Hakutulokset

  1. I

    Syyskuiset 2021

    Heippa kaikille! Meillä alkoi tämä uusi vuosi mahtavasti, kun tein 1.1 positiivisen testin. ❤️ Tänään tein varmuudeksi vielä toisen testin ja tuli tosi vahvat viivat. Multa poistettiin kierukka joulukuussa ja näköjään heti tärppäsi! Laskettu aika on 11.9 ja tämä on meidän kolmas lapsi...
  2. I

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Ihana juttu @Kertsi, että teit ryhmän! Pistän sulle viestiä! Mä olen myös esikoisesta salaisessa Syysvauvojen fb-ryhmässä ja se on muodostunut tosi tärkeeksi mulle. Meitä on siellä vajaa 60 ihmistä, kaikki kirjoittelee lähes päivittäin kuulumisia ja ilmapiiri on tosi ihana ja kannustava...
  3. I

    Tammikuun tarrasukat 2019

    @kettuperhe ja @knyte Paljon onnea plussista ja tervetuloa mukaan! :love: @Helmiila Okei kiva kuulla, että muillakin on lapset pienelle ikäerolla! Ja toivotaan peukut pystyssä, ettei sulla tule pahaa pahoinvointia tällä kertaa! (y) Me ei varmaan mennä varhaisultraan, vaan yritetään...
  4. I

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Moikka! Mäkin voisin tulla mukaan. Sain raskaustestistä tiistaina haamuviivan ja keskiviikkona digistä tuli "Raskaana 1-2 viikkoa." :love: Meillä on esikoinen vain reilu 7 kk vanha, joten pikkukakkonen tulossa siis aika pienellä ikäerolla! Edellisen synnytyksen jälkeen täysimetyksestä...
  5. I

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Raskaus ja parvorokko. Onko jollain kokemusta parvorokosta raskauden aikana? Mulla on tällä hetkellä tosi kurja tilanne, kun meillä töissä on nyt parvorokkoa ja mä en ole sitä ikinä sairastanut. Riski saada se on kyllä pieni ja vielä pienempi riski sikiön saada se, mutta olen silti ollut siitä...
  6. I

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Heippa pitkästä aikaa! Eilen kävin ekassa neuvolassa ja oli niin jännää jotenkin! Ei tätä vieläkään täysin ymmärrä mikä onni tuolla masussa kasvaa. :) Paljon kaikkea tuli kotiin täytettäväksi ja laskettu aikakin varmistui ja muutamalla päivällä vaihtui, eli LA 17.9. :love: Seuraavaksi sitten...
  7. I

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Tyttönen93 Pahoittelut keskenmenosta ja kaikkea hyvää teille tulevaisuuteen! Mä sain varattua ekan neuvolan 9.2 ja luulen ettei mies ehdi sinne mukaan pitkien työpäivien vuoksi. Mulla on ollut ihan järjetöntä väsymystä, eikä päivästä selviä ilman päikkäreitä. Maha on turvonnut ja ruokahalu...
  8. I

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Zelmando Voiei tosi harmittavaista, että meni noin pitkälle testin teko. :cry: Kurjaa, kun eivät heti ottaneet sua ultraan tms. Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olisi kunnossa! Paljon jaksamista ja tsemppiä! Mulla mennyt tämä viikko taas tosi väsyneenä ja iltaisin olen ollut aina niin...
  9. I

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa munkin puolesta uudet! :love: @Norway Isot pahoittelut!! :cry: Soitin eilen neuvolaan, mutta tietenkin meidän asuinpaikan neuvola oli juuri eilen suljettu eikä vaihteesta saanut mulle edes aikaa varattua. Tänään enkä huomenna ehdi työkiireiden vuoksi soittaa. Alustavasti jo mietin...
  10. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tsempit oviksien bongailijoille ja jaksamista @Siim :) @mimmi92 Se testi näytti Raskaana 1-2 eli nyt olisi 3-4 viikko menossa. :) Mä en oikein osaa näitä laskea, mutta ovis oli aika myöhään, joten pitää varmaan edes sinne päin paikkansa. :)
  11. I

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Oijoi :love: Kuinka tuo teksti saakin tämän tuntumaan edes vähän todellisemmalta! Tekisi mieli kailottaa tätä onnea koko maailmalle heti. :ROFLMAO: Kuinka aikaisin muuten aiotte kertoa raskaudesta lähipiirille, ystäville ym? :)
  12. I

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heippa! Mäkin varovasti uskaltaudun jo tänne, kun tänään sain plussan testiin. :love: Innih/23/TYKS/1.lapsi. LA 21.9. Tosiaan mä olen 23v ja mies 24v ja nyt yk 3 tärppäsi. Vauva on kaikkien toiveiden täyttymys, enkä oikein vieläkään usko, että nyt se toivottavasti tapahtuu jos kaikki menee...
  13. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Kiitos kaikille!! :):love: Täytyy vielä huomenna tehdä cb:n viikkonäytöllinen testi, jos se teksti siinä saisi tämän kaiken tuntumaan todellisemmalta. :giggle: @Siim Nyt oli yk3 menossa, kun tämä tuli. :)
  14. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Eikös ole viiva vahvistunut? Täällä mä itken ja kädet tärisee voiko tää nyt olla. :love::love::love:
  15. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mun mielestä on ihan selkeästi vahvistunut, täällä mä itken ja kädet tärisee. :love::love: @mimmi92 Okei huojentavaa kuulla, ettei sillä ole vaikutuksia sitten ja mulla on pysynyt jo aika hyvin ruoka sisällä!(y)
  16. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @nnipsu! ja @Siim Teen huomenna aamulla testin uudestaan, kyllä jännittää! :love: Muuten olisin jo varmaan tänään tehnyt, mutta en aamulla pystynyt, kun mulle iski meillä töissä jylläävä vatsatauti. :sick: Epäilen vielä norovirukseksi, kun tänään välillä ollut yli 38 astetta kuumetta ja on ihan...
  17. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @kiuski ja @Jennipä Isot tsempit täältä! Toivotaan, että teidänkin aika tulee pian! :love: ja jaksamista hoitoihin! Se kaipuu onkin tässä odottamisessa kaikista vaikeinta, kun haluaisi kaiken tapahtuvan heti tässä ja nyt! Mutta kaikella on tarkoituksensa ja kyllä teidänkin aika vielä koittaa. :)...
  18. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @N93 Voi että sentään!! Super isot onnittelut!! :love::) @pehmis26 Mä näen ainakin ihan selkeästi kaksi viivaa! Mun mielestä kyllä aivan selkeä plussa, onnea! :love: Mä ajattelin tehdä vasta huomenna aamulla uudestaan testin, kun sitten siitä haamuviivasta on kolme vuorokautta aikaa...
  19. I

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Voijee ihanaa, että teidänkin mielestä näkyy haamu! :love: Toivotaan juu että viikonloppuna saisin vahvemman viivan, jos tähän sitten uskaltaisi jo alkaa uskoa. :X3: @Fritang Mun tuntemuksien mukaan ovulaatio oli noin kp 19 ja nyt tosiaan kp 33. Eli nyt olisi tasan kaksi viikkoa vasta...
  20. I

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jee ihanaa, ettei toi haamu ole vain mun silmissä! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. :love: @kiuski Tosi kurjaa tommoset viivanpaikat! :cry: tsempit sinne! @N93 Toivottavasti et tule kipeeksi! Lepää nyt ja ota rennosti. (y) Meillä jyllää töissä kamala vatsatauti-epidemia, yli puolet lapsista...

Yhteistyössä