Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/MUcDTP Mitä raati on mieltä. Voisiko enteillä plussaa?
  2. K

    Helmikuiset 2019

    Onnea kaikille uusille odottajille. Aivan mahtavaa, että meitä alkaa olla näin suuri joukko. :) Nyt täytyy myöntää että joku häikkä mulla on käynyt tuon listan päivittämisessä, ja musta tuntuu että jonkun tiedot on jäänyt välistä. (n) Elikkä jos viitsitte käydä katsomassa, oletteko tuolla...
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Esikoisen odotusaikaan rinnat juurikin olivat hirmuisen kipeät ja arat, ja se oli ensimmäinen merkki mistä tiesin olevani raskaana. Nyt ei rinnoissa tunnu mitään. Pari kertaa on ollut kuvotusta, mutta siinä se. Toki vielä kerkeää aloittaa täyspäiväisen oksentelun kun viikot ovat kuitenkin hyvin...
  4. K

    Helmikuiset 2019

    Onnea kaikki uudet odottavat :love: Mä oon jatkanut testien tekemisiä vähän niinkuin harrastus mielessä, kun niitä nyt sattuu tuolla kaapissa olemaan. :D Toisekseen mies ei usko, että olen raskaana, ellei säännöllisin väliajoin pääse niiden kahden viivan olemassaolon tarkistamaan. :ROFLMAO:
  5. K

    Helmikuiset 2019

    Pitäisikö tehdä jonkinlainen lista, johon laitetaan nimimerkki, la ja tuleva synnytyssairaala? :) halutessa voisi laittaa myös iän ja monesko lapsi tulossa. Voisin muokkailla tuota aloitusta niin että listä löytyisi siitä aina näppärästi. Laittakaa tiedot punaisella, niin huomaan lisätä teidät...
  6. K

    Helmikuiset 2019

    Onnea @Matruskaja :love: Eilen tuli yllättäen niin ällöttävä olo töissä aamulla. En tiedä olisiko pitänyt halailla pönttöäkin jos olisi antanut sille ololle vallan. Toivottavasti säästyisi tässäkin raskaudessa pahoinvoinnilta ja vaivoilta. Esikoisen odotusaikana olo oli mitä mainioin ja mieli...
  7. K

    Helmikuiset 2019

    Onneksi olkoon @Ninn1 :) Mulla LA on todennäköisesti heti helmikuun alussa.:love: Esikoinen on vielä alle vuoden ikäinen, ja yksiäkään menkkoja ei ole ehtinyt tulla. Olin kuitenkin tunnistavinani oviksen, joten siitä olen koittanut laskutoimutusta suorittaa ja veikata LA:ta. Yli menee...
  8. K

    Helmikuiset 2019

    Ah ihanaa, että joku muukin on yhtä hätäinen :D Onnea @succubus Itse olen haamulaisen vahvistumista seuraillut jo muutaman päivän joten helmikuistenketju on poltellut mielessä jo pari päivää. Kyllä voi muutama päiväkin tuntua ikuisuudelta tässä asiassa. :love:
  9. K

    Helmikuiset 2019

    Onko jo muita plussanneita, joilla LA helmikuussa 2019? :) HUOM! Kirjottakaan lisäykset ja muutokset listaan PUNAISELLA! Nimimerkki / ikä / la / mones lapsi Mukana kirjottelemassa: 1.2 Katie89 / La 1.2. / Seks / 28 / toinen Matruskaja / La 1.2 / Seks / 31 / kuudes Miitsu84/ 33/ la 1.2/...
  10. K

    .

    @Lilja<3 voi olen niin pahoillani puolestasi. Tsemppiä asian läpi käymiseen ja uuteen yritykseen. <3 @Önnö jännät paikat sinulla. Toivotaan että plussa tulee. :love: ON: hain ja tein sitten sen digin ja sain tuloksena raskaana 1-2 viikkoa. Kyllä se nyt on uskottava. :barefoot: kiitos kaikille...
  11. K

    .

    @miniminimini onnea vielä plussasta. :) Joko sulta loppui tuhruttelu? Mulla loppui eilen, eikä sen jälkeen ole näkynyt. Esikoisen aikaan myös tuli kiinnittymisen aikoihin tuhrua. Silloin testasin vasta kun menkat olisi pitänyt alkaa. Nyt oon testannut ilmeisesti liian aikaisin kun ei viivat oo...
  12. K

    .

    @miniminimini kiitos tsempistä. Toivottavasti tämä pysyy mukana. Mitään tietoa ei ole millon on tärppi käynyt kun yksiäkään menkkoja ei ole tullut esikoisen jälkeen ja imetyksen lopettamisen jälkeen. Aaaa että ja maanantaina alotin työt ja perjantaina ois töidenaloitus kekkerit ja kostea ilta...
  13. K

    .

    https://aijaa.com/pN1rq6 Tulikohan kuva oikein... Mutta tänä aamuna tehdyt testit. Nää ei oo ennen antanu edes viivanpaikkaa. Mitä sanotte? Tuhruttaa ja nyt pelottaa että hanat aukeaa kunnolla ja kaikki tulee pihalle. (Jos jotain onkaan)
  14. K

    .

    @MannaL Kiitos vastauksestasi. Jotenkin kans odotan että kuukauden päästä kroppa jo pelittäisi ja pääsisi tositoimiin. Tiedä sitten mistä olen näin päässäni päätellyt. Toivottavasti teillä on nyt tärppi käynyt. Oikealta puolelta nippailee jo huolella, että josko sieltä jo jotain yrittäis...
  15. K

    .

    Hei onko kellään teistä ihanaisista omakohtaisia kokemuksia, kuinka kauan imetyksen loppumisesta on kestänyt ennen kun kroppa on palautunut ja kierto on alkanut? Juurikin niitä kokemuksia joissa imetys on pitänyt kuukautiset poissa kokonaan. Olisi hauska jo leikitellä ajatuksella että koskahan...
  16. K

    .

    Heippa kaikille vauvakuumeisille. Seurannut olen teidän matkaa jo hetken sivummalta, mutta nyt olisi aika hypätä joukkoon mukaan. Meillä on miehen kanssa ihana esikoistyttö vuosimallia 2017. Miehen kanssa ollaan molemmat toivottu pientä ikäeroa lapsille, joten oli luonnollista olla ottamasta...

Yhteistyössä