Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2020

    Moi En oo ennen kirjoittanut:) Vauvaa on toivottu jo jonkin aikaa, edellisen syntymästä kohta 1v9 kk ja koko aikana ei ole ollut ehkäisyä. Monta kuukautta on ollut oiretta jos toista ja sitten toive herännyt ja pudonnut korkealta . Nyt on dpo 7 ja on todella voimakkaita oireita oviksesta saakka...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Täällä kp 5 . YK 2 km jälkeen(9 kiertoa takana kaiken kaikkiaan) alhaalla käytiin lujaa mutta kun vuoto alkaa hiipua, alkaa miettiä koska pääsee taas yrittämään :)
  3. M

    40+ so what wol.13

    Negahan se ja samana aamuna kääntyi Dpo 12 kp 1 :( ei tästä mitään Tuu...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea hannah4! Tää oli tälläinen teoreettinen kysymys jo etukäteen että jos se nega tulee niin onko se sitten siinä vai voiko se tosiaan olla että jokaisella ei vaan näy aikaiseen! Testaan huomenna, Dpo 12 ja olot seilaa laidasta laitaan. Mietin että onko peli pelattu jos se nega tulee...?
  5. M

    40+ so what wol.13

    Juu olenTänään tosin ostin testit ja aamulla sitten. Kovin toiveikas en ole. Välillä on sata lasissa raskauden puolesta, pian jo hanskat naulaan heittäneenä. Jännä miten sitä ei tässä iässä omaa kroppaansa tunne :)
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ... mut onko se sit niin että jos ei Dpo 10 saa sitä häviävän hentoista haamuakaan niin peli on pelattu ?
  7. M

    40+ so what wol.13

    Täällä kovasti oireita joista olen sata varma raskaudesta kun taas toisena hetkenä olen vakuuttunut että kuvittelen kaiken suuressa toiveesta. Pelottaa testata joten nyt yritän kovasti viivytellä. Viimeksi testasin Dpo 9 negan ja Dpo 10 haalean plussan joka ensin lähti tummumaan ja sitten Dpo 17...
  8. M

    40+ so what wol.13

    Onnea molly, ihan mahtavaa! Mut saa laittaa piinailijoihin, Dpo 4. Pelottaa jännittää kauhistuttaa. Jos onnistuukin niin kestääkö jos sama(kemiallinen) toistuu uusiksi?
  9. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    No kortisoniahan käytetään esim vahvistamaan vauvan keuhkoja ennenaikaisuuden varalta joten ei kortisoni ole vaarallista. Oon itse joutunut nokkosrokkoon syömään samaa kuuria kuin sinä, sekä yritysaikana että alkuraskaudesta ja imetys aikana
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Täällä myös ovispäivät ihan käsillä. Jännittää vaan kamalasti, en tiedä miten mahtais päänuppi kestää jos plussan sais ja alkais taas vuotaa. Vaikka tässä kovin työstetään vauvaa , yritän keskittyä kaikkeen muuhun...loppukierrossa tuskin uskallan hengittää :)
  11. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Voi laittaa. Mun&sun.... km 6/17
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Olisko tämä nyt mun ketju? Yk 7 tuli plussa testiin mutta ilo jäi lyhyeksi. Rv 5 alkoi vuoto. Nyt vuotanut 5 päivää ja aika hurjaa tahtia vuotanutkin. Oliko tämä sitten kemiallinen vai keskenmeno? Joka tapauksessa yritys jatkuu tästä kunhan vaan noustaan tästä syvästä suosta....
  13. M

    40+ so what wol.13

    Lyhyt oli ilo, minut voi poistaa plussanneista.
  14. M

    40+ so what wol.13

    Huomenia. Mut saa lisätä plussanneisiin. Yk 7 onnisti ja viivat vahvonneet. Kaikille tsempit ja onnistumiset yrityksiin!
  15. M

    40+ so what wol.13

    Haalea mutta selkeä toinen viiva testissä tänään, dpo 11 yk 7 :) http://aijaa.com/YtPLQo
  16. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tää plussas haalean mut selvän viivan tänään dpo 11 :) http://aijaa.com/YtPLQo
  17. M

    40+ so what wol.13

    Dpo 9 (?) ja nega. Voiko se muuksi muuttua enää?
  18. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla käy kanssa noin . Nytkin tilasin r-testejä o-testien mukana ja enhän mä osaa antaa niiden odottaa aikaansa. Ja tänään dpo 7 menin ja testasin ja olen tietenkin maani myynyt negasta ...:rolleyes:
  19. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    No nyt se ovisplussa tuli:) viime kiertosta ei löytynyt. Eilen talletuksia, täytyy tänäänkin varmaan :)
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt tuli ovisplussa, niin onko huomenna dpo0 ja sitten ylihuomenna dpo 1 vai?:)

Yhteistyössä