Hakutulokset

  1. T

    Tammikuiset 2020

    Varovasti huutelen täältä, taitaa siellä sittenkin vielä olla joku kyydissä! Viikonlopun aikana raskausoireita ilmaantunut ja viiva tikussa vahvistunut. Tänä aamuna kävin antamassa virtsanäytteen ja oli vahvasti positiivinen! <3 Kylläpä tekisi mieli sinne Facen ryhmään tulla. Vieläkö siellä on...
  2. T

    Tammikuiset 2020

    Täällä taitaa olla joko kemiallinen tai muuten menossa kesken Viiva oli aamupissasta enää niin haalea että sitä hädintuskin näkee. Soittelin neuvolasta pissatestin labraan (terkka oli sitä mieltä että vielä ei kannata ottaa verikoetta). Ja sen testin tulos oli epäselvä, ei ilmeisesti nega eikä...
  3. T

    Tammikuiset 2020

    Varovaisesti täälläkin odotellaan tammikuun vauvaa...❤️ Aiemmin esikoinen 10/17. Kuukautiset myöhässä nyt 3pv, testasin ekan kerran perjantaina negan. Tänään maanantaina kun ei vieläkään menkkoja kuulunut, tein aamupäivällä hailakan haamun joka jäi kummittelemaan ja piti lähteä ostamaan digi...
  4. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Päivittelempä minäkin välillä kuulumisia, oon käynyt täällä kyllä päivittäin lueskelemassa mutta jostain syystä en ole kirjoitellut. Täällä menossa siis kp 27/~32. Dpo 11 laskelmieni mukaan. Koko tämä lähes kaksi viikkoa on ollut ihan hirveää piinaa. Kaikenlaisia epätavallisia tuntemuksia on...
  5. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi @jenetsu , paljon voimia! :cry::love: @ajatuksissa Sama homma täällä, ei tuu tikkuun viivaa. Tosin alotinkin tikuttelun vähän liian aikasin ehkä, olis pitänyt tänään vasta alottaa. Millasia tehokeinoja teillä on käytössä? Greippikuuri? Punkku? Vitskuja? Mitä muuta?
  6. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mullakin ennusteli johonkin perjantaille, mut on sellanen tunne et vois olla jo aiemmin. Mäkin ajattelin tänään antaa miehen olla rauhassa, ja huomenna sit hyökkään taas vietellen kimppuun (y) Onks toi womanlog joku appi? Käytättekö muut jotain sovelluksia? Ite oon vaan merkkaillut kännykän...
  7. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @pehmis26 Meillä taitaa olla samat kp:t menossa? Mulla tänään kp13. Kierto on jotain 32 ja 34 päivän välistä yleensä. Vieläkö tikuttelet? Mulle tuli tänään Raskauskeijun lähetys (suosittelen! Tilasin lauantaina ja tänään jo tuli), täytyy tänään kokeilla vielä millasta viivaa testi antaa.. Tänään...
  8. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hymiöt jäi! (y):LOL:
  9. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Nano89 Jos tuo sun nimimerkin vuosiluku viittaa syntymävuoteen, niin ollaan saman ikäisiä. En bongannu sua tosta listasta, onko teillä pitkäkin yritys takana? Tsemppiä teille myös
  10. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @pehmis26 Sama homma hei täällä, olin päättänyt että en mainitse miehelle mitään siitä että tällä viikolla pitäis hommailla. No meninkö möläyttämään? Menin. Ohimennen sanoin eilen ja nyt harmittaa. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että pupuilut onnistuis suotuisasti tällä viikolla, eikä mies...
  11. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussanneille! (y) Täällä odotellaan kuumeisesti ovista. Nyt menossa kp11/34. Tilasin Raskauskeijulta lisää ovistikkuja ja muutaman r-testin, toivottavasti ne tulis alkuviikolla niin pääsisin hyödyntämään niitä. Hirveästi mietityttää, että kuinka usein sitä seksiä pitäis nyt sitten...
  12. T

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! Täällä esikoisesta haaveileva kuumeilija. Jätin pillerit pois huhtikuussa, pillereitä olin syönyt kymmenisen vuotta. Ollaan miehen kanssa seurusteltu melkein 6 vuotta, jouluna kihlauduttiin ja huhtikuussa päätettiin antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Oikein yrittämällä ei olla...

Yhteistyössä