Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2019

    Sitä lidlin verigreippimehua minä ainakin käytin koska halpaa ,  :D voiskohan stressi vaikuttaa vaikuttaa tuohon ovuloimattomuuteen(n) Täällä kaikki etenee omalla painollaan ja ultrien mukaan ainakin rakenteiltaan tervettä vauvaa ootellaan, nyt jo rv 25 menossa joka tuntuu kyllä hurjalta...
  2. S

    Elokuiset 2019

    Mitäs sinne kuuluu nyt? :geek:
  3. S

    Elokuiset 2019

    Harmi että noin jää paska maku.haluamme kuitenkin tuosta ryhmästä tiiviin jossa voi huoletta puhua ja jokainen osallistuu. On niitä isompia ryhmiä joissa voi sitten hengata ja kommentoida joskus ja jouluna jos ei halua tai kykene enempään(y)
  4. S

    Elokuiset 2019

    Kenenkään raskaus ei oo toiselta pois, eli iloitkaa vaan silti ja julkistakaa miten haluatte, tuskin kukaan loukkaantuu toisen raskaudesta :love: eihän se mitään tahallista kiusantekoa ole iloita omastaan. Meillä oli eilen np ultra, kaikki oli oikein hyvin ja rakenteita katsottiin tosi...
  5. S

    Elokuiset 2019

    Facebookin puolella kyllä harmillisen moni kokenut keskenmenon, vaikka ne on yleisiä niin joka kertaa ahdistuu että hitto miten moni joutuu pettymään :unsure:
  6. S

    Elokuiset 2019

    Juu, moni kirjoittelee vaan fb. N puolella kun se on helpompaa :D meillä on torstaina np ultra, kovasti odotan sitä! Kotona ollaan kuunneltu sydänääniä kyllä. Mulla alkaa pahimmat pahoinvoinnit olla ohi ja kovasti odotan että vatsa alkaa näyttää enemmän vauvamahalta :geek: Siltsu ja kirppu...
  7. S

    Elokuiset 2019

    Heipparalla, välillä tännekin puolelle kuulumisia . Pahimmat olot alkaa olla takana, nyt vaan turvottaa ja janottaa:D np ultra meillä on kahden viikon päästä, kovasti odotan että näkee kirpun taas:love: kotona oon kuunnellut sykkeitä ja siellä varhaisultrassakin me käytiin, täällä ei neuvolassa...
  8. S

    Elokuiset 2019

    Mahtuu ryhmään vielä. Huutelen siellä että kaipaatte sisään !
  9. S

    Elokuiset 2019

    Meillä näkyi tänään ultrassa yksi pieni yksilö jolla sydän hakkas vimmatusti:love: ja la piti myös paikkansa. Siltsu 6+5
  10. S

    Elokuiset 2019

    Itseasiassa keskenmenon riski putoaa kolmeen prosenttiin jos viikolla 7 löytyy vahva syke, vaikkei se lupakaan mitään mutta itse haluan nähdä jo silloin että onko elämää Täällä huomenn siis luvassa tuo varhaisultra, jännittää . Siltsu 6+4
  11. S

    .

    Tervetuloa elokuisiin:love:
  12. S

    Elokuiset 2019

    Heh, ihana että on hyötyä kun jakaa tänne noita kurjiakin oloja:rolleyes: Mulla on pahoinvointia melko kovasti ja sappikipuja kans Tuntuu että kun aineenvaihdunta hidastunut niin sappi oikuttelee enemmän kun normaalisti . Mulla jännitys senkun nousee tiistain ultraa odotellessa:unsure: Ja...
  13. S

    Elokuiset 2019

    Onnea:love: mahtuu ryhmään, aiemmista kommenteista löyttt se sposti johon voit laittaa viestiä (y)
  14. S

    Elokuiset 2019

    Oho, enpä oo koskaan kuullut tuollaista. Miten se kiinnittynyt istukka saadaan irrottettua ja takaisin kiinnittymän kohtuun :eek: wou Tsemppiä (y)(y) Täällä kamala pahoinvointi, tiistaina varhaisultra jota odotan kovasti Pelottaa ja jännittää.. :unsure: ja tänään alkoi uusi viikkokin...
  15. S

    .

    @Wintersun mäkin olen näkevinäni tuplaviivat sun testissä :geek:
  16. S

    .

    @Wintersun toi käyrä vaikuttaa lupaavalta, sekä ovistestin tummuminen (y)(y)
  17. S

    .

    @Wintersun käääk, sinä niiin ansaitsisit plussan nyt:love:
  18. S

    Elokuiset 2019

    Täällä alkanut aamuiset pahoinvointikohtaukset, aamupalan jälkeen saa halailla pönttöä :sick: muuten onkin edelleen vain hetkittäisiä alavatsajomoja ja rinnat on nyt selkeästi pehmentyneet. En malttaisi odottaa varhaisultraa, toivottavasti ens viikolla tulee aika, jos ei niin alan soitella...
  19. S

    .

    Onnea pandanen :love: kyllä se ihan oikea plussa on :love:
  20. S

    Elokuiset 2019

    @llihc mullakin kovat menkkakivut silloinkun piti vuodon alkaa, edelleen ajoittain särkee. Ja tervetuloa joukkoon :love:

Yhteistyössä