odotan että kello raksuttais eteenpäin :(
  7. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitos kaikille tsempeistä! Tänään aamusta tilanne oli jo hyvä, ei vuotoa. Sitten jouduin käymään kakalla (sori...) ja sitten tuli taas verta :( Tässä nyt mietin johtuuko vuoto ponnistelusta kun maha ei tahdo toimia oikein vai meneekö tämä kesken :cry: Oma olo on ollut ihmeen rauhallinen tänään...
  8. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Cattibrie: Tiistaiaamuna on nt-ultra. Eikait tässä auta nyt muu kuin ottaa rauhallisesti ja toivoa että vuoto loppuu. Kiitos tsempeistä, tulee tarpeeseen :(
  9. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Vuoto jatkuu :cry: Ei tule siteeseen asti eikä kipuja ole, mutta pyyhkiessä tulee paperiin. Liman sekaista, eilen ruskehtavaa, tänään enempi punasempaa. Mä en uskalla edes ajatella että menetetään tää pikkunen....
  10. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kertomisesta: Me ollaan kerrottu noissa kolmessa ekassa tosi aikaisin kaikille, jopa töissäki. Nyt on jotenki semmonen olo, että haluaa vielä pitää tän omana tietona :rolleyes: Mutta kyllähän tässä alkaa kohta mahastakin huomaamaan :ROFLMAO: Eilen huolestutti ku vessareissulla tuli hyvin vähän...
  11. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Babies Säkin oot hedelmäpommi-fani :LOL: eilen piti taas pari purkkia ostaa että pärjäis viikonlopun yli :ROFLMAO: Yöllä oli satanu lunta lisää, ihanaa! Kaivelen tänään kaapeista muutaman jouluvalon, ihan pakko saada joulutunnelmaa jo :p Ei tietty vielä mitään kynttelikköjä tai joulupukkeja...
  12. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tosi ihanaa lukea noista teidän ultrista, hienolla mallilla nää toukokuiset :love: Luulenpa että meidän vauvasta tulee lopulta kesäkuinen, jos yhtään ottaa mallia isosisaruksista :p Ja tervetuloa uudet mukaan ketjuun (y) Mulle ei mitään uutta, flunssa senkus jatkuu o_O Vajaa viikko ultraan, en...
  13. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Moi taas :D Viikot menee hurjaa vauhtia! Taas on viikonloppu takanapäin ja maanantaita mennään. Vielä ois viikko nt-ultraan :rolleyes: ihana päästä näkeen taas pikkunen joka toivon mukaan on kasvanu siitä alku-ultran 17millistä :LOL: Välillä tää oireettomuus hermostuttaa, siksikin tosi kiva...
  14. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Lukemassa taas ja viikkoja poksuttelemassa :ROFLMAO: Tytti ja pikkunen rv10+0!!! :love:
  15. T

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Uutta ketjua korkkaamassa, kiitos Sulkava :) Painoasiaa: Kyllä vaan ärsyttää ja ahdistaa! Ylimääräsiä kiloja on liikaa, enkä voi edes laittaa niitä edellisen raskauden piikkiin kun siitä aikaa niin kauan :unsure: Ennen raskautta sain pudotettua painoa jonkun verran, mutta en tarpeeksi...
  16. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Tulin vaan poksumaan, 10.viikko alko nyt :ROFLMAO: Kävin lasten kans uimassa tällä viikolla. En oo koskaan ennen uinut raskaana ollessa ja olipa jännän tuntusta mahassa. Hyvin meni ja uudelleen mennään. Mulle iski eilen kunnon flunssa päälle. Kurkku on kipeä, yskittää ja nenä vuotaa. Onneksi ei...
  17. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hyvää uutta viikkoa kaikille! :) Varsinki iltaisin mahassa tuntuu jomotusta ja vihlontaa, varmaan kohdun kasvusta johtuvaa (y) Mulla olis hirveä hinku pistää jo jouluvaloja ja verhoja, mutta pakko malttaa vielä kuukausi :ROFLMAO: Saahan glögiä juoda ihan normaalisti? Eihän siinä oo mitään ei...
  18. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Me ei olla lapsille vielä kerrottu, ei olla kyllä kellekkään muullekkaan :LOL: Haluaisin että lapset ois ensimmäisenä kuulemassa, kun ei halua että esim.mummu möläyttää :ROFLMAO: Ehkä np-ultran jälkeen vois kertoa eka lapsille ja sitten pikkuhiljaa muillekin kun nähdään :) Tytti ja pikkunen...
  19. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Nt-ultra saatiin rv11+6 eli reilu 3 viikkoa aikaa. Nyt on helpompi odotella sitä, kun nähtiin että siellä se pikkuinen on :love: Se sydämen jumputus on kyllä maailman hienoin ääni :rolleyes: Ekat housut pesty kaapin ylähyllylle odottamaan raskauden jälkeistä aikaa :whistle:kiristävät jo niin paljon.
  20. T

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Eka neuvola ja ultra käytynä. Siellä se meidän pikkuinen oli ja sydän pompotti niin hurjasti :love: Pikkusen koko vastasi viikkoja, 8+1 :rolleyes: Mä oon niin onnellinen, samoiten mies hihkui onnesta :love: Nyt tuijotan tuota ultrakuvaa, siinä se meidän kulta on :love: Lasketuksi ajaksi tuli...

Yhteistyössä