Hakutulokset

  1. tokoliina

    Lokakuun lapsoset

    @lallastiina:lle ja @totorolle valtavasti voimia! .. muuta en oikein osaa sanoa, todella surullista :( Onneksi täällä on kuitenkin myös positiivisia juttuja suurimmalla osalla! Meilläkin oli varhaisultra perjantaina (7+6) ja kyllä se veti ihan sanattomaksi kun omin silmin näki, että siellä...
  2. tokoliina

    Lokakuun lapsoset

    Huikeaa että te alkukuun odottajat ootte jo noin isoilla viikoilla. Pari viikkoa ja teillä alkaa olla ensimmäinen kolmannes takana! <3 ..Täällä menossa vasta se 6+2, että perässä jolkotellaan malttamattomana ;) Mulla kanssa nälkä tuntuu nyt selkeästi vahvemmin. Tuntuu että kun se pääsee...
  3. tokoliina

    Lokakuun lapsoset

    Kivaa sunnuntai-iltaa kaikille ja ihanaa saada uusia mukaan! :) ..Nuo pahoinvoinnit kera oksennuksen on kyllä jotain sellaista, että toivoisin että kukaan meistä ei joutuisi kärsimään sellaisen olon kanssa pitkään. Tsemppiä! <3 (samalla pidän sormia ristissä että parin viikon päästä en itse...
  4. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitoksia kaikille onnitteluista, kyllä tämä niin epätodelliselta tuntuu! Tein tänään vielä digitaalisen testin ja kyllä sieltä sama tulos tuli <3 Raskaus alkoi kierrosta, josta olin 100% varma, että nyt ei tärpännyt! Tikuttelin yli viikon oviksen aikoihin. Joka kerta tuli vain hailakka viiva...
  5. tokoliina

    Lokakuun lapsoset

    Voi ei @Totoro, toivotaan että sun olo paranee pikimmiten! Paheneeko se aina syödessä vai onko tasaisen huono vain koko ajan? Kiva @Marttta kun tulit myös mukaan, lokakuun lopun listaus näyttääkin vielä suht tilavalta :) Onko moni täällä muuten saanut plussauutiset lapsettomuushoitojen kautta? :)
  6. tokoliina

    Lokakuun lapsoset

    27.9. totoro-/23/ensimmäinen/ 1.10. 2.10. Hiekkasärkkä79/kolmas/HYS 3.10. emilllia/24v/2./K-SKS Tinnuli/26/ensimmäinen/SATKS 4.10. 5.10. idipu/29v/ensimmäinen/K-SKS 6.10. 7.10. 8.10. 9.10. nnipsu!/25/toinen/KHKS 10.10. ajatuksissa/27/ensimmäinen/? 11.10. Toteemi85/31/kuudes/KOKS tai...
  7. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kädet täristen täällä kirjoittelen pitkästä aikaa! Olen pitänyt hiukan taukoa näistä keskusteluista ym. kun tuntuu että tämä kaikki vain stressasi itseäni entisestään. Meillä otettiin letrot pari kiertoa sitten vihdoin käyttöön ja nyt voin sydän pakahtuen kertoa että tein tänä aamuna...
  8. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Meillä mies oli varsin reipas spermanäyte asian suhteen, vaikka kertoikin kyllä että stressaa sen lopputulosta kun tietää miten äärettömän tärkeä asia lapsen saanti on minulle. Hedelmällisyys todettiin molempien osalta onneksi hyväksi. Olin eilen munanjohdinten aukiolotutkimuksessa, oli kyllä...
  9. tokoliina

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Erittäin isosti onnea @miu84 Ihania uutisia on aina kiva kuulla! Täällä odotellaan edelleen menkkoja. Nyt menossa 37/25-31 Tein kuitenkin viisi päivää sitten negan testin. Jos menkkoja ei kuulu viikonloppuun mennessä niin testaan uudelleen. Tänä aamuna mies kirjoitti tussilla paperille jotain...
  10. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tsemppiä jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle, ei anneta sen lannistaa! Täällä menossa jo kp35, tein kuitenkin lauantaina negatiivisen testin. Juuri kun menkat olivat edes hiukan tasoittuneet niin nyt tulee taas pitkä kierto.. Jaksan kuitenkin pysyä positiivisena, koska tiedän olevani nyt...
  11. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Yuna: kyllä, se on harmi että osa ihmisistä ei osaa asettua muiden kenkiin ollenkaan ja päästelee näin ollen suusta mitä sattuu.. Mullekin kävi tämän tyylinen tilanne kerran kun tuttava jossain keskustelun lomassa sanoi että eihän lasten teko mikään elämän saavutus ole, siihen nyt pystyy kuka...
  12. tokoliina

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa! saanko liittyä myös joukkoon? Vauvaa yritetty puolitoista vuotta, ikää 30v ja ensimmäinen lapsettomuuspolin käynti takana. Oli jotenkin tosi iso kynnys varata aika, mutta onneksi teimme sen. Molemmilla hedelmällisyys oli hyvällä mallilla, munanjohtimien aukiolotutkimukset olisi...
  13. tokoliina

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa! saanko liittyä myös joukkoon? Vauvaa yritetty puolitoista vuotta, ikää 30v ja ensimmäinen lapsettomuuspolin käynti takana. Oli jotenkin tosi iso kynnys varata aika, mutta onneksi teimme sen. Molemmilla hedelmällisyys oli hyvällä mallilla, munanjohtimien aukiolotutkimukset olisi...

Yhteistyössä