Hakutulokset

  1. H

    uimaan?

    Heippa, tuli ihan mieleeni kysellä, että oletteko käyneet uimahallissa uimassa imettäessänne? Ajattelin vaan, että mahtaako vesi olla tarpeeksi lämmintä, ettei tarvitse pelätä rintatulehduksen iskevän?! Vauvauinneissahan vesi on paljon lämpimämpää, joten en siis tarkoita sitä vaan olisin ihan...
  2. H

    Ei vauvaa meille taaskaan.

    Mulla on ollut viikon verran ihan niukkaa veristä vuotoa, mutta ei kipuja. Raskausoireet ovat olleet ihan samanlaiset kuin aikaisemmissa onnistuneissa raskauksissa. Tänään kävin ultrassa ja sikiö todettiin kuolleeksi. Se oli kuollut jo noin kolme viikoa sitten, seitsemänviikoisena. Se ei...
  3. H

    vuoto kaavinnan jälkeen

    Miten kauan olette vuotaneet kaavinnan jälkeen? Minulle tehtiin kaavinta kuukausi sitten ja vuotoa on ollut lähes tulkoon siitä asti. Runsasta ehkä joka 5.pv vrk:n verran ja sitten ehkä vrk vuotamatta ja sitten taas hiljalleen tiputtaa. Menkkojen kaltaista alavatsakipua yleensä silloin kun vuoto...
  4. H

    Kalakeitto-ohjeita

    Haluaisin tehdä kalakeittoa enkä ole sitä vielä ikinä tehnyt.. Eli siis ohjeita kaipailisin! Mielellään lohikeittoa, ja liemi saisi olla kermasta tehty, sellaisen ohjeen olen joskus jostain lukenut enkä nyt löydä sitä mistään. Mutta kaikenlaisia ohjeita otetaan ilomielin vastaan!
  5. H

    Kiimingin seudun äidit!!

    Olis kiva saada meilikamuja kiimingin äideistä. Olemme muuttamassa sinne päin ja uusia tuttuja kaivataan.
  6. H

    Työn häpyhuulten punoitus

    Meillä tytöllä 2,5v on joskus häpyhuulten sisällä punoitusta. Lääkäri käski laittamaan sinne bepatheniä (pun). Välillä taas väri on normaali ja toisinaan taas kirkuvan punainen. Pissatessa ei valita, että sattuis. Tyttö käyttää yöllä housuvaippaa, päivisin ei ollenkaan. Ei kai ole...

Yhteistyössä