Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    @1986/13 hurjasti onnea :)
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla alkaa olla ovulaatio aika käsillä jospa huomenna ovulaatiotesti näyttäis jo plussaa mä niin toivoisin että tästä kierrosta saatais tärppi. Onko mulla kierto pidentynyt keskenmenon jälkeen??? Mulla on nyt km jälkeen kierto pidentynyt parilla päivällä, eihän se toki paljoa ole mutta...
  3. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mä olen myös paljon miettinyt että murehtii sitä kaikesta mahdollisesta jos tässä joskus vielä raskautuu, nyt aikakin tuntuu että murehtii jo valmiiksi vaikkei ole edes raskaana. Omaanapaa: Mulla alko eilen kp1 vihdoin. Menkat alkoi siis viisi päivää myöhässä ja ilmeisesti kaikki oireet...
  4. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mä tein malttamattomana testin tänään kp28/28-30 ja nega tuli. No ei voi kun odottaa alkaako menkat vai ei.Ens viikolla uus testi jos ei ala. Tarttis keksiä paljon jotain tekemistä ettei nämä asiat pyörisi kokoaikaa mielessä mut se tuntuu aika hankalaa olevan.
  5. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Juu tuo utelu raskaudesta on kyllä niin ärsyttävää.Mulla on anoppi joka taputtele mun mahaa ja kyselee lähes aina kun nähdään et jokos teille se kolmas on jo tulossa. Joka kerta mumisen vain jotain vaikka tekis mieli sanoa että eipä se ole niin yksinkertaista on tässä kohta kolme vuotta...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla on menossa piina viikko. Mä en oikein tiedä onko jotain raskausoireita vai kuvittelen vain ne. Odottavan aika on niin pitkä..jännittää ja toisaalta pelottaa onko tärpännyt. Vasta aikaisintaan torstaina pitäis menkat alkaa jos alkaa. Mahtaisi jollain varhaistestillä jo näkyä? Vai pitääkö...
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Moikka. Mut vois lisätä myös listalle. Tiidula 32v , kkm 11/2016 ja kolmatta haaveillaan.
  8. T

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    @sitruunasorbetti kyseli oliko mulla jotain oireita niin ei ollut. Ei raskaudesta eikä keskenmenosta. Raskausoireita ei ollut juurikaan mutta ei ole ollut edellisissäkään joten en voinut huomata oireiden vähenemistä tai muuta josta olis keskenmenon huomannu. Vaan ultran tulos oli täysi yllätys...
  9. T

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mut voi poistaa listasta. Tänään käyty ultrassa ja surullisia uutisia tuli kasvu keskeytynyt noin viikolle 8. Tyhjennys aika torstaille.
  10. T

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Hui kun tänne on tullut paljon tekstiä. Voimia @heikura79lle suureen suruun. Mulla oli viime torstaina eka neuvola mutta eipä siellä ollut juuri mitään erikoista, lähinnä sitä tietojen täyttöä.Lähetteen laittoi äitiyspolillle mun perussairauksien vuoksi ja sieltä tulikin aika jo ensi tiistaille...
  11. T

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Paljon tsemppiä heikuralle.
  12. T

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mä päätin jo viime raskaudessa että ostan kotidopperin mutta se jäi joten nyt olen sen päättänyt hankkia.Ettei tarvi aina lähtee neuvolaan niitä sydänääniä kuuntelee vaikka on sieltä sanottu et saa tulla vaikka joka päivä Eli hyvä doppereita saa suositella jos joku tietää :) Mä toisaalta...
  13. T

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Mua ei pelota synnytys kun nämä kaksi ovat olleet niin nopeita ja helppoja. Eihän tietysti tarkoita että tää kolmas olis samalainen mutta toivon niin. Edellisillä kerroilla en oo halunnut (tarvinnu) puudutteita enkä ilokaasua tmv ja ilman niitä toivon pärjäävän nytkin. Vähän jännittää kyllä jo...
  14. T

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Oi kiva kun täältä löytyy muitakin satks synnyttäviä. Olis aika hienoa jos satuttais sairaalaan samaan aikaan :) Mulla ei oireita juuri ole, rinnat turpos jo noin viikko sitten mut muuten ei oireita ole, toki ei ole viikkojakaan paljoa.Edellisissä raskauksissakaa ei ole ollut mitään ellei...
  15. T

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Moikka. Olen ihan uusi koko foorumilla joten mä vasta opettelen tämän käyttöä. Voisin kuitenkin ilmoittautua mukaan 25.6./Tiidula/31/satks/kolmas

Yhteistyössä