Hakutulokset

  1. J

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Ainiin en oo täällä muistanut käydä vauvoista onnittelemassa, eli onnea siis teille vauvan saaneille :barefoot::love: Täällä ei mitään erikoista, päivät kuluu eikä vauva vielä halua syntyä :ROFLMAO: Jos ironmom yhtään mietityttää että pitäiskö tulla faceryhmään, niin lämpimästi suosittelen :)...
  2. J

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Paljon onnea Amelia ja Shagrathina :):love::barefoot:
  3. J

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onnea kaikille vauvan saaneille! Teitä olikin jo useampi :barefoot::love: Jes, vihdoinkin toukokuu! Syksyllä tuntu että tähän on ikuisuus. Tosin nythän nää päivät vasta hitaita onkin :ROFLMAO: Mä oon varmaan viimenen joka synnyttää :ninja: Kuka seuraavaks? :geek::sneaky::D joavi & pikkuinen 37+2
  4. J

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Paljon onnea Vauveli vanhalle! :):barefoot:
  5. J

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Enpäs oo taas tänne jaksanut kirjoitella.. (n) Oon kyllä lueskellut mutta sitten se kirjautuminen on muka jotenkin niin hankalaa :LOL: Mitäs kaikkea täällä olikaan puhuttu. Raskausarpia ei oo tullut, oon kai niin paksunahkanen :ROFLMAO: Saa nähdä ehtiikö niitä vielä tulla. Jos tulee niin sitten...
  6. J

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onnea pupumama! :love::barefoot: Ja ironmomille paranemisia!
  7. J

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Miten nää päivät menee näin että välillä on sellaisia päiviä että voisi touhuta vaikka mitä, ja välillä taas ei pysty mihinkään (n) Onneks sentään niitä touhuamispäiviä on useammin. Pitäisi kuitenkin kai muistaa niinäkin päivänä ottaa suht rauhallisesti, ettei ainakaan omalla liialla puuhailulla...
  8. J

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Jee huhtikuu! (y) Oon tällä viikolla muistellut sitä kun teki positiivisen testin, oi että :love: Ja kohta se vauveli on jo täällä :barefoot::love: Sairaalakassin pakkaus on täällä vielä mietinnän tasolla, saa nähdä milloin sen sitten oikeasti pakkaa. Aika hyvin on kyllä päänsisällä lista...
  9. J

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Kerrankin olisi taas aikaa tulla kirjoittamaan ja pää lyö ihan tyhjää kun oon nukkunut huonosti (n) 8YW:lle tsemppiä vielä täältäkin! Ja onnea kaikille joilla on jo äippäloma alkanut :love: Ensi viikolla on taas neuvola, tuskin siellä mitään erikoista on tällä kertaa. Kiloissa menee varmaan...
  10. J

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Moikka taas täältäkin pienen hiljaiselon keskeltä! En kestä miten söpöjä nuo pienet vaatteet on :love: Oon siis nyt aloittanut vaatteidenpesurumban. Paljon kivempi niitä on ripustaa kuivumaan kuin omia tai miehen vaatteita :ROFLMAO: Tarvikkeista. Tilasin äskettäin liivinsuojia ja...
  11. J

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Onnea Mikayla! :love: Täälläkin vietettiin eilen pizzaperjantaita :LOL: Ja tänään piti tulla poksumaan 30+0! :love: Vauva hengailee välillä alhaalla ja painaa rakkoa, ja sitten saa juosta koko ajan vessassa. Välillä viihdytään sitten ylempänä ja se aiheuttaa närästystä :confused: Ja selkäkin...
  12. J

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Kivalta näytti munkin mielestä uusi pakkaus, mutta oon kyllä tyytyväinen siihen vanhaankin :) Mullakin on makeanhimoa, erityisesti kismetit! Niitä voisin syödä vaikka päivittäin :D Aika hyvin oon kyllä pystynyt hillitsemään itseni, en nyt just edes muista millon olisin viimeks sellasen syönyt...
  13. J

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Kivaa maanantaina ja uutta viikkoa! :) Oon käynyt päivittäin lukemassa, mutta en oo vaan jaksanut kirjoittaa mitään kun oon maannut flunssassa sohvalla... Kauheeta kyllä oli kun olisi heti halunnut kommentoida jotain lukemaansa :LOL: Yritän nyt muistaa kommentoida ainakin melkein kaikkea mitä...
  14. J

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Tervetuloa 8YW :) Kiva että Pähkinäpuulla on kaikki hyvin, ja onnea tyttölupauksesta :barefoot: Imetysvaatteita oon aatellut jonkun ajan päästä alkaa katselemaan. Varmaan vaan rintsikoita ja toppeja ens alkuun. Muistan jostain lukeneeni, että liivit kannattaa ottaa niin, että on kasvunvaraa...
  15. J

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Täällä ollaan jo vähän paremmin mielin :) Tai no tosi vuoristorataahan tää on, mutta ne muutama päivä meni tosi matalalla, niin sellaista ei oo onneksi enää ollut. Sokerirasituksessakin kävin, oli onneksi hyvät arvot. Yllättävän nopeasti se aika tuntui menevän kun oli lukemista mukana ja...
  16. J

    Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

    Moikka täältä, oon käyny lueskelemassa teidän juttuja, mutta en oo itse jaksanu oikein kirjotella. Oon huomannut viime aikoina selkeetä mielialan laskua (n):( Oonkin sitten nyt keskittynyt tekemään kaikkea mukavaa ja piristävää, että saisi tälle stopin. Jospa tää tästä. Pahoittelut, etten jaksa...
  17. J

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Miks mulla aina tulee näitä pitkiä taukoja kirjottelussa, vaikka kuinka yritän käydä useammin :oops::unsure: No kommentoin nyt mitä muistan, ja yritän muistaa kaiken mitä oli tarkotus sanoa :LOL: Lantionpohjalihaksia muistan jumpata säännöllisen epäsäännöllisesti, nykyään melkein ehkä jopa...
  18. J

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Kiva että täällä on paljon muitakin säästeliäitä tapauksia :LOL: Linea negraa ei oo mullakaan näkyvissä. Mahan kasvaminen on muutamana päivänä tuntunut vähän ihon kiristelynä, on saanut muistutella itseään että pitää rasvailla. Luulen, että mulle tulee kyllä raskausarpia, kun iho tuntuu...
  19. J

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Huh miten kiireinen viikko on ollut, monena päivänä oon yrittänyt käydä kirjottelemassa mutta en oo vaan ehtinyt.. Muutenkin tällä viikolla on tuntunut että hormonit on ottaneet vallan, on itketty, naurettu ja raivottu. Välillä kaikkea yhtä aikaa :mad::LOL: Kaikkea tuo miesraukka joutuu multa...
  20. J

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Hupsista, olipas taas tullut paljon viestejä :LOL: Ihan ekana onnittelut ultrauutisista, niitäkin taisi olla useampi. Painosta oli puhetta, mulla on tullut nyt n.5-6kg. Itse kotona kattelen tietty aamupainoa, ja sitten neuvolassa se onkin heti pari kiloa korkeampi taas. Varsinkin kun seuraava...

Yhteistyössä