Hakutulokset

  1. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Ihan valkoinen nega testattu täällä äskön ja tiputtelu jatkuu ajoittain, joten se siitä :( Plääh. Onneksi jo vähän kerkesin tähän asennoitua. Plussatuulia teille, mie poistun yhtä nopeesti kun tulinkin :LOL:
  2. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Täällä ollaan vasta lähdössä kauppaan kohta, vielä ei siis ole testiä... Tänään ei kyllä ole toistaiseksi näkynyt punaista eikä ruskeaa, pieni etova olo on koko ajan. Alaselkää jyhmii vähän ja se hiukan huolestuttaa... Ilmoittelen kun pääsen testaamaan. Vielä en tiedä miten saan ostettua testin...
  3. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Kiitos tsemppauksesta :) Tämä on tosiaan ollut outo päivä. Muutama pisara tummaa verta tuli päivällä, sen jälkeen ei mitään siteeseen asti. Välillä vessakäynnillä paperiin tulee vähän ruskehtavaa verensekaista limaa. Ehkä joudun huomenna testin ostamaan, eihän tässä hermo kestä! :LOL:
  4. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Ei hyvältä näytä täälläkään. Aamulla heräsin lupaavasti pahoinvoivana, mutta sitten pöksyistä löytyi ruskehtavaa limaa ja nyt jo vähän tummaa vertakin. Taisi siis olla vain alkavaa hormonitoiminnan palautumista kaikki nuo mun " raskausoireet". Katkera pettymys nyt päällä. Ei tule enempää vauvoja...
  5. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Virkki: uskaltaa kysyä :D Meillä siis mies ei ollut koskaan halunnut lapsia ja tämän nykyisen vauvan ilmoitellessa tulostaan oli hänellä asiassa hieman nieleskeltävää. Raskausaikana hakeutui vasektomiajonoon, ettei vaan enempää pääse vahinkoja sattumaan ja kun molemmat jo ollaan 40+, mutta pojan...
  6. vikuriina

    40+ so what wol.13

    Heippa! Jospa mä nyt tänne uskaltautuisin varovasti kuumeilemaan, kun en jaksa enää yksikseni jännätä. Ikää on 41 vuotta ja meillä on 3kk ikäinen vauva, joka on edelleen täysimetyksellä. Olin bongaavinani ovulaation muutama viikko sitten ja aiemmin samana päivänä sattui olemaan seksiä. Myös...
  7. vikuriina

    Virkattu vaunuverho ja kaventaminen

    Esim. pylväitä virkkaat reunasta kaksi yhteen aina kerroksen alussa ja lopussa, näin se kapenee kerros kerrokselta. Tai siirryt piilosilmukoilla eteenpäin ja jatkat siitä. Vaikea neuvoa tarkemmin, kun ei tiedä millaisilla silmukoilla teet.
  8. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa! Tulin vain pikaisesti päivittämään, että meille syntyi ihana pieni poika sunnuntaina 3.12. iltasella, 3570g ja 49 cm. Nopeasti sujui synnytys ja kaikki meni hyvin. Luomuna mentiin, ammeessa ehdin kölliä vajaan tunnin. Tulen kertomaan tarkemmin jahka ehdin. Tänään kotiuduttiin ja nyt...
  9. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Neuvolasta kotiutuneena jälleen... Terkka tokaisi mut nähdessään, että sinä se jaksat vaan uskollisesti tänne tulla :LOL: Oli pakko todeta, että en olisi ikinä uskonut tämän menevän näin pitkälle... Tarkastuksessa oli kaikki hyvin, vauva on kuulemma hänen arvionsa mukaan "normaalikokoinen"...
  10. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Armaat kanssaodottajat :D Ei ole helppoa tämä loppuaika ei. Eilen supisteli epäsäännöllisesti aamusta asti, sellaisia vatsaa kiristeleviä supistuksia, joita en pitänyt vielä minään. Iltaa kohden ne alkoivat kuitenkin napakoitua ja tuntua jo selässäkin joten ajattelin, että ehkä nyt ollaan...
  11. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hurjasti onnea Roxanne! :love::love::love: Arvelinkin, että olet päässyt synnyttämään, kun ei hetkeen ole mitään kuulunut :) Kiva kun jaksoit kirjoittaa synnytyskertomuksenkin. Täällä vielä odotellaan omaa vuoroa. Tähtäsin niin kovasti synnytystä kahden edellisen pojan syntymän mukaan...
  12. vikuriina

    Avautumisvaihe ammeessa, kokemuksia?

    Kiitos vastauksesta :) Kuulostaa hyvältä. Mullakin on tavoitteena mahdollisimman luomu synnytys. Edellinen (kolmas) synnytys meni jo pelkällä lämpimällä kaurapussilla selässä, mutta loppu avautumisvaihe olikin sitten ihan hirveää tuskaa ja amme voisi olla tosi hyvä vaihtoehto tässä. Nopeuttaisi...
  13. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa! Yhdessä koossa täällä juu... Hannele kyseli imetyksestä ja valitettavasti pakko myöntää, että kyllä se alku vaan kaikilla kolmella kerralla on samanlaista tuskaa ollut...:rolleyes: Ensimmäinen kuukausi siinä yleensä menee, ennen kuin rinnanpäät alkaa tottua touhuun. Monesti joutui...
  14. vikuriina

    Avautumisvaihe ammeessa, kokemuksia?

    Elikkä missä vaiheessa ammeeseen vielä pääsee? Tarkoitus kun on olla avautumisvaiheessa mahdollisimman pitkään kotona, eli pääseekö ammeeseen vielä jos on jo kohdunsuu reilusti auennut? Esim. edellisessä synnytyksessä olin jo 7cm auki sairaalaan mentäessä. Tays on synnytyssairaala ja ammeeseen...
  15. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kattisen vauva-arki kuulostaa vallan ihanalta! :love: Mukavasti olette saaneet asiat pyörimään. Vähän alkaa itseä jo jännittää miten täällä lähtee arki kulkemaan sitten vauvan kanssa, kun mieskin tekee kolmivuoroa. Erityisesti nuo nukkumajärjestelyt mietityttää, kun olen tottunut kahden...
  16. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kalabaliikille suuresti onnea!!! :love::love: Ihanaa, kun kaikki hyvin ohi ja odotus on saanut täyttymyksensä :love: Kyllä tätä tapahtumaa odotellaan täälläkin jo NIIIN kovasti! Tänään on tasan kuukausi laskettuun aikaan, mutta mun mielestä pari viikkoakin riittäisi :D Kyllästyttää tän mahan...
  17. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa taas pitkästä aikaa! Radi diagnoosi tuntuu olevan täällä lähes kaikilla! :eek: Mulla ei ainakaan ollut mitään oireita kuten janoa tms, mutta toisaalta eihän mulla ollut kuin tyyliin joku yksi arvo pykälän koholla. Itse pidän näitä radi diagnooseja useimpien kohdalla lähinnä hätävarjelun...
  18. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    HH:lle hurrrjasti onnea!!! :love: Ihanaa, kun odotus ja synnytys onnellisesti takana ja nyt saa nauttia siitä vauvasta :love: Kovasti odotan jo itsekin tuota aikaa, vielä olisi 10 viikkoa jäljellä... Tänne ei mitään erityistä. Vatsa on kasvanut hurjasti ja suoraan sanottuna alkaa jo hiljakseen...
  19. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tiistaita! HH:lta ei kuulumisia...ootellaan...:love: Roxanne kysyit vaunuista, niin Hartanin Topline X oli mun valinta. Semmoset "normaalin näköiset", nelipyöräiset... en ole lämmennyt näille kolmipyöräisille avaruusvankkureille sitten yhtään, vaikka varmasti ovat oikeissa olosuhteissa...
  20. vikuriina

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heipat taas! Jimimalle tervetuloa joukkoon ja hurjasti onnea nyt tähän odotukseen! :love: HH Ei tuossa työssä paljon ole mahdollisuuksia keventää, mutta nyt kun reilut kaksi viikkoa töitä alkaa olla loman jälkeen takana, niin olen huomannut, etteipä otakaan enää selän päälle juuri lainkaan...

Yhteistyössä