Hakutulokset

  1. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Jäänpä nyt sitten taustalle seuraamaan. Me lykkäämme tätä haavetta nyt ainakin puolella vuodella eteenpäin. Mies haluaa jutella ensin lääkärien kanssa, ennenkä alkaa millekkään. Ja senkin jälkeen haluaa varmasti sulatella ja olla varma adoptiosta. Että ei se auta kun pistää ajatukset jäihin...
  2. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Kotimaan vauvat menevät lähes poikkeuksetta lapsettomille aviopareille. Mutta aijon kyllä kysyä asiasta vielä tarkemmin sitten JOS tässä aijotaan edetä. Olen vähän kysellyt mieheltä, että kävisimmekö edes siellä infossa yhdessä nyt jo etukäteen. Eihän se mikään sitova kai ole? Ja ilmeisesti...
  3. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Ilmeisesti tuon biolapsen vuoksi on mahdotonta ajatella kotimaan adoptiota. Vaikkakin erinäisistä syistä se olisi ollut meille varmasti parempi vaihtoehto. Odotusajatkin alkavat olla melkein samaa luokkaa molemmissa, mikäli olen oikein ymmärtänyt. Minä varmaan olisin myös kiikuttanut kirjeen...
  4. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Sattuipa sopivasti. Pohjois-Suomessa mekin ja Oulun kautta hoituisi neuvonta. ;) Tiedätkö onko Oulussa neuvontaan jonoa? Mä muuten tilasin jo infopaketit kansainvälisestä adoptiosta PeLa:lta ja Interpedialta. PeLan paketti oli (yllättäin) kattavampi ja vieläpä ilmainen. Myös pari irtonumeroa...
  5. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Terve Eela-! Mulla ei ole oikein vinkata mitään foorumeja/ryhmiä, kun tämmösille haaveilijoille ei taida semmoisia edes olla. :D Kirjoista voin suositella (jos et ole vielä lukenut?) Karhumäki Heli: Lapsi suoraan sydämeeni Korpiola Lilly: Pitkä tie äidiksi Pihlajaniemi Anna: Adoptiomatka...
  6. T

    Adoptiotaipaleella 2016 Kiinnostuneet ja Odottajat

    Heissan! Vähän voisin tulla tänne kiinnostuneena seuraamaan. Itsellä jo yksi biolapsi, mutta toisen saaminen ei ota onnistuaakseen. Sisarus on kovasti toiveissa, eikä mieskään ole adoptiota vastaan. Miehelle se biologinen olisi se 1. vaihtoehto, joten käymme vielä keskusteluja mahdollisten...

Yhteistyössä