Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Eipäs oo tullut kirjotettua pitkiin aikoihin mitään. Noi lapset pitä kyllä sen verta kiireisenä ja mulle on iskeny migreeni, joka vie voimia aika lahjakkaasti. Mitään ihmeempiä ei kuulu. Vauva liikkuu ja kontrolliultraa odotellaan. Aika tuntuu juoksevan kauheaa vauhtia. Migreenin takia nyt...
  2. E

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Minusta on tullut onnekas, koska vauva siirtyi rt-tarjontaan ja mun issiaskivut sekä närästys helpotti sitä myötä hiukan. Hitsin outoa! Vatsallaan ei oo voinu nukkua ihan alkuraskauden jälkeen. Tulee huono olo. Selälläänkään ei voi. Tykkään nukkua oikealla kyljellä mutta vaihtelen kyljeltä...
  3. E

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Pienesti kuulumisia eli valitusta valittamisen perään. :D Issias vaivaa kovasti. Paikoillaan oikealla puolella ja liikkeessä kipu iskee vasemmalle. Esikoisesta kävelin kepeillä tässä vaiheessa. Kakkosta ja kolmosta odottaessa ei ollut vaivaa ollenkaan. Nyt sitten taas. En vaan tiiä miten tuun...
  4. E

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Poksista poks 24+0. Olen yksiä vaunuja katsellut mutta mistään ei oikein löydy käyttökokemuksia kyseisille peleille niin en tiiä uskaltaako sitten ostaa. Höh. Ei olla vielä ostettu mitään. Parit sukat kerran, että saatiin joku ale. Mun äiti osti popista semmosen haalarin. Ihana. Tuolla se...
  5. E

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Eilen oli neuvola. Kelajutut katsottiin ja normijutut katsottiin. Paineet on pysyneet nyt iha ok (113/63) päivittäisellä pienellä salmiakkiannoksella. Ei tarvii pelätä, että pyörryn lasten päälle tai lapsi sylissä. Painoa on tullu 5kg lähtöpainoon. Sf-mitta teki melkein seinäjyrkän nousun...
  6. E

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Miepä laitan kaikista rakenneultran painoarviot ja syntymäpainot ihan itseäni varten. :D 1. 21+1 (ultran mukaan 20+3) arvio 326g, syntymäpaino 3185g (40+4) 2. 21+1 (ultran mukaan 20+6) arvio 373g, syntymäpaino 3300g (40+2) 3. 22+2 arvio 496g, 26+2 arvio 860g, 32+6 1.8kg, 35+3 2.6kg...
  7. E

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Täällä ei oikein ole mitään kirjoitettavaa. Poden flunssaa ja oon aika poikki. Hyvä, että saan lapset hoidettua. Hankintoja en ole vieläkään uskaltanu tehdä. Mie en ymmärrä mistä tämä pelko kumpuaa. On todella ahdistava olo ja yritän tehdä sille jotain mutta en vain tiedä mitä tehdä. Vointikin...
  8. E

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Meillä on kolmella lapsella vain yksi pariskunta, jotka ovat olleet yhdessä jo yli 30 vuotta. Muut ovat kyllä myös parisuhteissa ja naimisissakin mutta on vain se läheisempi pyydetty kummiksi. Ollaan aika varmoja jos heillä ero tulisi niin toisen kanssa ei oltas missään tekemisissä mutta tuon...
  9. E

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Musta tuntuu, että valittamalla mun olo vaan pahenee. Siks yritän jättää sen minimiin. Mutta jotenkin on semmonen olo, että kyllä tästä noustaan vielä. :D Täällä poksuupi viikot 19+0 ja viikko, siis oikeesti viikko, ja on puoliväli. En vaan ymmärrä miten tää yhtäkkiä on menny niin nopeesti...
  10. E

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Yyh. Liitoskipuja. En enää koskaan aliarvioi kenenkään liitoskipuja. Kyllä, olen sortunut ennen siihen. "Ei ne nyt niin pahoja voi olla". Joo eipä. Näin ne pilkat sattuu omaan nilkkaan. Täällä itkettää kaikki. Mitään leffaa ei voi katsoa itkemättä. Osa mainoksista liikuttaa. Kaikki ihmisten...
  11. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Poksista poks 18+0. Pari hassua viikkoa ja paukkuu puoliväli. Ihan uskomatonta. Ultraan olis vielä kuitenkin reipas kolme viikkoa. Mun on varmaan pakko lähtee housuostoksille. Mulla on kahdet housut, jotka menee jalkaan ja toiset aina pesussa/märkänä ja toiset sit likasena jalassa. Yöks. En...
  12. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Täällä alkas äitiysvapaa 2.5, varhennettuna sais alottaa 5.4. Kotona olen lapsia hoitamassa eli ei sinänsä vaikuta mitenkään. Rahamäärä vähän isompi kyllä.
  13. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Tuun vaan POKSUMAAN 17+0 :love:
  14. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Huh huh. Arki on palannut meidän huusholliin. Ihanaa. Mutta sairastelut jatkuu, kuopuksella siis kolmas kuuri korviin menossa. Keskimmäisellä autto kolmas kuuri joten toiveet korkealla tälläkin kertaa. Hiustenvärjäämistä en ole nyt tehnyt mutta se johtuu siitä etten ole päässyt kampaajalle ja...
  15. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Tänään ollu ihan jäätävä päänsärky. Ihan peräreiästä tämmönen sänkyyn vetävä särky. Lapset vahannu piirrettyjä lähes koko päivän. Mutta onneks mies vei ne ulos, kun tuli ja ovat edelleen. Ja siis oikeesti. Joulu on ens viikolla. ENS viikolla. Mitä hittoo ja missä välissä. Kuusi pitäs hakea, eka...
  16. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Me ei tiedetty kahdesta ekasta mutta kolmannesta tiedettiin. Mies ehkä haluaisi vähän kysyä mutta mie en joten tehdään kompromissi ja EI kysytä. :whistle:;)
  17. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Täällä ei sairastelut helpota. Huoh. Raskaus menee todellakin tällä hetkellä ihan sivussa mutta POKS 15+0 tänään. :love: Aikooko kaikki selvittää sukupuolen? Ollaanko me ainoat, jotka odottaa synnytykseen asti? :whistle:
  18. E

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Minun lasketun ajan voisi muuttaa 7.6 :) Eilen oli ultra. Vauva ei paikoillaan ollut ja oli vaikeaa saada mittoja ja kuvia. Kaikki kuitenkin hyvin. Mitään riskilukuja en tiiä. Täällä pidetää sairastupaa edelleen. Lapset oli jo parempia mutta eilen alottivat kuumeilun uudelleen. Ei oikein...
  19. E

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Täällä pidetään semmosta sairastupaa, ettei ajatuksia ja aikaa oikeen liikene tänne. Toivon, että pian alkas helpottamaan. Ainaki itellä niin jaksais paremmin hoitaa kipeät lapset. Tissit kipuilee ja mitkään liivit ei sovi. Ihan uutta meikäläiselle vaikka neljäs tulossa onkin. Mun yskä on iha...
  20. E

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mie taas veikkailen, että ei keritä saada uutta. Eikö sitä pidä hakea aika paljon aikaisemmin entä on laskettu aika? Pitkälle kevääseen ne jako tänäkin vuonna vissiin sitä edellistä pakkausta. Tietysti riippuu myös menekistä ja toivon, että kerittäs saada uusi mutta otan myös sitten vaikka ei...

Yhteistyössä