Hakutulokset

  1. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Hei hyvää jatkoa. Kannattaa tehdä uusi aloitus että pääsette päivittämään etusivua mä poistun täältä.
  2. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä syön kaikkea kohtuudella, en siis mitään raakaa mutta en lopeta syömistä vaikka olen raskaana... Eli menee salminakki, sushi jne. Ihan normaalisti
  3. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Jota et saa edelleenkään syödä jos imetät.
  4. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Jodia merilevässä on Niin vähän et Se ei haittaa näin sanoi neukkulääkäri. Kala on kypsää
  5. Eetuha

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    40+ odottajat löytyy suljettuna ja äidiksi nelikymppisenä fb-ryhmä myös suljettuna. Salaista en tiedä
  6. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Mun elämä on tällä hetkellä kiireistä ja aikaa ei ole. Miehellä on kausi menossa ja autan siinä sivussa häntä kaikin tavoin. Hiivatulehdusta taas pukkaa ei kiva. Potkuja en kunnolla tunnen johtunee läskistä :D Onneksi on Doppleri <3 Vaunut on ostettu ne tulee vasta syyskuussa kotiin ( britax...
  7. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Löytyy myös pueni salainen lokakuinen ryhmä. Laita mulle yv:tä.
  8. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    En ollenkaan tiedä kun olen kysynyt asiaa jo kuukausi sitten enkä ole vasrasrav saanut.. mutta on muitakin lokakuun ryhmiä FB:ssä jos kiinnostaa?
  9. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Moikka moi kaikille. Tulehdukset selätetty ja nuha senkun jatkuu.. väsymys järkyttävä ja syönkin rautakuuria se auttaa vähän. HB 141-> 121 Rakenneultra oli eilen pojalla kaikki hyvin. Radin vuoksi kasvukontrolli rv 30 kun 19+5 poika painoi 350g. Olen kokonaan kotona kun mies ei anna tehdä töitä.
  10. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Pitkästä aikaa... Sairastelu vie voimia enkä ole jaksanuy kirjoitella. Nytkin kramppaa sisäreidet ja nuhan vuoksoolo on ihan paska. Ens keskiviikkona olis rakenneultra ja sain tänään kuulla meneväni sinne yksin :'( mies ei kerkeä...
  11. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Mun selkäsärky ei ollutkaan vain selkäsärkyä :) vaan mun selkäsärky oli oire pissatulehduksesta ja hiivatulehduksesta että sellaists pientä kivaa ]
  12. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    En oo vielä puolessa välissä mutta selän ja käden vuoksi saikulla. Eli tsemppiä sinne.
  13. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Tänään on rv 16+1 eli rv 17 mennään (epävirallisen mukaan ollaan rv 16+6, se joka hedelmöityspäivän mukaan voi yleensä pitää edes paikansa.
  14. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Siis ihmettelin ääneen kun sain FB:n puolella päihini eräältä mieheltä kun ole ahdasmielinen kun en suvaitse fb-ryhmässä miehiä kun minusta ne ei kuulu raskausryhmää... Sanoin et sitä laarayksi odota, etkä ole sitä yksin tehnyt.....
  15. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Tänään töissä ja huomenna neuvolalääkäri :)
  16. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Listaa päivitelty. :) Kaikki saa olla täällä tottakai.. mutta lista on täynnä ihmisiä jotka eivät ole kestaakaan kirjoittaneet tähän ketjuun.. siksi huutelin :D
  17. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Ihan aiheen vierestä :D mutta miksi kaikkialle pitää miehetkin hyväksyä? Nykyään joka fb-ryhmässä pitää saada olla isätkin mukana? Miksi? Mitä jos kaikki ei niin halua? On ihmisiä kuten mm. Minä joka ei halua jutella ryhmässä jossa on miehiä :( olen eri aikakauden ihmisiä.. miks ei sitä voida...
  18. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Kaikki tavat käy , kunhan ilmoittaa onko in vai out :) koneelle meen tänään... päivittelen listaa:) Mun känny muuttelee sanoja :D
  19. Eetuha

    Kokemuksia Tutek Turran yhdistelmävaunuista?

    Tutek Grander Lift kokemuksia?
  20. Eetuha

    Lokakuiset 2018 <3

    Vahvista oma kohta ja kopio lista. Poistan ylimääräiset nimimerkit listalta :) 1.10. Hayley 82 / neljäs / OYS Piupau90 / 27 / ensimmäinen neppari123/38/toinen lapsi/NKL 2.10. Kärsimätön88 / 30 / toinen / ei vielä tietoa Toukokuu88 / 29 / kolmas / TAYS 3.10 saraneito / kolmas / HYS 4.10. ...

Yhteistyössä