Hakutulokset

  1. Amelia :)

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Minulla siirtyi la joulukuun puolelle, joten siirryn joulukuun ryhmään keskustelemaan!
  2. Amelia :)

    Joulukuiset 2018

    Moikka! Kävin tänään nt-ultrassa ja la siirtyikin joulukuulle, vuoden viimeiselle päivälle :) Olen ollut tuolla tammikuisissa, mutta voisin loikata tänne, jos mukaan mahtuu? Amelia :) / 33 / 31.12 / HUS / 2.lapsi
  3. Amelia :)

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Ensimmäisessä neuvolatapaamisessa ei kyllä tosiaan oikein mitään tapahdu :( Joskus olen kuullut, että ovat kuunnelleet sydänääniä, mutta riippuu ilmeisesti kovasti siitä, kuinka hyvät välineet neuvolassa on. Itselläni ei kyllä ole kuunneltu, mutta voihan sitä kysyä! Kaksi viikkoa aikaa...
  4. Amelia :)

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Täällä kanssa olisi yksi odottaja lisää. Varhaisultrassa käyty ja syke löytyi, niin uskalsin tulla tännekin :) Meillä on reilun vuoden ikäinen lapsi ja jännittää kyllä aikalailla miten menee sitten kahden lapsen kanssa, vaikka suht helpolla ollaan esikoisen kanssa päästy. Onko muilla toista...
  5. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyi aivan ihana poika viikonloppuna <3 <3 <3. Lapsivettä tosiaan alkoi torstaina tihkua ensin vähän (kun tännekin aiheesta kirjoittelin) ja päivällä enemmän. Illalla käytiin päivystyksessä ja saatiin vielä mennä yöksi kotiin, mutta käskettiin palata perjantaina aamulla. Supistukset...
  6. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea Vauveli Vanhalle <3 Tänään 37+3 ja vaikkei mitään supistuksia tms ole ollut niin alkaa jännittää aika paljon! Onko muilla lisääntynyt valkovuoto? Mulla on sekä sellaista paksua että ihan vesimäistä. Aamulla oli niin paljon tullut ihan sitä vesimäistä, että melkein jo pelästyin ja aloin...
  7. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kiitos vinkeistä! Täytyy vähän kokeilla, kun kotoa löytyykin spivasti talja ja muutamia suurempia peittoja :)
  8. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Käsitin, että streptokokki-testi otetaan Helsingissä vasta synnytyksen yhteydessä. En kyllä tiedä miksi vasta silloin. Nyt alkaa olla pienet vaatteet ja petivaatteet pestyinä :) Lakanat ajattelin nyt ensimmäisellä kerralla silittää vaikka tämä tuskin tulee toistumaan :D Mitäs pakkailette...
  9. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Paljon paljon onnea Pupumama <3 ihan hurjaa! itse juuri ajattelin ettei varmasti paljon ennen toukokuun puoltaväliä mitään tapahdu mutta tässä taas muistutus, ettei voi koskaan tietää!!
  10. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mulla alkoi myös äippäloma juuri :) Nyt totuttelua tähän uuteen arkeen.. Oon kyllä onnistunut sopimaan kaikkia kivoja menoja ja juttuja, joten himassa hengailun lisäksi ohjelmaakin onneksi on. Ensi viikolla ajattelin alkaa pesemään vaatteita ja muita. Jotain pientä tarviketta vielä puuttuu...
  11. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Ollaan kanssa löydetty tosi hyvin tavaraa tori.fi kautta :) vähän maku vaan meni, kun ostettiin "hyväkuntoiseksi" ilmoituksessa mainittu Brion pinnasänky ja kotona huomattiin, että pohjasäleikössä oli hometta reilusti. Lähetin myyjälle viestin, mutta ei vastannut mitään, joten oli tietoinen...
  12. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Loistava hankintalista Ironmom :) oli paljon apua siitä! oon tässä kauhistellut, että kuinka paljon lasten pussilakanat maksaa! aika vaatimattomilla kuoseilla varustetuista pitäisi maksaa enemmän kun perus aikuisten versioista. Onko jollain vinkkiä, että mistä kannattaisi ostaa? Meillä on nyt...
  13. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Onnea Mikayla!! Ihana kuulla, että kaikki hyvin :) Tuntuu hullulta ajatella, että periaatteesa vauva voisi jo syntyä, kun olen jotenkin koko ajan kuvitellut että menee varmasti yliaikaiseksi ja vielä on pitkä aika odotella. En ole edes vielä tilannut äitiyspakkausta, mutta sen teen nyt...
  14. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    En ollut edes osannut ajatella, että tietysti tarvitaan myös imetykseen soveltuvia paitoja ja puseroita. Täytyy alkaa hieman katsella sellaisiakin! Olo täällä yhä hyvä, jumpassa jne. voinut käydä suht normaalisti tiettyjä liikkeitä tietysti varoen. Enää alle kolme kuukautta laskettuun aikaan...
  15. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Tänään 25+0 jee! aika hurjaa ajatella, että enää reilut kolme kuukautta jäljellä :) kantoliinoja/reppuja ei ole vielä ajateltu, mutta kiva lukea niistä täältä. Täytyy harkita ja tutustua aiheeseen. Meille tulee newborn set tripp trappiin, joten mietin, että ehkä en ainakaan heti osta muuta...
  16. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Pesänrakennus ja siivoilu ollut täälläkin tammikuun aiheena :) Ekoja juttuja ollaan nyt ostettu, mutta paljon kyllä vielä hankkimatta.Tori.fi on koko ajan kyttäyksen alla, mutta osa tavaroista ja vaatteista ostetaan kyllä uutenakin. Olo on yhä hyvä eikä kummepia vaivoja onneksi vielä :)...
  17. Amelia :)

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Hyvää uutta vuotta :) Kävimme rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan kunnossa. Poitsu oli kyllä vähän huonossa asennossa kuvia ajatellen ja päätin nyt varata helmikuulle Brunolle ajan. Jos alkaa kaduttaa niin perun sitten ajan, mutta eiköhän sinne sitten olla menossa :)
  18. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Ultrassa kaikki vaikutti hyvältä ja normaalilta. Poikalupaus saatiin <3 Ensimmäinen vaate ostettiin ultran kunniaksi, mutta muita hankintoja ei vielä ole tehty. Selvitystyötä tarvikkeista tehty sitäkin enemmän :D Amelia + poitsu 21+0
  19. Amelia :)

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Täällä on liikkeet tuntuneet muutaman viikon ja on kyllä huikea, joskin tosi outo tunne :D voidaanko laskea, että on tyttöolo, kun oikeastaan mahdollisia nimivaihtoehtoja miettiessä ei oikein tule kuin tyttöjen nimiä mieleen? No kyllä pojallekin nimi keksitään, jos niikseen tulee. Vajaa viikko...
  20. Amelia :)

    Pk-seudun esikoisen odottajat

    Moikka! Satuin tänne lueskelemaan keskustelua. Minulla la toukokuussa ja asustelen Haagassa. Rakenneulra on vasta ensi viikolla, mutta olen jo kovasti miettinyt 4D ultraa. Millä viikolla kävitte? Saitteko kela-korvauksen? Koitteko hyödylliseksi? Olen juuri tuota Brunoa miettinyt, kun on tutut...

Yhteistyössä