Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Pääsinpäs pitkästä aikaa tännekin! Meillä syödään, syödään, huudetaan, syödään ja hymyillään ja naureskellaan (y):love:. Pientä refluksiepäilyä ollut ilmassa, mutta ei onneksi niin pahaa hänellä kun siskollaan. Nyt olen maidottomalla ruokavaliolla ja huomenna käydään vyöhyketerapiassa...
  2. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Vauva-aika on kyllä vienyt niin mukanaa, ettei ole tännekään ehtinyt. Tässä synnytyskertomus nyt ainakin. Eli viikoilla 41+5 heräsin aamulla kello 5:00 jälkeen ja huomasin, että oho supistelee vähän kovemmin. Olin jo kerran yöllä herännyt, kun oli jotenkin outo olo, mutta kävin uudelleen...
  3. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Pikaisesti tuosta imetyksestä. Meillähän esikoisen kanssa oli oottamassa jo korvikkeet kaapissa, kun kotiin tultiin - varmuuden vuoksi. Hän sai myös synnärillä korviketta - myöhemmin ajateltuna ihan turhaankin. Nyt poika sai synnärillä ekana päivänä millejä maitoa, jotta sokeriarvot saadaan...
  4. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Ei tarvinnut keskiviikkoon odotella, tänään syntyi meille "pieni" poika :love:. 4,3 kg 55 cm poika Synnytys oli nopea, sairaalaan tulosta 1h9min vauva ulkona, eipä siinä kovin lievitystä ehtinyt, ainakaan mitä olin suunnitellut :LOL:. Ihan hyvä fiilis jäi, kertomusta myöhemmin. Lahja ja poikanen
  5. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Onnea hurjasti kaikille vauvan saaneille :). Hyvä, että kuulostaa kaikilla synnytyksien menneen hyvin ja kaikki nyt hyvin sekä vauvoilla että äideillä (y). Minäkin täällä käynnistystä nyt odottelen. Tänään viikkoja 41+3 ja synnytys käynnistetään ensi viikon keskiviikkona eli just 42+0. Käytiin...
  6. L

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Onnea nobelius tytöstä (y)! No, paljon ei tässä omassa tilassa ole kerrottavaa. LA oli ja meni eilen, en kyllä totta puhuen odottanutkaan, että mitään tässä tapahtuu, mutta onhan se aina vähän huoh vaan odotella. Aloittelin tuossa uudet ompeluprojektitkin, niin on jotain tekemistä, ettei mene...
  7. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Ihania kuulumisia sitruunasorbetti :love:. Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin ja imetyskin lähtenyt hyvin käyntiin (y). Ihan tosi hieno juttu, tsemppiä jatkoon! Itsellä olo vähän niinkuin plääh. En enää edes jaksa miettiä sen kummemmin tätä raskausasiaa tai että milloin syntyy, pää varmaan...
  8. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Miten Nuutti79 ne liikkeet? Itsehän kävin ekassa raskaudessa äitipolilla, kun en tuntenut enää mitään ja alkoi paniikki kasvaa... Mutta asiat oli ihan ok. Toivottavasti teilläkin! Siitä neljä päivää ja esikonen oli maailmassa :). sitruunasorbetti, kerro kaikki, kun voit :)! Ja hienoa...
  9. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Zau! Oon myös miettinyt tuota nukkumisjärjestelyä... Esikoinen nukkui vieressä, koska oli refluksi ja kaikki meni hyvin, kun oli tissi suussa. Ok, homma meni näin myöhemminkin ajateltuna ihan ok, mutta olin aamulla kyllä yleensä aika jäykkä ja särki paikkoihin. Nyt sitten en tiiä, että pitäisikö...
  10. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Täällähän on mielenkiintoiset ajat meneillään, mitä vaan voi tapahtua (y). Mimmalle tsempit, jännittävää! Ja sitruunasorbetilla ei todellakaan ole enää kauaa, hui! Itsellä nyt parempi olo, tänään oli terkka ja kerroin sitten tästä perätilastressistä ja kaikesta. Onneksi, itseasiassa, oli...
  11. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Tuon kääntämisen jälkeen ainakin mun vaivat on vaan lisääntyneet :eek:. Toisaalta voisi ajatella, että se poika on nyt siellä edelleen pää alaspäin, kun vihloo, painaa, pistelee haaroväliin ja viiltää nivuseen, mutta toisaalta koko ajan pelkään, että on taas kääntynyt toisinpäin ja pitää alkaa...
  12. L

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Pikaisesti kirjoittelen... Käytiin polilla kokoarviossa, nyt poikanen 3,3 kg. Ja hän on todellakin poika todettiin. Huomasivat, että perätilassa ja tekivätkin käännön sitten heti. Hyvin saivat käännettyä ja nyt sitten toivotaan, että pysyy. Itselleni hieman jo stressiä tein tästä, että jos...
  13. L

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Äitiyslomalla kolmatta päivää (y). Tänään oli jopa pitkästä aikaa terkkari. Miten tuntuu, että ekassa raskaudessa käyntejä oli paaljon useammin. Joko se vaan tuntuu siltä tai sitten niitä käyntejä on oikeasti vähennetty (n). Painoa tullut nyt lisää 11,2 kg ja kaikki ok. Hb 123 ja kuulemma...
  14. L

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Ainakin tähän asti yöt menneet hyvin, ei ongelmia. Väsynyt kyllä tunnun olevan, vaikka oon syönyt nyt 10 päivää rautaa ja yöt siis ok. Jos pitää käydä vessassa yöllä (harvoin), niin oon kyllä aamulla ihan koomassa. No, illalla aiemmin nukkumaan, mutta kun ei taho :LOL:. Painoa on tullut...
  15. L

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Mullakin tämä raskaus on ollut henkisesti raskas, ilmeisesti lapsettomuustausta vaikuttaa niin, että stressaan koko ajan, onko kaikki hyvin. Vauva ei ole vieläpä mikään kovin aktiivinen liikkuja, varsinkaan päivisin, mutta sitten taas näin illalla aina enemmän muljahtelee. Mutta päivä ja viikko...
  16. L

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    mimma no pääsääntöisesti kun teen jotain niin aika herkästikin. Itseasiassa nuo tsekkauskäynnit alkoi siitä, kun mun alapäähän koski. Sitten jossain vaiheessa tuli nuo jatkuvat supistelut ja nyt pari viime kertaa oon käynyt niiden takia. Tärkeintä on se, että saa itse ne supistukset loppumaan...
  17. L

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Oon nyt käynyt kahden viikon välein lääkärissä tarkistuttamassa tuota kohdunsuuta. Supisteli tuossa jonkun aikaa tosi kovasti koko ajan (en muista kerroinko täällä enkä nyt just jaksa tsekata) ja nyt sitten on katsottu, ettei mitään ratkaisevaa tapahdu. No, tänään tsekattiin taas ja jotain oli...
  18. L

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Alkoi vähän huvittaa...keskiraskaus, kyllä tässä taidetaan jo vähän loppusuoran puolella jo olla eli ehkä saa jo väsyttää :). En koskaan nuku vatsallaan, äsken kokeilin ja onnistuu kyllä, mutta ei kovin mukavaa kun ei sitä ilman mahaakaan :LOL:.
  19. L

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Kyllä nyt on kolottanut ja kiristänyt mahaa kovasti :eek:. Tänäänkin kävelin en mitään erityisen pitkää matkaa ja yhtäkkiä maha menee ihan kovaksi, tulee tosi huono olo ja tuntuu, ettei selviä. Tällainen on ihan uutta, ei ollut ekassa raskaudessa. Toisaalta lenkillä voin käydä ilman sen...
  20. L

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Juu kyllä meillä kestovaipat tuttuja on! Esikoista kestotin noin pari vuotta, mutta en ihan pienenä. Nyt yritellään heti alusta lähtien. Sisävaipat, flanut ja villahousut testiin vaan :). Mutta stressiä en aio asiasta ottaa, parikin kestoa päivässä on ihan ok (y). Myös kantoreppu ja kantoliina...

Yhteistyössä