Hakutulokset

  1. Naturamama

    Huhtikuiset 2019 palstalaisille

    Hei vaan, pitkästä aikaa mammat? Onkohan täällä ketään? :geek: Mitenkä teillä muilla on mennyt? Itsellä tuli tänään 19 viikkoa täyteen ja maha pullahti viime viikolla. Pullahdusta edelsi yhden vuorokauden kamala maha-ja selkäsärky. Nyt maha tuntuu todella pinkeältä ja epämukavalta etenkin...
  2. Naturamama

    Huhtikuiset 2019 palstalaisille

    Onko muilla muuten epämukavia oloja? Joka paikasta saa lukea, että "vielä maha ei näy" tai "raskautta ei vielä tunne", mutta minä en ole voinut käyttää farkkuja moneen viikkoon ja äitiyshousut on käytössä jo toista viikkoa. Maha paisuu työpäivän aikana valtavaksi ja tuntuu todella epämukavalta...
  3. Naturamama

    Huhtikuiset 2019 palstalaisille

    Hei! Täällähän on paljon tullut vastauksia! Olen ollut ihan poissa täältä ja nyt muistin tämänkin foorumin.:D Me käytiin 11+6 ultrassa ja siellä kaikki hyvin ja pikkuinen vastasi päivälleen omia laskujani. :love: La tarkentui nyt 4.4. Edelleen välillä huonoja oloja ja migreenit lisääntymään...
  4. Naturamama

    Huhtikuiset 2019 palstalaisille

    Ajattelin kokeilla löytyykö täältä kiinnostusta sellaiselle ryhmälle, joka pysyisi tällä foorumilla, eikä facebookissa? Olen ollut tuolla toisissa huhtikuisissa alusta asti, mutta sieltä on oikeastaan kaikki lähteneet faceen, mikä ei minua kiinnosta. Löytyykö siis sielunsiskoja? Minä odotan...
  5. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Mulla on kyllä ollut aika tasaisen onnellinen olo, vaikkakin fyysisesti huono. Vähemmän mielialavaihteluja kuin normaalisti ehdottomasti! Kai tämä pahoinvointikin on alkanut jo taittumaan kuitenkin. Tänään 9+4 :)
  6. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Voi ei @Keltain3n ja @sucrine ! Voimia palautumiseen!
  7. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Olen kyllä nyt kateellinen toimistotyöläisille! :sleep: Mulla onneksi nyt tuntuu, että vointi alkaa helpottaa hieman, mikä on ihan mukavaa, kun maanantaina lähden viikoksi työreissuun. Pahimmat on kyllä olleet viikot 7 ja 8. Huomenna vaihtuu viikko 9. :love: Mulle ei edes ehdotettu neuvolaa...
  8. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Miten te muut jakselette töissä? Itse olen ihan kahden vaiheilla, että pystynkö mennä vai en. Viime viikolla olin kolme päivää poissa. Työ on fyysistä ja sisältää matkustamista, mikä juuri nyt ihan hirveää! Kuinka huonovointisena yleensä pitää töissä sinnitellä?
  9. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Hui apua, mikä jännitysnäytelmä! :eek:
  10. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Minä jouduin muutamille ystäville kertomaan jo heti plussattuani. Tässä on sitten ollut paljon tilaisuuksia, joissa olen joutunut ihmisille kertomaan. Eli aika moni ystävä tietää ja viime viikon varhaisultran jälkeen kerrottiin myös perheille. Lisäksi mulla ollut niin huono vointi, että myös...
  11. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Kannattaa soittaa sinne neuvolaan! On tärkeä saada selvyys tuohon sinun erikoiseen tilanteeseen. Saatat hyvinkin saada heti ajan ultraan kunnaliselta puolelta, että katsovat, mitä siellä tapahtuu. Toivottavasti kaikki hyvin! (y)
  12. Naturamama

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se on ollut sitten varmaan vaan epäonnistunut keskeytys. On siitä ainakin yksi tutkimuskin tehty, missä yhdelläkään miehellä ei todettu touhutipoissa siittiöitä. Kenties, jos mies on juuri ejakuloinut ja virtsaputkessa on jäljellä näitä siittiöitä vielä niin ehkä sitten... Meillä on toiminut...
  13. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    On alkanut huolestuttaa kun käytiin toissapäivänä ultrassa ja kätilö sanoi, että myös sydänäänet pitäisi kuulua. Alku oli hankalaa, eikä hän meinannut saada kuvaa oikein näkyviin ollenkaan, kun minulla kuulemma niin tiiviit kudokset. Lopulta kuitenkin löytyi oikea ohjelma ja vauva ja hienosti...
  14. Naturamama

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Touhutipoissa ei ole siittiöitä, eikä ne varmasti pääsisi perille asti jos olisi. Meillä on menty keskeytetyllä (niin että tosiaan vetää viime hetkellä ulos) monta vuotta aina hedelmällisten päivien aikaan ja ekan kerran kun mies tuli sisään sitten päivää ennen ovista, niin tulin siitä raskaaksi.
  15. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Täällä 7+2 ja todella väsynyt, voimaton ja etova olo en ole oikeen päässyt sängystä koko päivänä. :sick:Kuinkas muilla?
  16. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Se selitti että näkee myös mm., että raskausontelo on oikeanlainen ja kohtu, sekä sikiön muoto ja jotain muuta mitä en nyt muista. Eli monta asiaa, mitkä voi antaa viitteitä, mutta tietysti on silti se mahdollisuus. Mulle sanoi 2 %. :confused: Oli prosentti mikä tahansa, sille jolle se tapahtuu...
  17. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Mulle sanoi kätilö tänään, että on monta asiaa, mitä sieltä näkyy sydämen lisäksi, mistä voisi päätellä onko kaikki hyvin vai ei. Mulle sanoi, että näytti niin hyvältä kuin mahdollista ja sen perusteella km-riski olisi enää 2%, mutta sekin on olemassa. :unsure:
  18. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Me käytiin tänään 7+1 ultrassa. Laitteen mukaan minimissään 6+6, ja syke näkyi ja kätilön mukaan kaikki niin hyvin kuin mahdollista. Hiukan helpotti hermoja, kunnes tuli @Galli n uutiset! Miten kamalaa! Voimia! :cry:
  19. Naturamama

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos @Evelin27 ja onnittelut myös sinulle! Tervetuloa huhtikuisiin! Taidan olla tällä hetkellä ainoa, joka ei halua sinne facebookiin, niin vähän hiljaista ollut palstan puolella...:unsure:
  20. Naturamama

    Huhtikuiset 2019

    Mun jomotukset on kyllä olleet ihan erilaisia kuin menkkatuntemukset. Varsinkin ihan alussa oli sellaista kivistystä ja repäisyjä. Nyt kuudennella viikolla on ollut pari kertaa ehkä lievästi menkkatuntemusta muistuttavia, nopeasti ohimeneviä tuntemuksia.:confused: Olinkin alussa ihan ihmeissäni...

Yhteistyössä