Hakutulokset

  1. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/4xWPaY Hei, selailin jonkin verran tätä ketjua ja huomasin ettei tää ole monenkaan mielestä kovin luotettava testi Sain tälläisen päivä pissasta ja on selkeesti punertava, jopa mies näki sen... Onks tää nyt sit sellai törkee viivanpaikka joita tää antaa? Vai voisko olla ihan...
  2. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos:love: Tein eilen clearbluella plussan. Vaikea silti uskoa kun on koko ajan tunne että menkat alkaa.
  3. H

    ~Elokuiset 2020~

    Hei, mä liityn mukaan. Toivottavasti ei tarvitsisi ihan heti poistua. Tiistaina sain ihan haalean haamun pregcheck testillä ja tänään clearbluen digillä plussan. Eilen olisi pitänyt alkaa kuukautiset. Koko ajan on kuitenkin sellainen olo että alkaa hetkenä minä hyvänsä. Alamahassa ja alaselässä...
  4. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei:) Molemmissa nään viivaa,mutta rfsu testissä paremmin. Toivottavasti vahvistuu. Näättekö tässä mitään? Iltapissasta dpo10. Vähän toivoton olo et voiko vielä muuttua plussaksi tästä:cry:
  5. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äh, lähtikin toi aiempi viesti ennen kuin olin ees kirjautunut sisälle :whistle:
  6. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään en muistanut aamusta testata mutta tein nyt 4h pidätyksellä dpo9 Pregchek testin. Voi olla että tänään oisin vasta dpo8...No,vielä on aikaa menkkoihin.. Loppuviikosta pitäisi vasta alkaa Tuntuu vain jotenkin että kaikki alkaa saamaan jotain haamuja näkyviin dpo8 tai viimeistään dpo9...
  7. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä saattaa pc haamuilla. Eroa eiliseen testiin on havaittavissa. Dpo8 vasta niin on hyvin aikaa lähteä tästä tummenemaan. Koitin saada kuvaan mutta ihan mahdotonta hommaa. Viivanpaikastakin saa selkeemmin kuvan kun jää sellainen tyhjä harmaa kolonen näkyviin. 30minutes later: Pakko oli...
  8. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa, hyppään jännäilemään tänne kuukauden tauon jälkeen. Onnittelut plussanneille näytti olevan aika monta +:love::love: Tänään on dpo7 ja aamulla tuli testattu jo yksi pc, ihan uittamisen ilosta. Kuinka moni yllättyy että oli nega? Pari päivää on ollut tosi varma tärppi fiilis, eilen oli...
  9. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ootko testannut tänään? Mulla on kanssa kp23, mulla ovis on ollut vasta kp14 ja tänään dpo9:barefoot: mun tekis mieli käydä ostamassa testejä :ROFLMAO:
  10. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en millään malttaisi olla testaamatta tuon vuodon takia. Nyt siitä ois suunnilleen kaksi vuorokautta. Ja tuli tosiaan vaan yhdellä vessa reissulla paperiin ja loppui siihen. Tänään dpo8 pc näyttää tältä, paljoa mitäänhän ei edes voi olettaa vielä näkyvän mut oisko siellä jotain? o_O:ROFLMAO:
  11. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä tekisin vielä ainakin jonkun toisen. Pregcheck liuskat on ainakin ihan hyviä testejä. Hintakin edullinen:). Mä sain viime kierrossa samalla testillä haamun,mutta menkat tuli kuitenkin. Oli pari päivää myöhässä, että olisiko sit ollut kemiallinen - en tiedä. Mut tosi paljon luin huonoja...
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä näen myös tässä aika selvän viivan, tällein kuvassa viiva näyttää aika harmaalta tosin. Mikäs kp/dpo sulla on menossa, mennään varmaan aika samoissa? Mulla on Dpo8 ja Dpo6 tuli pikkuisen verta myös ja torstaina pitäisi alkaa menkat.. :rolleyes:Toivottavasti lähtee vahvistumaan viivat:love: :)
  13. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka, täällä jännäillään taas kanssa. (y)Kiinnittymisvuotoa(ko)? Dpo6 alavatsalla kipua ja paineen tunnetta. Dpo7 vessakäynnillä kirkasta verta muutan tipan verran paperiin. Ja oletetusta Oviksesta suunnilleen viikko. Kuukautististen pitäisi alkaa vasta 3.10 Mitä muuta voisi tälläinen vuoto...
  14. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka! Plussasin maaliskuussa, mutta valitettavasti se meni kesken ja ollaan nyt yritetty uudestaan toukokuusta alkaen. Rfsun testillä tein viimeks ekan haamun, joka ainakin silloin antoi paljon vääriä viivoja. Osaisko joku sanoa antaako se vieläkin vääriä useesti? En ehtinyt vielä lueskelemaan...
  15. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä nään tässä jotain? Onks se vaan viivanpaikka? Mulla oli viime kesänä sillai että kuukautiset alkoi kp20. Kesti normaalisti 3 päivää, loppui ja muutaman päivän päästä alkoi taas tiputtelemaan. Tein sillon pc selvän plussan, joka lähti haalenemaan parissa päivässä. Eli oli jo mennyt kesken...
  16. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jätin juuri ton clearbluen eilen ostamatta koska mäkin olen sillä saanut syksyllä plussan vaikka en raskaana ollutkaan :poop: Tänään olisi tehnyt mieli käydä aamulla nappaamassa testi kaupassa, mutta ainoa myyjä oli sama kuin eilen niin en kehdannut :oops: Pelottaa että menkat alkaa kuitenkin...
  17. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä tais rfsu pitää paikkansa aamusta asti piti pidätellä et sai tehtyä miehen tuomat pc:t
  18. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä tein muutaman näitä rfsu puikkoja syksyllä ja silloin ei tullut mitään haamuja vaikka miten päin koitin käännellä että ois edes jotain näkynyt (n) Oon siis saanut haamut onestepin ja pregchekin (2kpl) testeihin ja sit tänään tähän. Mulla pitäis alkaa menkat tänään illalla tai huomenna...
  19. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän siinä näkyy viiva. Näkyyks se viel kuivana kanssa? Mä oon kanssa tulossa kysymään samaa saman testin kanssa Lähi kaupassa ei ollut muita kuin tätä ja kalliimpi clearblue josta oon ainakin lukenu että se antaa vääriä plussia, niin otin sitten vaan halvemman. Koitin selata nopsaan tätä...
  20. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä yksi plussan kuvat silmissä..Näkiskö joku muu tässä testissä jotain? Toinen kuva on samasta testistä muokattuna. Testi on erittäin herkkä OneStep 10mlU ja tänään dpo 8. Tyhmänä piti mennä viimeinen testi tekeen kaapista vaikka ois hyvin voinut oottaa viel pari päivää.

Yhteistyössä