Hakutulokset

  1. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    On kyllä hiljentynyt tämä saitti. Vähän surettaa jos kuivuu kasaan kokonaan. Itse en facen puolelle kuitenkaan halua. Itselläni on rakenneultra tulevana maanantaina. Lähinnä tällä viikolla jännitin että joudunko perumaan kun yhden lapsen jouduin viemään korona-testiin. Mutta onneksi oli nega...
  2. Rai-da

    Syyskuiset 2021

    Mä päätin tänne kirjoittaa vaikka viikkojen mukaan kuulun lokakuisiin. La on 7.10, mutta tullaan käynnistämään viimeistään rv 38. Joten syyskuun puolella tämä syntyy. Muutenkin tuo lokakuisten ryhmä on tainnut siirtyä facen puolelle. Itse en nyt sinne halua. Ja täältäkin saan vertaistukea...
  3. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Täällä viime viikolla kävin ylimääräisen reissun äitipolilla. Sain vihdoin lähetteen sokereiden takia, ilman rasitusta. Huh, olen tyytyväinen. Ja insuliinit tuli käyttöön heti, ja siihen olen myös tyytyväinen. Oma olo on olllut nyt huomattavasti parempi sen jälkeen. Aamupaasto on ollut muutaman...
  4. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Vastaanpa näihin radi-juttuihin. Eli tämä on nyt minulla jo 5. radi-raskaus. Elintavat ovat aina olleet terveelliset. Liikun paljon ja paino ollut aina normaalirajoissa. 3 radia mennyt ruokavaliohoidolla ja kotimittauksissa ei ole ollut mitään poikkeavaa. Nyt vasta näissä 2:ssa radiraskaudessa...
  5. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Täällä tuli eilen rv 15+0. Eli tänää tietenkin 15+1. Huikeaa kun näyttää konkreettisesti että noin 40% kulunut raskaudesta!! Pahoinvointi on paljon helpottunut. Muistan vain syödä tiheään. Mikä diis tarkoittaa päivällä vähän reilu 2 tunnin ruokailuvälejä. Näin pysyy sokeritkin tasasempina...
  6. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Hei luinkin vasta tämän viestin nyt. Aivan mahtavaa ja helpottava tieto!!! Mutta ihmisen vastuulisuutta kyllä kuuluttaisin perään. Mutta ihanaa että sinä voit huokaista helpotuksesta nyt.
  7. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    No onpa nyt kumma tilanne että ei ole karanteenissa? Ja tosi ikävä yhteensattuma että oot vielä ollut kontaktissa ihmiseen. Toivotaan että hällä ei ole ja/tai sinä et sitä saa. Itse on täytynyt tässä vähän kovettaa itsensä että teen parhaani etten altistu, mutta sillehän en sitten mitään voi jos...
  8. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Onpas ollut kivan vilkasta ja uusia viestejä on tullut. Täällä mennään tänään rv 14+0. Huikeaa kuinka aika juoksee. Reilu viikko sitten tosiaan kävin ultrassa ja siellähän köllötteli pieni ihme. Jotenkin tuli jo suuri rakkaus tuota reilu 6cm pituista ihmisen alkua kohtaan. Itsellä nuo ultrat...
  9. Rai-da

    Lokakuiset 2021

    Hei kaikille. Täällähän on jo kivat keskustelut. Ajattelin ensin että näin uudelleen odottajana en liittyisi mukaan, vaan kävisin aina lukemassa teidän juttuja. Mutta nyt sitten päätin että liityn tämne mukaan. Facebook-ryhmiin en halua. La olisi itsellä 8.10. Ensimmäinen neuvolakäynti on...
  10. Rai-da

    Kesäkuiset 2019

    Moi. Olisin tosiaan faceryhmään halunnut mukaan, mutta laitoinkin viestiä tuosta uudesta. Mut saa lisätä tänne myös. Eli Rai-da/la 20.6/8.lapsi/K-PKS Tosiaan 8. tulossa ja silti tämä on aina yhtä uutta ja ihmeellistä. Pahoinvointia on ollut oksentamiseen asti. Mutta väheni kun vitamiinia...
  11. Rai-da

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Meillä "pieni" myös jo syntynyt :love: 20.5.2017/ rv 40+5/ 4135g ja 52,5cm/ poika Tullut niin tuonne facebookin puolelle kirjoteltua, niin tämä jäänyt. Mulla supisteli 2 päivää 15min välein. Olivat tosi kipeitä enkä saanut nukuttua. Synnärille kun soittelin meinasivat että on...
  12. Rai-da

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Moi!:) Enpä ole aikoihin täällä käynyt. Onnittelut jo vauvan saaneille <3 Jaa. Omaa napaa. Täällä eilen tuli 40+0. Sen kunniaksi vedin rauhallisen äitienpäiväviikonlopun päätteeksi kunnon hormoni-itkut. Aattelin että eikö tämä nyt hyvänen aika synny ennen la:ta kuin sisaruksensa. No ei. Ei...
  13. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mulla ei oo nyt viimisimmissä vedet menneet kuin vasta ennen ponnistusta. Mutta oletan että jos vedet menee niin mitä nopeampaa sen parempinkun menee synnärille. Koska silloinhan kalvot ei suojaa vauvaa. Mutta en kysynyt kyllä vartavasten asiaa.
  14. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    No niin. Äitipolilla käyty vihdoin tänään, kun jouduin tiistain ajan perumaan. Mahatauti!!! Voi taivan en toivo kenellekään loppuraskaudesta sitä!! Etenkään näin rajuna kun itselleni tuli. Oksensin yhtäjaksoisesti 8 tuntia. Jokainen oksentaminen sai järkyttävän kivun mahassa aikaan että...
  15. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Huomenna tasan rv 36+0. Ja kappas. Perjantaina tuli kylään mahatauti. Tai lapsilla osalla on ollut maha ihan löysällä. Ja sitten perjantaina yksi oksensi mahansa tyhjäksi. Tämä lapsi kyllä oksentaa limaisenakin helposti. Nyt sitten odoteltu että tuleeko muillekin. Itselläni meni maha taas ihan...
  16. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea @pupumama :love: Facessa tosiaan monikin vauva päättänyt yllätäen tulla. Mutta on tuo ryhmäkin iso, että kyllä suhdelukujen mukaan pitäisikin monia syntyä ennen. Itsellä poksui maanantaina rv 35, nyt siis 35+2. Lähenee se täysaikaisuuskin itsellä. Mutta mä uskon että mulla menee rv 38...
  17. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Mulla isoimmat vauvat on olleet ei-radivauvoja. Ja radivauvat 3 kilosia. Miehen puolelta tulee geeni isokokoiseen 4700g, niin arveli lääkäri että syy on se. Onneksi mun isoin on ollut vain 4300g, mutta toki pienempää toivon. 4kiloiset vauvat on olleet jäntevämpiä kuin nämä mun pienemmät, ja...
  18. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Moikka kaikille! Huomenna poksuu 32+0 :love: Nyt on alkanut vaivaamaan ruokahaluttomuus, ruoka ei vain maistu :oops: Tuntuu että väkisin joutuu syömään ja tekisi vain mieli raikkaita ruokia ja niitä tuntuu olevan vähän. Rautaa voisi varmaan alkaa myös tankkaamaan että saa sen korkeammalle...
  19. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    31+1 nyt. Tosiaan vaikka sf huitelee ylälukemissa niin vauva oli viimeviikolla edelleen viikkoihin nähden pienempi, että ihan jättivauvaa tästä ei taida tulla. 3kiloinen ehkä. Ja huomaa kyllä että vauvalla on tilaa olla koska majailee poikittain alavatsalla ja tuntuu kääntyvän ympäri vähän...
  20. Rai-da

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Enpä tosiaan ole käynyt ja en tuota tiennytkään akupunktiosta että eka kerta ei välttämättä auta. Sama varmaan vyöhyketerapiassa että parempi jos on useampi kerta.

Yhteistyössä