Hakutulokset

  1. Unicorn

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pidän peukkuja. :)
  2. Unicorn

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toiset väittävät, että koko kierron tulee ovistestiin aina jotain (siis kaikilla). Ainakaan omalla kohdallani ei pidä paikkaansa. Ainoa kerta kun sain tuollaisen ovistestiin vähän ennen oletettuja menkkoja, oli yk 100+ ja siitä sitten sain elävän lapsen. Ovulaation aikaankaan en tikkuun kovin...
  3. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Kyllä ne vaan vaistot toimi ensisynnyttäjälläkin. 3,5-kiloinen pikkuinen saatiin eilen. Tsemppiä muillekin loppumetreille!
  4. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Täällä veikkaan, että pikkukaveri tulee ulos lähipäivinä. Sellaiset olot ja oireet, etten usko kestävän sektiopäivälle kuun loppupuolelle. Toki ensimmäinen loppuun asti päässyt raskaus, joten varmaksi en osaa sanoa. Vähän kyllä kieltämättä jännittää tämä koronahomma, kun itse ja mies...
  5. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    On pahoinvointia pitkästä aikaa tyhjällä vatsalla. Ei ollut ikävä. :D Nukun 2-3 h kerrallaan hiestä märkänä, pari tuntia hereillä ja taas pari tuntia. Mutta tää unettomuus alkoi jo elokuussa. Nyt vaan pahenee, kun ei saa itseään mihinkään asentoon. Niin, meillähän loppui keskenmenot ja...
  6. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Toimii aina, aivan liiankin hyvin. Monta kertaa päivässä. Mutta se ei poikkea tavallisesta. Ei tähän auta lepo, lämpö, venytys, Panadol... On kokeilussa estolääkitys virtsateihinkin, kun tulehdusta epäiltiin ensin syyksi. 3 kk kohta täynnä ja pahenee vaan. :cry: Tää särkee koko alavatsaan...
  7. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Mä en oo oikein jaksanut kirjoitella, kun ei ole mitään positiivista sanottavaa, mutta nyt pakko marista johonkin... Liitoskivut alkoivat viikolla 20, niihin auttaa lepo. Eli juuri kun 24/7 oksennus loppui... Mutta joulukuun alussa alkoi alavatsakipu, joka pahenee päivä päivältä. Viikon verran...
  8. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Mulle tuli se aika jo joskus marraskuussa muistaakseni. Maaliskuun alkuun. Täällä taas lipsutaan raudanpuutteen puolelle pikkuhiljaa. Vielä yksi verikoe ensin. Eipä ihme, ettei aiemmat raskaudet onnistuneet raudanpuutteessa. Hb tosin ei vuosiin itselläni laskenut alle 130, vaikka varastot...
  9. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Täällä lähtee kohta 32. viikko. :) Kolmena yönä nukkunut yli 6 h heinäkuun jälkeen, joten yövalvomiset on jo opeteltu. :D Nyt menee liitoskipujen takia n. 90 min pätkissä. Yllättävää kyllä, yöksi otettu 1 g Panadol tekee niistä vähän inhimillisempiä. Tyynyt pahentavat tällä hetkellä...
  10. Unicorn

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun täytyy sanoa tähän, että yk oli yli 100, eli voitte kuvitella testien määrän tällä ajalla, enkä koskaan saanut ovistesteihin yhtään mitään ovulaation jälkeen. Testipäivänä oli puolet haaleampi viiva ovistestissä ja digistä 1-2. Eli ovistesti ei ollut lähelläkään plussaa. :)
  11. Unicorn

    Alkuraskaus ja Pahoinvointi

    QUOTE="Poppie, post: 32397368, member: 140132"]Se olis jo rv 29+3, eikä oloni ole vieläkään normaali... Nyt toiveena on, että sektion jälkeen olo normalisoituu, eikä tarvitse lähteä lääkäriin tutkimaan missä vika :cautious: On siis pelkoja, ettei olo ole enää koskaan täysin OK, eli täysin...
  12. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Käsi kädessä mennään taas sun kanssa, kärhö. Mä oon tänään itkenyt näitä lonkkakipuja. Ja en itkenyt edes kun kerran meni sijoiltaan... Yöllä pienikin liikahdus sattuu, kävely tuntuu mahdottomalta ja yhdellä jalalla ei voi seistä pukiessa. Viikko 26... Tästä tulee ihanaa ennen huhtikuuta! ❤️...
  13. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Kiitos kysymästä, eipä löytynyt ja vähän kyllä huolestuttaa. Pienestä kivusta en nimittäin hätkähdä. Särkee kohtua vuorokauden ympäri ja usein painettessa arka. Sen verran nyt jotain, että virtsatiet pitää kuvata synnytyksen jälkeen. Rakko myös särkee jatkuvasti. Tulehduksia on ollut kaksi...
  14. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Ei täälläkään putkeen mene kyllä. Päivä oltu päivystyksessä vatsakipujen kanssa. Ei kestä yöllä edes kääntyä. Argh... Jos vielä sen reilu 100 vrk jaksaisi... Pikkukaveri oli lähes 800 g. :D Hurjaa. Vatsa ei kyllä näy vieläkään nimeksikään. Hyvä niin, saa tehtyä kaiken tarvittavan helposti...
  15. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Mulla ei oo arvot menneet yli kertaakaan, kun oksentaminen loppui ja pääsin "normiin" ruokavalioon. Mä syön joka ruoalla vihanneksia ja lähes joka välipalalla purkillisen maitorahkaa. Ja rahkaa etenkin iltapalalla, aamusokeri ei ole koskaan yli 4.7. Eli täällä ainakin toimii. Sitä jatkuvaa...
  16. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Ei julkinen terveydenhuolto mittaa yleensä edes ferritiiniä, saati vitoja. Ellei epäillä puutetta tai ole joku imeytymistä estävä tekijä.
  17. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Muuten sellaista olisin huhuillut, että onko kellään muulla vestibuliittia? Alkaa olla sen suhteen aika tuskaa, kun lääkkeitä ei voi käyttää. Puudutteilla mennään pahimpina hetkinä. :confused:
  18. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Ja edelleen kärhön kanssa ollaan aika samassa tilanteessa. Päänsäryt on kovia välillä ja heinäkuun jälkeen on ollut noin 3 yötä, joina olen nukkunut 4 h putkeen. Usean tunnin valvomisia joka yö. Valitettavasti. Vessassa jatkuvan ravaamisen yöllä oon saanut kuriin ihan vaan sillä, etten juo...
  19. Unicorn

    Huhtikuiset 2020

    Mä olin jo sillä neuvolakäynnillä viikko sitten. Ei täytetty mitään, sain vain todistuksen raskaudesta. Sen voi toimittaa sitten kun haluaa, tietty tarpeeksi ajoissa. Elämäntavoista en ole muuttanut kuin sushit, maksat, salmiakin jne. jättänyt. Niin ja senkin vähän kofeiinin, mitä nyt joskus...
  20. Unicorn

    Närästys ja rautalääkkeet?!

    Ihan tosi. Ilona Ritola (lääkäri) tietää näistä asioista käsittämättömän paljon. Hänellä on todella kattava raudanpuute.fi -sivusto. :) Synlab myös mittaa ferritiinin edullisesti ilman lähetettä. Mutta pitää muistaa, ettei saisi olla tulehduksia päällä.

Yhteistyössä